Dat wordt ook alweer ontkrachtigdquote:Op zondag 21 september 2008 10:22 schreef Poesch het volgende:
Ik las net op Dlisted dat ze een privevliegtuig hadden genomen na een optreden omdat de vrouw van Chris Baker aan het bevallen was. Alsof het nieuws nog niet droevig genoeg was...
quote:Chris' Wife Not in Labor at Time of Crash
Posted Sep 21st 2008 12:50AM by TMZ Staff
A publicist for Travis Barker and DJ AM contacted TMZ and says our sources are incorrect -- that Chris Baker's wife was not in labor when he died in the plane crash and that was not the reason Travis and the others flew home on a private jet.
The publicist adds, "Both Travis Barker and Adam Goldstein (DJ AM) are in critical but stable condition and are being treated at Joseph M. Still Burn Center in Augusta, Georgia after surviving a plane crash late last night in Columbia, South Carolina.
The hospital will issue a statement with an update on their condition at 9:00 am eastern time tomorrow. Due to the nature of the injuries and the evolving course of treatment no further information on their condition is available at this time.
The accident claimed the lives of four people on board, two of whom, Chris Baker (Lil Chris) and Charles Stills (Che), were close friends of the injured.
On behalf of Travis Barker and DJ AM, deepest sympathy is expressed to the loved ones of all who perished in the crash. As the two recuperate and mourn this loss, privacy for them, their families, and friends is requested at this time."
Nou ik hoop echt dat dat niet waar is......quote:Op zondag 21 september 2008 10:22 schreef Poesch het volgende:
Ik las net op Dlisted dat ze een privevliegtuig hadden genomen na een optreden omdat de vrouw van Chris Baker aan het bevallen was. Alsof het nieuws nog niet droevig genoeg was...
quote:Familie reageert op ongeluk Barker en DJ AM
Uitgegeven: 21 september 2008 08:45
Laatst gewijzigd: 21 september 2008 11:20
AMSTERDAM - Terwijl drummer Travis Barker en DJ AM (Adam Goldstein) worden behandeld in het brandwondencentrum in Augusta, komen de eerste reacties binnen van aangeslagen vrienden en familie.
De zus van DJ AM, Lara, en haar man Benjamin Long, kregen het nieuws zaterdagochtend via de telefoon te horen. Benjamin: "We zijn zo geschokt door het nieuws. Niemand verwacht zoiets! We hopen dat we gauw wat horen."
Stuk
Shanna Moakler en Travis Barker zijn gescheiden, maar hun band is altijd innig gebleven. Ze heeft dan ook meteen het vliegtuig genomen om haar ex bij te staan, wiens toestand nog steeds kritiek is. Gail Moakler, de moeder van Shanna, tegen People Magazine: "We zijn allemaal helemaal stuk van het nieuws. Ons hart gaat naar hem uit, de familie is bij hem en iedereen bid voor hem. We hopen dat hij hersteld."
Shanna heeft Travis kort gesproken, net na het ongeluk. "Ze heeft met hem gebeld, Travis was gewoon aanspreekbaar. Later werd hij wat opstandig, omdat hij niet met een helicopter maar met een ambulance vervoerd wilde worden. Ze hebben hem toen buiten bewustzijn gebracht."
Kinderen
Playboy Playmate Shanna was met Travis Barker getrouwd van 2004 tot begin 2008. Ze hebben twee kinderen samen, waar moeder Gail Moakler nu voor zorgt zodat Shanna al haar aandacht op Travis kan richten. "Shanna en Travis houden nog altijd van elkaar. De kinderen zijn hun prioriteit en ze brengen daarom nog veel tijd met elkaar door."
De kinderen, Landon (4) en Alabama (2), weten nog van niks. "We wachten eerst om te zien wat God brengt," zegt Gail.
Ongeluk
Travis en DJ AM raakten zwaargewond toen een vliegtuig van de landingsbaan raakte. Vier andere inzittende overleefden het ongeluk niet. Het gaat om piloot Sarah Lemmon, 31, co-piloot James Bland, 52, Beveiligingsmedewerker Charles Still, 25, en Travis' assistant Chris Baker, 29.
quote:Full Recovery Expected for Barker and DJ AM
Posted Sep 21st 2008 8:36AM by TMZ Staff
A doctor has announced that Travis Barker and DJ AM are expected to have a full recovery after yesterday's horrific plane crash.
Barker and Adam "DJ AM" Goldstein were severely burned yesterday when their Learjet crashed before takeoff from a Columbia, South Carolina airport. The crash killed four people, including Barker's assistant Chris Baker.
Dr. Fred Mullins, medical director of the Joseph M. Still Burn Center, said both Travis and Adam suffered second and third-degree burns. Mullins said Barker's torso and Adam's hands and part of his head were burned.
Story developing ...
Zeg dat welquote:Op zondag 21 september 2008 13:52 schreef Ole het volgende:
maar dan is ze in elk geval zwanger... Kut zeg
Stom wijf.quote:Op zondag 21 september 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
Die andere gast heeft derdegraads brandwonden in zijn gezicht...ik vraag me af of je dat wel wíl overleven..
Net zoals sommige mensen liever niet willen doorleven met een dwarslaesie, kan ik me ook zo voorstellen dat anderen het niet zo tof vinden met een weggesmolten hoofd. Dat jij dat inlevingsvermogen niet hebt moet je mij niet verwijten mannetje.quote:
Gelukkig is niet iedereen zo oppervlakkig.quote:Op zondag 21 september 2008 22:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Net zoals sommige mensen liever niet willen doorleven met een dwarslaesie, kan ik me ook zo voorstellen dat anderen het niet zo tof vinden met een weggesmolten hoofd. Dat jij dat inlevingsvermogen niet hebt moet je mij niet verwijten mannetje.
Oh ja, een derdegraads brandwond is te vergelijken met de straat opgaan zonder mascara, je hebt gelijkquote:Op zondag 21 september 2008 22:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo oppervlakkig.
Waar lees je dat ik hem afschrijf dan, over iets uit zijn verband trekken gesproken zeg.quote:Op zondag 21 september 2008 22:27 schreef rena het volgende:
Tegenwoordig is er veel te doen met operaties en dergelijke, ik heb genoeg van die documentaires over Volendam en dergelijke gezien. Om iemand nou gelijk af te schrijven daarom?
*facepalm*quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik hem afschrijf dan, over iets uit zijn verband trekken gesproken zeg.
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe erg het daadwerkelijk is, maar ik kan me voorstellen dat als het echt worst case scenario is je misschien denkt dat je het liever niet had overleefd.
Als je nu eens uitlegt waarom dat zo moeilijk is voor te stellen voor jou ipv je puberale eenletttergrepige internettaaltje als enige reply te geven.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik hem afschrijf dan, over iets uit zijn verband trekken gesproken zeg.
Ik denk dat zoiets ook heel persoonlijk is, brandwonden in je gezicht is natuurlijk onwijs kut, maar de medische wereld kan zo veel al tegenwoordig dat ik me ook kan voorstellen dat ze er wel voor willen vechten.quote:Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe erg het daadwerkelijk is, maar ik kan me voorstellen dat als het echt worst case scenario is je misschien denkt dat je het liever niet had overleefd.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef Felixa het volgende:
En over die tattoos gesproken, ik vraag me af hoe gevaarlijk dat is met die inkt en verbrande huid. Geen idee hoe dat werkt, of die inkt nog in je bloedsomloop terecht kan komen oid??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |