Nou als je m'n fobo had bekeken had je geweten dat ik wel een krop sla en een wandeling kan gebruiken.quote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Godsamme Swets, wat is dit nou weer?
Nou ja, als je jaren met een bepaalde persoon discussieert...dan kan je wel een denk/gedragspatroon ontdekken voor een gedeelte.quote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef MarlaSinger het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe iedereen kan roepen dat het niks is voor de TS om dit als grap uit te halen.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Eerlijk=eerlijk, ik dacht ook altijd; jongen, wat zie je er slecht uit, doe eens sla eten ofzo, ga effe naar buiten, doe wat.
Ja, precies.quote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, als je jaren met een bepaalde persoon discussieert...dan kan je wel een denk/gedragspatroon ontdekken voor een gedeelte.
Ja, maar jij hebt een vrouw die daar over een tijdje paal en perk aan stelt, of denk je van niet?quote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou als je m'n fobo had bekeken had je geweten dat ik wel een krop sla en een wandeling kan gebruiken.
Uiteindelijk ik zelf wel, ik wil nog wat bijdragen aan het leven van mijn kinderen als het even kanquote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een vrouw die daar over een tijdje paal en perk aan stelt, of denk je van niet?
Gesnapt! Ach, ik klets gewoon een beetje mee joh, alsof ik hier al jáááren rondloop.quote:Op zondag 21 september 2008 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kutnoob alert!
Ja.quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Gesnapt! Ach, ik klets gewoon een beetje mee joh, alsof ik hier al jáááren rondloop.
Maar serieus, als Aah er d'r hierdoor aan gaat is dat een slecht verhaal.quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteindelijk ik zelf wel, ik wil nog wat bijdragen aan het leven van mijn kinderen als het even kan
Nou heb ik een hekel aan mijn buurman en ga ook niet door 1 deur met Aaah.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Best vaag eigenlijk. Ik ken TS niet irl, slechts van hier. En toch voelt zo'n bericht erg kut. Alsof het je buurman is.
Sorry, maar als die buurman waar ik zo'n enorme hekel aan heb dood neervalt, dan gaat bij mij de champagne open. Ik snap je reactie dus ook voor geen meter.quote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou heb ik een hekel aan mijn buurman en ga ook niet door 1 deur met Aaah.
Maar gek is het hoe zo'n bericht je echt kan raken. Ik was gisteren echt wel wat van slag.
Hoop gedoe geweest en je maakt iemand wel een aantal jaar digitaal mee.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:23 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Sheit zeg, het is nog echt waar ook!
Een hekel hebben aan en "niet door 1 deur gaan met", zijn toch echt twee verschillende dingen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Sorry, maar als die buurman waar ik zo'n enorme hekel aan heb dood neervalt, dan gaat bij mij de champagne open. Ik snap je reactie dus ook voor geen meter.
Oh maar het ging niet over jou aandachtskloontje, want maak je absoluut geen zorgen, jij mag van mij ter plekke neerstorten hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Sorry, maar als die buurman waar ik zo'n enorme hekel aan heb dood neervalt, dan gaat bij mij de champagne open. Ik snap je reactie dus ook voor geen meter.
Oh, dan is het goed. Zijn we het eens.quote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh maar het ging niet over jou aandachtskloontje, want maak je je absoluut geen zorgen, jij mag van mij ter plekke neerstorten hoor..
Volgens mij meldde hij het vrijdag eerst al in SC. Mensen dachten eerst dat het een grap was....quote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou heb ik een hekel aan mijn buurman en ga ook niet door 1 deur met Aaah.
Maar gek is het hoe zo'n bericht je echt kan raken. Ik was gisteren echt wel wat van slag.
Hoop gedoe geweest en je maakt iemand wel een aantal jaar digitaal mee.
Hoe langer FOK! bestaat hoe vaker je dit soort nare dingen zal lezen. Ik vind het op zich fijn wanneer mensen het melden toch. Het is digitaal maar als je dag in dag uit post. Het is niet anders dan een sportclub of ander hobby gedoe die op de hoogte wordt gesteld. Alleen kreeg ik het gevoel aan de hand van de posts gisteren van Aaah dat hij die ziekte al langer heeft maar dat het nu nogal in een uitzichtloos stadium is geraakt. Dus wrs. zocht hij eerder afleiding op FOK! (het zal voor meer mensen gelden dat je dan gewoon even ook niet ziek bent o.i.d.) en nu het naar "buiten" is hoop ik wel voor hem dat hij net zo kan posten als voorheen. Niet dat hij voortdurend confrontatie en vragen krijgt m.b.t. zijn ziekzijn.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Stali het volgende:
Maar ik geloof hem want je kunt van Aaah zeggen wat je wilt hij heeft dit soort dingen niet nodig om aandacht te krijgen.
ga eens even een ander topic doen.quote:
Ja, dat wel. Maar hij moet zelf maar kijken of hij er meer over wilt zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
@echt gaaf. ja zo'n bericht raakt zodanig dat je wel iets mee info van ts wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |