Volgens mij was het gewoon een mailtje zo een 3 keer per jaar met hoe of wat edquote:
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen en niet gelijk dat soort dingen uitsluiten. Daar snap ik echt totaal niks van. Het is toch een kleine moeite om even als je kat ergens pist sowieso even langs de DA te gaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Qwea, thanks! Ik had het toevallig ook gezien!
En het stomme is, het wás dus gewoon waarschijnlijk die medische oorzaak die ze toen dachten, want hij bleek blaasgruis te hebben en na 2 weken medicijnen was het over. Ipv dat die vorige eigenaars dat nou zelf even hadden laten onderzoeken
Het schijnt dat je het meteen ruikt als er een kat sproeit in je huis, maar we ruiken hier niets en Boris gaat regelmatig de kattenbak in
Ikke ook!quote:Op maandag 22 september 2008 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een mailtje zo een 3 keer per jaar met hoe of wat ed
Het enige wat me superlastig lijkt... urine opvangen van een katquote:Op maandag 22 september 2008 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen en niet gelijk dat soort dingen uitsluiten. Daar snap ik echt totaal niks van. Het is toch een kleine moeite om even als je kat ergens pist sowieso even langs de DA te gaan
Nop, niet gehad...quote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Ingetje, had jij van Maes dat emmertje nog gehad met kortingsbonnen?
Ik kreeg dat emmertje bij Boris, maar ik heb het daarna nooit meer teruggezien. Maar Maes zei nog 'geef die kortingsbonnen aan Ing'. Dus OF het staat nog bij Maes in de auto en dan stuur ik de bonnen op, of je hebt het al. Er zat ook een maatbekertje in voor het voer, maar dat hebt ik al opgelost met een ander maatbekertje en even het gewicht van het voer afwegen. Ze zei dat hij maar 50 gram voer mag hebben, dat is nog niet eens een half kopje
Kattenbak schoonmaken en alleen wat repen plastic tas oid op de bodem doen...dan kat opsluiten.quote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige wat me superlastig lijkt... urine opvangen van een kat
Hoe doe je zoiets?![]()
Die dierenarts van het asiel heeft de urine onderzocht, HOE?
Maes!quote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef Maes het volgende:
Dat emmertje staat nog in ZwolleIk zou het meenemen maar toen begon Monique over de airco in de auto voor Boris en die ben ik toen snel gaan aanzetten. Dus geen bonnen en geen maatbekertje, sorry
Her en der staat wat, ook linkjes naar sites met de foto's.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer terug van even weggeweest...
Is er een centrale plek met alle foto's/verslagen of staat alles her en der in dit topic?
Wat wordt het doel voor volgend jaar en wanneer mag ik weer storten?
En jij staat er ook bijquote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef bigbird het volgende:
Hara, ik wil ook wel op de mailinglist, email uit mijn profiel is prima
Heb het fotoalbum van Re en MB gevonden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Her en der staat wat, ook linkjes naar sites met de foto's.
Dus ff goed doorspitten![]()
heb ik niet gevonden en ook geen filmpjes zoals 2 pagina's terug wordt gemeld...quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn nog wat foto's met mensen erop, die komen dus nog in een zipje.
Tja, helaas wil niet iedereen online op de foto verschijnen, dus mijn filmpjes en foto's kunnen niet hier op Fok!quote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het fotoalbum van Re en MB gevonden.
Heul veul poezieplaatjes, maar dit
[..]
heb ik niet gevonden en ook geen filmpjes zoals 2 pagina's terug wordt gemeld...
Vind ik eerlijk gezegd ook jaquote:Op maandag 22 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we sommige trouwe supporters uit dit topic wel een linkje ofzo kunnen PM-en, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |