Jeweetz is da nog open danquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:22 schreef Neleos het volgende:
Dan ga je toch alsnog vanavond nog even langs.
Misschien, romantisch met paultjuhhh ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb daar ook nog nooit gegeten
De bezoekers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Susi het volgende:
Ik twijfel nog steeds wat erger is, het eten of de werknemers aldaar
Is bij de MCKing en de BurgerDonalds niet anders.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Susi het volgende:
Ik twijfel nog steeds wat erger is, het eten of de werknemers aldaar
Wajooooooooo wat een goed(koop) ideequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien, romantisch met paultjuhhh ?
+ die twisters zijn ook lekker!quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten.
Binnenkort komt in Middelburg de eerste KFC ooit!
Maar het lijkt me niet echt heel bijzonder...het is toch gewoon kip met sausje oid?
wees blij dat je er nog nooit bent geweest. smakeloze veel te dure rotzooi.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik schijn nu iets te hebben gemist, zo een iets dat je leven veranderd
[ afbeelding ]
Wat is "te duur"?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:38 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
wees blij dat je er nog nooit bent geweest. smakeloze veel te dure rotzooi.
Genoeg. Vergeleken met bijv. BK of een daadwerkelijk fatsoenlijk restaurant is KFC duur. En ook nog eens rotzooi.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat is "te duur"?
En hoeveel krijg je?
Die 'Sassy Girl'(voor de mensen die het niet weten, zij is de Sassy girl uit de originele zuid Koreaanse versie van My Sassy Girl) kan van mij iets veel voedzamers krijgenquote:
Boi ik ga het je zegge. As je daar binnekomt, aaaallemaal zwarte mense.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik schijn nu iets te hebben gemist, zo een iets dat je leven veranderd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij maar een kroket van Henk!
En ik patat van Ad!quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:44 schreef nachtdier2 het volgende:
Dan wil ik friet van Piet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |