abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78189817
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Sarabi het volgende:
snakelady die bovenste heeft inderdaad wel het perfecte lichaam
en mijn vriend moet het maar met ietsje meer doen ook nooit klachten gehad
Alsof je vriend ooit zou zeggen dat je te dik bent. Liek doh
Een oud Koreaans gezegde luidt: Zonder uitslag kun je nog steeds seropositief zijn.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:42:51 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78189899
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Een oud Koreaans gezegde luidt: Zonder uitslag kun je nog steeds seropositief zijn.
Toen ik veel was afgevallen zei mijn man anders toch eerlijk dat hij me liever met een maatje ( of 2) meer had.
Dat vind hij mooier en prettiger.

nu ken ik haar vriend uiteraard niet maar zo gek is het niet hoor, er zijn veel mannen die vooral in bed een maatje meer veel fijner vinden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78192724
Ik blijf het wel vreemd vinden dat uit onderzoeken vaak naar voren komt dat mannen liever vrouwen hebben met wat meer vet, terwijl op fok bijna elke mannelijke user dat lelijk en vies vindt.

Verder ben ik geheel meningloos.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:10:52 #144
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_78192852
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf het wel vreemd vinden dat uit onderzoeken vaak naar voren komt dat mannen liever vrouwen hebben met wat meer vet, terwijl op fok bijna elke mannelijke user dat lelijk en vies vindt.

Voller vinden mannen niet erg... vet daarentegen wel... zit een aardig verschil in!
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_78193089
Voller bestaat toch uit meer vet?
pi_78193196
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Voller bestaat toch uit meer vet?
Voller is goed geproportioneerd vet, bij iemand die vet is is het slecht geproportioneerd.

(Dus bijv. veel vet rond de taille, wat ook gewoon ongezond is en gezond is aantrekkelijker)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2010 18:19:54 ]
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:21:00 #147
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78193238
Als je alleen al "vet" zegt wordt ik al direct a-seksueel..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:25:37 #148
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78193392
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef fs180 het volgende:
Als je alleen al "vet" zegt wordt ik al direct a-seksueel..
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_78193610
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Voller is goed geproportioneerd vet, bij iemand die vet is is het slecht geproportioneerd.

(Dus bijv. veel vet rond de taille, wat ook gewoon ongezond is en gezond is aantrekkelijker)
Begrijp ik. Maar of vet goed geproportioneerd is of niet, vet is vet.
pi_78193790
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:

Liefde maakt blind, gem. zijn vrouwen voller, 'de vriendin/vrouw' is gem. voller, dus dat vind de gem. Nederlander aantrekkelijk. Als vrouwen wat beter op hun gewicht zouden passen, zou dat gem. mooier gevonden worden.
pi_78194150
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Sommige mannen zijn wel eerlijk in een relatie
pi_78194537
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Begrijp ik. Maar of vet goed geproportioneerd is of niet, vet is vet.
Vet rond de taille is is wel veel slechter bijv.. Maar idd vet moet niet zoveel zijn.
pi_78196740
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sommige mannen zijn wel eerlijk in een relatie
Hij zal best tevreden met je zijn, dat geloof ik zo. Maar je moet niet denken dat een man je zal vertellen dat je te dik bent.
pi_78196799
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Toen ik veel was afgevallen zei mijn man anders toch eerlijk dat hij me liever met een maatje ( of 2) meer had.
Dat vind hij mooier en prettiger.

nu ken ik haar vriend uiteraard niet maar zo gek is het niet hoor, er zijn veel mannen die vooral in bed een maatje meer veel fijner vinden.
Ja een maatje meer durf ik ook wel te roepen. Stel je eens voor dat het andersom was.
pi_78196856
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hij zal best tevreden met je zijn, dat geloof ik zo. Maar je moet niet denken dat een man je zal vertellen dat je te dik bent.
Dat weet ik zeker van wel
Net zoals ik dat ook bij hem doe
pi_78197016
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker van wel
Net zoals ik dat ook bij hem doe
Maar je gelooft het niet, anders zou je posthistory niet uit louter dieettopics bestaan.
pi_78197124
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Maar je gelooft het niet, anders zou je posthistory niet uit louter dieettopics bestaan.
Hij vind mij voller mooier dan dat ik vind
Van mij mag er (altijd) wel iets af
  zondag 21 februari 2010 @ 17:23:43 #158
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_78269492
Ik vond hier nog een leuke link: Op de London Fashion week heeft iemand speciaal "iets" zwaardere vrouwen laten aanrukken

http://www.dailymail.co.u(...)-models-catwalk.html

Nog steeds geen zware vrouwen overigens, maar wel leuk om te zien. De kleding vond ik dan weer minder
pi_78274928
Ik vind die kleding echt heeelemaal niks doen voor die 'stevigere' vrouwen.
Je ziet iedere ribbel en bobbel waardoor ze er veel dikker uitzien dan ze zijn, en ze kijken ook allemaal alsof ze wel een nachtje meer hadden willen slapen.

Moet je zien waar haal tepels hangen, dat is toch een beetje jammer.

Goed idee, slecht uitgevoerd.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 21 februari 2010 @ 22:26:55 #160
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78282237
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Aan wie geef jij de voorkeur? Dik of Dun?

Neuk je graag een volle best mooie vrouw, of ga je juist voor een elagante slanke meid?
Doe mij maar dunne vrouwtjes en normale vrouwetjes.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:35:00 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78282756
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Je ziet iedere ribbel en bobbel waardoor ze er veel dikker uitzien dan ze zijn, en ze kijken ook allemaal alsof ze wel een nachtje meer hadden willen slapen.
[ afbeelding ]

inderdaad, denk dat deze urk juist wel weer bij een "normaal" model zou staan.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78285468
quote:
[ afbeelding ]

I agree, geef ze dan ook kleren die mooi zitten Dat geldt voor elk figuur. Die dunnetjes waarbij de boel ze bijna van schouders en heupen afglijdt is ook geen gezicht. Kleren moeten gewoon passen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  zondag 21 februari 2010 @ 23:52:20 #163
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_78286689
Liefst niet mager maar ook zeker geen varken!

Zo'n mager aidslijfje ziet er niet uit, uitstekende botten, geen mooie rondingen. Moddervette varkens zijn vies en hebben over het algemeen een kutmentaliteit, zijn lui en initiatiefloos. Ik ben alles behalve perfect, maar sport wel 4 keer per week om in vorm te blijven. Een beetje discipline en inspanning verwacht ik ook wel van een meid.
  maandag 22 februari 2010 @ 00:00:33 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78287030
Ik heb ondertussen wel wat verschillende types gehad, van écht mager tot aan de bekende latin-vormen en ik vond degene met een écht figuur toch wel mooier, de kleding staat beter, de vormen zijn beter en ze waren over het algemeen toch wel beter bedeeld aan de voorzijde al kunnen die magere daar weinig aan doen, hehe.
Ik moet ook niet denken aan meiden die écht overgewicht hebben, dat straalt gelijk uit wat degene boven me meldt en dat vind ik niks.

Ik ga dus voor er tussenin, goed gevormd en gezond ogend, maar absoluut niet richting overgewicht, dat trekt me niet.
pi_78562644
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Aan wie geef jij de voorkeur? Dik of Dun?

Neuk je graag een volle best mooie vrouw, of ga je juist voor een elagante slanke meid?
zit wel verschil tussen vol en dik.....

doe mij maar vol.
pi_78562717
quote:
[ afbeelding ]

die heeft duidelijk een maat te klein aan. beetje jammer om iemand in een te kleine maat te proppen, dan lijkt diegene idd dikker.
pi_78599641
Volslanke vrouwen

en volslank = niet dik zoals veel dikke vrouwen zich nog al eens willen beschrijven
  maandag 1 maart 2010 @ 18:06:29 #168
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78599820
Weet je hoe akelig het is om volslank te zijn met een dunne kerel
want dat voelt gewoon DIK

Jammer van die foto idd, als dat vrouwtje nou gewoon iets grotere kleren aanheeft lijkt het allemaal ook niet meer zo rampzalig. Niks erger da nvrouwen met te kliene maatjes aan, ik bedoel, das alleen maar pijnlijk voor zowel uzelf als uw toeschouwers 'eh
pi_78599989
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Charmedmatzzie het volgende:

Jammer van die foto idd, als dat vrouwtje nou gewoon iets grotere kleren aanheeft lijkt het allemaal ook niet meer zo rampzalig. Niks erger da nvrouwen met te kliene maatjes aan, ik bedoel, das alleen maar pijnlijk voor zowel uzelf als uw toeschouwers 'eh
Mijn vriendje is hartstikke mager en ik voel me niet vadsig ofzo als ik bij hem woon, in tegendeel juist.
pi_78600113
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Charmedmatzzie het volgende:

Dat ligt ook aan de lengte van je partner. Een volslanke vrouw die kleiner is dan mij vind ik geen probleem. Eentje die bijna evenlang is als mij voel ik me een kleine jongen bij (ben zelf lang/atletisch)
  maandag 1 maart 2010 @ 22:12:46 #171
293486 3biertjes
maal 3 het het lekkerste plezi
pi_78613544
maakt mij niet uit.
niet dik, buikje is wel lief.
en ze moet klein zijn.
ben namelijk zelf 167
heb met langere dames gehad, maar dat gaat zeer doen in je nek:P
hmkay?..
pi_78616296
In de tijd dat ik een stuk voller was, had ik een ex die juist heel mager was en een stuk groter (wat ook niet moeilijk is met mijn 1.57m )
Ik vond dat vreselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')