MM zeurt nog steedsquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd naar die Jack (die vrolijkerd) Zou die snel een huisje vinden? Stiefdochter en ik hebben hem Roxy genoemd.
Morgenvroeg gewoon het eten voor de hele dag klaarzetten, is het tegen de middag al op, dan heb je je antwoord. En een dagje extra eten kan geen kwaad als hij aan het eind van de dag begint te mauwen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik weet alleen niet of Boris een kat is die in een keer zijn brokjes eet.
Doen katten dat wel eens dan?Dus dan doe ik het inderdaad op een apart hoog plekje, kan Bink er nooit bij. En Bengalen schijnen enorm hoog te kunnen springen enzo, dus ik twijfel er niet aan dat Boris er dan wel bij kan
Oooh Greys wat een schitterende foto, er is al meteen een band tussen julliequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik móet hier een tvp natuurlijk!
Greys, hij is zo mooi! En zo fijn dat ie nu al helemaal thuis is bij jullie!
Ik gooi deze er nog even in:
Ik ben er, toen Mazzeltje de geit, er int begin bij kwam, gewoon bij blijven staan. Als de eerste, wie dan ook van de 3, klaar was, paktje ik het bakje weg als er nog wat in zat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Dank allemaal
Hoe hoog kan ik dat eten van Boris nou precies plaatsen?
Op de eettafel is geen plan natuurlijk, dan springt ie daar met eten ook steeds op (niet dat we ooit aan tafel eten, maar het gaat om het idee). Op de boekenkast lijkt me weer té hoog. Op het dressoir dan? Da's toch gek, kattenvoer op het dressoir? Of gewoon niet teveel bij nadenken?
Ik moet het wel in één keer goed doen natuurlijk, en niet met dat bakje blijven slepen. Dus nog even goed nadenken.
Ja, dat doen ze wel eens. Maar of Boris dat ook doet, er is maar 1 manier om daarachter te komen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Psssst, maken katten plastic zakjes open? M.a.w.... kan ik gewoon de gekochte croissantjes in het plastic op het aanrecht laten liggen, of zijn die dan aangevreten morgenochtend?![]()
Al die vragen van jou, kom niet meer bij, zo leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Psssst, maken katten plastic zakjes open? M.a.w.... kan ik gewoon de gekochte croissantjes in het plastic op het aanrecht laten liggen, of zijn die dan aangevreten morgenochtend?![]()
Ja precies, dus ik ben nu helemaal nerveus, dat ik moet kiezen waar hij moet eten. Zodat ik het daarna niet hoef te veranderenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die vragen van jou, kom niet meer bij, zo leuk.![]()
Daar moet je zelf achter komen, onze Gijs doet zulke dingen niet, maar er zitten brutale exemplaren bij, zoals ik hier vaak lees...![]()
In de kamer eten lijkt me niks; geurtjes plus dat Boris een rustig plekkie om te eten vast kan waarderen. O ja, en op éen vaste plek, niet wisselen.
Gewoon je vragen hier posten, is helemaal niet onnozel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat Heer G thuis kon zijn vanavond. Voel me echt een onnozeltje nu met al die vragen
En ik kan hem lastig bellen als hij aan het drummen is
Oh ja! Wacht! Hij zat natuurlijk net al op het fornuis en die staat naast die trolley!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:52 schreef MLI het volgende:
Keukentrolley, als die ongeveer net zo hoog is als je aanrecht, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken.. Dat lukt 'm wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |