Bij 6.00 begint het bazenstukquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, ik ben TE nieuwsgierigik ga alvast een stukje kijken.
Dat ding lijkt er nu nog niet echt in te passenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij 6.00 begint het bazenstuk
Wacht maar, zometeen zul je toch wat belevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ding lijkt er nu nog niet echt in te passen
hihihihihiquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOI! Ik had over jou gedroomd laatst!
Ja ik had je fotoboek nog even bekeken vlak voor ik naar bed ging, en toen opeens droomde ik over jequote:
Als ik in Geleen zat krijg je een stukjequote:
handjes boven het toetsenbord houdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, ik ben TE nieuwsgierigik ga alvast een stukje kijken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
Als ik in Geleen zat krijg je een stukje
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
handjes boven het toetsenbord houden
Pfoe nou het is wel erg geil hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
handjes boven het toetsenbord houden
jij bent fan toch van fortuna ?quote:
wat doe je in geleen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent fan toch van fortuna ?
en ik zit soms in Geleen
Wat heb je gekocht meid?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik ga even eten, pannekoekenik ben trouwens vandaag de stad in geweest
veel te veel geld uitgegeven enzo *maakt hier een vrouwentopic van*
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:58 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga zo lekker eten, ik heb er nu al zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |