Jeweetz is da nog open danquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:22 schreef Neleos het volgende:
Dan ga je toch alsnog vanavond nog even langs.
Misschien, romantisch met paultjuhhh ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb daar ook nog nooit gegeten
De bezoekers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Susi het volgende:
Ik twijfel nog steeds wat erger is, het eten of de werknemers aldaar
Is bij de MCKing en de BurgerDonalds niet anders.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Susi het volgende:
Ik twijfel nog steeds wat erger is, het eten of de werknemers aldaar
Wajooooooooo wat een goed(koop) ideequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien, romantisch met paultjuhhh ?
+ die twisters zijn ook lekker!quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten.
Binnenkort komt in Middelburg de eerste KFC ooit!
Maar het lijkt me niet echt heel bijzonder...het is toch gewoon kip met sausje oid?
wees blij dat je er nog nooit bent geweest. smakeloze veel te dure rotzooi.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik schijn nu iets te hebben gemist, zo een iets dat je leven veranderd
[ afbeelding ]
Wat is "te duur"?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:38 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
wees blij dat je er nog nooit bent geweest. smakeloze veel te dure rotzooi.
Genoeg. Vergeleken met bijv. BK of een daadwerkelijk fatsoenlijk restaurant is KFC duur. En ook nog eens rotzooi.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat is "te duur"?
En hoeveel krijg je?
Die 'Sassy Girl'(voor de mensen die het niet weten, zij is de Sassy girl uit de originele zuid Koreaanse versie van My Sassy Girl) kan van mij iets veel voedzamers krijgenquote:
Boi ik ga het je zegge. As je daar binnekomt, aaaallemaal zwarte mense.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik schijn nu iets te hebben gemist, zo een iets dat je leven veranderd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij maar een kroket van Henk!
En ik patat van Ad!quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:44 schreef nachtdier2 het volgende:
Dan wil ik friet van Piet!
haha ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Laatst wilde ik er ook heen, hebben ze er alleen maar kip.
Ik heb ze hier alle 3 in de buurt, binnen 1 km van me vandaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:48 schreef sweetlady-o het volgende:
KFC is best lekker. in ieder geval beter dan mc donald's en burger king
Gefeliciteerd?quote:Op zondag 21 september 2008 00:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ze hier alle 3 in de buurt, binnen 1 km van me vandaan
Ik ook zo ongeveerquote:Op zondag 21 september 2008 00:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ze hier alle 3 in de buurt, binnen 1 km van me vandaan
Dat zal wel mr kentucky zijnquote:Op zondag 21 september 2008 04:02 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die atoombomwetenschapper toch eigenlijk?
Zegt genoeg over die zooi.
Iig wel met de nuggetsquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:48 schreef sweetlady-o het volgende:
KFC is best lekker. in ieder geval beter dan mc donald's en burger king
da's de kolonel natuurlijk, de uitvinder van het toffe recept en oprichter van KFC!quote:Op zondag 21 september 2008 04:02 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die atoombomwetenschapper toch eigenlijk?
Zegt genoeg over die zooi.
Dat is idd hun beste productquote:
Je hebt gereserveerd?quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef Ici-Paris het volgende:
KFC daar ga ik binnenkort eten. in groningen
Precies, een geniaal concept toch!quote:Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een McDonalds met wat meer kip op het menu, zoiets is het.
tis gewoon fast food, heb er nog nooit gegeten maar ik schat het ongeveer even smakeloos in als de kipzooi van de macquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten.
Binnenkort komt in Middelburg de eerste KFC ooit!
Maar het lijkt me niet echt heel bijzonder...het is toch gewoon kip met sausje oid?
Ik vind dat het afhangt van de plaats waar je hem eet. In Rotterdam vind ik het echt vettig, maar in Heerlen weer niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef ForumGek het volgende:
Nigger Chicken.
Ik was er vorige week, en die kip is echt niet te vreten. Zoo vreselijk vet is het, en zo'n ranzig dikke krokante vette korst. Nee, niet voor mij weggelegd. En ohja, je moet je cola zelf tappen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |