Bij 6.00 begint het bazenstukquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, ik ben TE nieuwsgierigik ga alvast een stukje kijken.
Dat ding lijkt er nu nog niet echt in te passenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij 6.00 begint het bazenstuk
Wacht maar, zometeen zul je toch wat belevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ding lijkt er nu nog niet echt in te passen
hihihihihiquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOI! Ik had over jou gedroomd laatst!
Ja ik had je fotoboek nog even bekeken vlak voor ik naar bed ging, en toen opeens droomde ik over jequote:
Als ik in Geleen zat krijg je een stukjequote:
handjes boven het toetsenbord houdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, ik ben TE nieuwsgierigik ga alvast een stukje kijken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
Als ik in Geleen zat krijg je een stukje
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
handjes boven het toetsenbord houden
Pfoe nou het is wel erg geil hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
handjes boven het toetsenbord houden
jij bent fan toch van fortuna ?quote:
wat doe je in geleen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent fan toch van fortuna ?
en ik zit soms in Geleen
Wat heb je gekocht meid?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik ga even eten, pannekoekenik ben trouwens vandaag de stad in geweest
veel te veel geld uitgegeven enzo *maakt hier een vrouwentopic van*
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:58 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga zo lekker eten, ik heb er nu al zin in.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
ook een blackzilla gekocht?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
milfs keihard neuqenquote:
Doet mee! Ik heb vandaag een konijn gekocht. Hij is nog levendig en lief. Ik hoop zo dat hij zich snel beter voelt, hij had een beetje stress van de reis..quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
blackzillaquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:13 schreef MLI het volgende:
Maar Bt, wat heb jij gekocht?
Lekkaaaah geil.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:15 schreef gers het volgende:
waarom komen er trouwens steeds meer vrouwen sc'en
denk dat de tt hun loktquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:15 schreef gers het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
muwhaha, Fok!ken vanuit de auto met draadloos internet op je klaptop
Let je wel op de weg?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
muwhaha, Fok!ken vanuit de auto met draadloos internet op je klaptop
Ik heb KLB vanmmorgen pas ontdekt. Maar SC is wel redelijk gezellig hier.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:15 schreef gers het volgende:
je kent wel de sc regels hequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb KLB vanmmorgen pas ontdekt. Maar SC is wel redelijk gezellig hier.
Neuh, heb abo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:22 schreef gers het volgende:
[..]illegaal internetten op open verbindingen
ja alle kusursers zijn gebandquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:22 schreef MLI het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
en de mods gaven ons op het begin een kans van 1 op een miljoen op een tweede topicquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:22 schreef MLI het volgende:
[..]
nee heeft ze niet gedaan , daarom was ze eerst boos op mijquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
je kent wel de sc regels he![]()
of heb je ze al gepost
Allang gedaan in de nachtbagger van ONZ. En ook in S&G staat het nodig ondersteunend beeldmateriaal.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
je kent wel de sc regels he![]()
of heb je ze al gepost
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Allang gedaan in de nachtbagger van ONZ. En ook in S&G staat het nodig ondersteunend beeldmateriaal.
zoek eens ff de linkquote:
Een foto van de lingerie is voldoende, echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een broek, een overhemdjurkje (), een hempje + broekje om in te slapen, lingerie
die zijn gebandquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Schatgraver het volgende:
Echte bazen verdwijnen langzaam uit dit topic.
Waarom?
Ohhh wat liefquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Doet mee! Ik heb vandaag een konijn gekocht. Hij is nog levendig en lief. Ik hoop zo dat hij zich snel beter voelt, hij had een beetje stress van de reis..Meneertje
.
PICSquote:
Overhemdjurkjes zijn supertofquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een broek, een overhemdjurkje (), een hempje + broekje om in te slapen, lingerie
Whehehehequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Overhemdjurkjes zijn supertof. Hier in België zie je ze nog niet veel, je zou maar eens opvallen.
. Dat mis ik aan NL, halfnaakt over straat zonder dat iemand op je let. Maar goed bezig geweest dus!
ben je vlaamsequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Overhemdjurkjes zijn supertof. Hier in België zie je ze nog niet veel, je zou maar eens opvallen.
. Dat mis ik aan NL, halfnaakt over straat zonder dat iemand op je let. Maar goed bezig geweest dus!
VLAAMSE MEISJESquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Lekker hequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
ALLEJEZUS wat een shitload sperma!
en die hebben van die mooie namen , zoals Veerlequote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hij is baas, hè?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Veerle? Is dat die kankergeile slet die weleens in Spuiten & Slikken komt?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
en die hebben van die mooie namen , zoals Veerle
heb je de blackzilla pm nog niet gehadquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veerle? Is dat die kankergeile slet die weleens in Spuiten & Slikken komt?![]()
K ga nu, naar het ziekenhuis, en dan bowlen. Fijne avond allemaal.
wie ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je de blackzilla pm nog niet gehad
Nu wel. En ik begin wel ernstig Vlaams te praten soms.quote:
Of Nele(ke) of Amelie(ke), Aurelie(ke). Als er maar ke achter te zetten is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
en die hebben van die mooie namen , zoals Veerle
Haha ja precies dat is wel een pluspunt aan Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef MLI het volgende:
[..]
amai amaiquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nu wel. En ik begin wel ernstig Vlaams te praten soms.
[..]
Of Nele(ke) of Amelie(ke), Aurelie(ke). Als er maar ke achter te zetten is.
Hahaha jaquote:
en hoe heet gij?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nu wel. En ik begin wel ernstig Vlaams te praten soms.
[..]
Of Nele(ke) of Amelie(ke), Aurelie(ke). Als er maar ke achter te zetten is.
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veerle? Is dat die kankergeile slet die weleens in Spuiten & Slikken komt?![]()
K ga nu, naar het ziekenhuis, en dan bowlen. Fijne avond allemaal.
die luisteren nogquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja!! Ah en ik heb laatst op 2 belgische kindjes gepast
Noa en Minne, zulke schatjes, echt O_
Allé jong, Emily-ke. En 't staat nochtans onder de nickname!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
en hoe heet gij?
Veroniekske ?
iki dacht serieus dat MLI een afkorting wasquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Allé jong, Emily-ke. En 't staat nochtans onder de nickname!
Dat vinden ze hier niet van Nederlanders trouwensquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
die luisteren nog![]()
volgende TT : Belgen zijn de beste allochtonen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Allé jong, Emily-ke. En 't staat nochtans onder de nickname!
echt nietquote:
echt nietquote:
Ook. Mademoiselle L' Irreprésible.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
iki dacht serieus dat MLI een afkorting was
welk ?quote:
irritante vrouw in het fransquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |