Alsof je vriend ooit zou zeggen dat je te dik bent. Liek dohquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Sarabi het volgende:
snakelady die bovenste heeft inderdaad wel het perfecte lichaam![]()
en mijn vriend moet het maar met ietsje meer doenook nooit klachten gehad
Toen ik veel was afgevallen zei mijn man anders toch eerlijk dat hij me liever met een maatje ( of 2) meer had.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alsof je vriend ooit zou zeggen dat je te dik bent. Liek doh
Een oud Koreaans gezegde luidt: Zonder uitslag kun je nog steeds seropositief zijn.
Voller vinden mannen niet erg... vet daarentegen wel... zit een aardig verschil in!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf het wel vreemd vinden dat uit onderzoeken vaak naar voren komt dat mannen liever vrouwen hebben met wat meer vet, terwijl op fok bijna elke mannelijke user dat lelijk en vies vindt.
Verder ben ik geheel meningloos.
Voller is goed geproportioneerd vet, bij iemand die vet is is het slecht geproportioneerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef fs180 het volgende:
Als je alleen al "vet" zegt wordt ik al direct a-seksueel..
Begrijp ik. Maar of vet goed geproportioneerd is of niet, vet is vet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Voller is goed geproportioneerd vet, bij iemand die vet is is het slecht geproportioneerd.
(Dus bijv. veel vet rond de taille, wat ook gewoon ongezond is en gezond is aantrekkelijker)
Liefde maakt blind, gem. zijn vrouwen voller, 'de vriendin/vrouw' is gem. voller, dus dat vind de gem. Nederlander aantrekkelijk. Als vrouwen wat beter op hun gewicht zouden passen, zou dat gem. mooier gevonden worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf het wel vreemd vinden dat uit onderzoeken vaak naar voren komt dat mannen liever vrouwen hebben met wat meer vet, terwijl op fok bijna elke mannelijke user dat lelijk en vies vindt.
Verder ben ik geheel meningloos.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alsof je vriend ooit zou zeggen dat je te dik bent. Liek doh
Een oud Koreaans gezegde luidt: Zonder uitslag kun je nog steeds seropositief zijn.
Vet rond de taille is is wel veel slechter bijv.. Maar idd vet moet niet zoveel zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar of vet goed geproportioneerd is of niet, vet is vet.
Hij zal best tevreden met je zijn, dat geloof ik zo. Maar je moet niet denken dat een man je zal vertellen dat je te dik bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn wel eerlijk in een relatie
Ja een maatje meer durf ik ook wel te roepen. Stel je eens voor dat het andersom was.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen ik veel was afgevallen zei mijn man anders toch eerlijk dat hij me liever met een maatje ( of 2) meer had.
Dat vind hij mooier en prettiger.
nu ken ik haar vriend uiteraard niet maar zo gek is het niet hoor, er zijn veel mannen die vooral in bed een maatje meer veel fijner vinden.
Dat weet ik zeker van welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij zal best tevreden met je zijn, dat geloof ik zo. Maar je moet niet denken dat een man je zal vertellen dat je te dik bent.
Maar je gelooft het niet, anders zou je posthistory niet uit louter dieettopics bestaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker van wel
Net zoals ik dat ook bij hem doe
Hij vind mij voller mooier dan dat ik vindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar je gelooft het niet, anders zou je posthistory niet uit louter dieettopics bestaan.
Doe mij maar dunne vrouwtjes en normale vrouwetjes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Aan wie geef jij de voorkeur? Dik of Dun?
Neuk je graag een volle best mooie vrouw, of ga je juist voor een elagante slanke meid?
inderdaad, denk dat deze urk juist wel weer bij een "normaal" model zou staan.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind die kleding echt heeelemaal niks doen voor die 'stevigere' vrouwen.
Je ziet iedere ribbel en bobbel waardoor ze er veel dikker uitzien dan ze zijn, en ze kijken ook allemaal alsof ze wel een nachtje meer hadden willen slapen.
[ afbeelding ]
Moet je zien waar haal tepels hangen, dat is toch een beetje jammer.
Goed idee, slecht uitgevoerd.
I agree, geef ze dan ook kleren die mooi zittenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Je ziet iedere ribbel en bobbel waardoor ze er veel dikker uitzien dan ze zijn, en ze kijken ook allemaal alsof ze wel een nachtje meer hadden willen slapen.
[ afbeelding ]
zit wel verschil tussen vol en dik.....quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Aan wie geef jij de voorkeur? Dik of Dun?
Neuk je graag een volle best mooie vrouw, of ga je juist voor een elagante slanke meid?
die heeft duidelijk een maat te klein aan. beetje jammer om iemand in een te kleine maat te proppen, dan lijkt diegene idd dikker.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendje is hartstikke mager en ik voel me niet vadsig ofzo als ik bij hem woon, in tegendeel juist.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Weet je hoe akelig het is om volslank te zijn met een dunne kerel
want dat voelt gewoon DIK
Jammer van die foto idd, als dat vrouwtje nou gewoon iets grotere kleren aanheeft lijkt het allemaal ook niet meer zo rampzalig. Niks erger da nvrouwen met te kliene maatjes aan, ik bedoel, das alleen maar pijnlijk voor zowel uzelf als uw toeschouwers 'eh
Dat ligt ook aan de lengte van je partner. Een volslanke vrouw die kleiner is dan mij vind ik geen probleem. Eentje die bijna evenlang is als mij voel ik me een kleine jongen bij (ben zelf lang/atletisch)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Weet je hoe akelig het is om volslank te zijn met een dunne kerel
want dat voelt gewoon DIK
Jammer van die foto idd, als dat vrouwtje nou gewoon iets grotere kleren aanheeft lijkt het allemaal ook niet meer zo rampzalig. Niks erger da nvrouwen met te kliene maatjes aan, ik bedoel, das alleen maar pijnlijk voor zowel uzelf als uw toeschouwers 'eh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |