Vanaf nu ben je mijn fok-broertjequote:
Koffie of more fancy?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoewel in natuurlijk geen nee zou zeggen tegen Piles
Veel plezier straksquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef mash_ het volgende:
zo ben ik weeren ga zo ook weeer maarja
klinkt heeel apart na het gesprek netquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn fok-broertje
Koffiequote:
Ik geef er geen antwoord meer opquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet?
En daar al helemaal niet opquote:Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Je hebt gelijk, dat gaat niet goed samen.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
klinkt heeel apart na het gesprek net
Dan kom ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet? Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Lekker! Ik heb zin in espressoquote:
Nou, ik had verkeerd gekeken.. Wij moeten volgende week pasquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
Wat heb jij gedaan gisteren Milou_____________ ?
quote:
hmm dan is er geen fuck meer aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet? Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Hehehequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, ik had verkeerd gekeken.. Wij moeten volgende week pas
Straks ga ik niet veel boeiends doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Veel plezier straks. En morgen uiteraard
.
QFTquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm dan is er geen fuck meer aan
Put your money where your mouth is thenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm dan is er geen fuck meer aan
Hehe Wejaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehehe!
Ik moest inderdaad tegen Wela, of Sela of iets. Je had gelijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |