Antwoorden:quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Jeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een jarige. De man rechtsboven is vandaag 50 geworden.
Ik wil graag zijn naam, 5 verhalen van zijn hand en per film ook de regisseur.
Toekomstig werk is ook toegestaan
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charlie Kaufman
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Michel Gondry
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:38 schreef cwk het volgende:
Being John Malchovic - Spike Jonze
Adaptation - Spike Jonze
Synedoch New York - Hijzelf
Jeeh + 1quote:
vind je het wel een mooie meid?quote:Op zondag 21 september 2008 11:53 schreef Jeeh het volgende:
Ik zie Stephan Rea en Forest Whitaker. Film zegt me niets.
SaintOfKillers + 1quote:
Ik wilde net de poster plaatsen zodat iemand gewoon de naam kon overtypen.quote:Op maandag 22 september 2008 15:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik heb hem nog niet bekeken, maar gezien de titel een gok op the abominable dr phibes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog nuttig dat ik het eerste kwartier alvast gekeken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.InTrePidIvity +1The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
In tegenstelling tot Anthony Hopkinsquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
hartnett is veel te blank om dat te zijn
Overvolledig en correct. intre +1quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bruce Willis in What Just Happened?, naast Robert De Niro.
SamuelofSEK +1quote:
Eieren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
De titel heeft te maken met 2 letterige snoepjes die het hoofdpersonage graag eet.
Ja, noueuhh, ik stel gewoon een vraag hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef California het volgende:
En Con Air, als sequels niet mogen.

Niet alleen de stemmen, ze zitten ook in de tussenfilmpjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:00 schreef Jeeh het volgende:
Ik dacht eerst aan Brother's Grimm (daar zitten de 2 heren in), maar het gaat hier om Red Alert 3
De voice-cast in elk geval.
InTrePidIvity+1quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Rock
Transformers
Armageddon
Bad Boys
Bad Boys II
Pearl Harbor
Dat lijkt me goed, dan stel je toch voor de zekerheid al een vraag?quote:
InTrePidIvity +1quote:
Hm, die weet ik niet...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:06 schreef xibalba het volgende:
[..]
InTrePidIvity +1
Vanwege de snelle reactie
Mag je wel nog even de regisseur noemen..... (niet zo lastig denk ik)
Die heb ik in een ver verleden ook eens gevraagd, samen met de zin dat hij geboren is als een siamese tweeling...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:07 schreef Mainport het volgende:
Refuses to do nude scenes. He once walked out of a audition when asked to remove his shirt.
Mainport +1quote:
Dan was het vast ook niet zo lastig geweest om er 1 te noemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft in drie game-verfilmingen gespeeld
Nice!quote:
Cali +1quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:47 schreef California het volgende:
Omdat je zo aandringt. Kudrow, Janeane Garofolo, Mira Sorvino.
Ja en die rechts leek een beetje op Emily Mortimer.quote:Op zondag 28 september 2008 19:57 schreef California het volgende:
Door de trui, he?.
Nee, klopt niet idd. Film heeft drie Oscars gewonnen uit tien nominaties. De persoon links is de scenarist en wie de dame rechts een sekspop noemt riskeert een pak slaag van Francis Ford Coppola.
Goed! De twee regisseurs weet je vast ook wel, de vraag staat lang genoeg open. Mainport +1quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef Mainport het volgende:
All the President's Men en Network?
Ik moet denken aan de Knight of Ni van Monty Python: The Holy Grail als ik dit plaatje zie, maar dat zal het vast niet zijnquote:
ik weet m, ik weet mquote:
Nee die andere van Beauty & The Beast en van The Rose ennuh Hellboy ookquote:
Zoot +1quote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Zoot het volgende:
Uwe Boll's pareltje "In the name of the King: A Dungeon Siege Tale"?
Jeeh +1quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jeeh het volgende:
20th Century
Die laatste hint was een goede.
Bingo...quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Outsiders, Coppola, Dillon, Macchio.
Mijn fout, hij is van Sept. 2000.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef California het volgende:
Ik dacht meteen aan American Psycho, maar
- is die uit de jaren '90?
- komt daar een musical van?.
quote:was the only year that two performers were nominated for Academy Awards for playing the same character in two different films in the same year.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
de Poolse Bruid
Dat zijn er twee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
Leef!
Dat wist ik, maar dacht dat er vast wel meer Nederlandse actrices in zouden spelen.quote:
Linda van Dyck, Ricky Koole, Halina Reijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
Dat wist ik, maar dacht dat er vast wel meer Nederlandse actrices in zouden spelen.
Oók.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dacht ook dat het Halina Reijn was.
Oók?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oók.
Ik kan zo gauw niet meer iets zinnigs verzinnen.
Oh, nee....nu snap ik wat je bedoelt. Nee, de actrice op de foto is niet Halina Reijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oók?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |