Toen Feyenoorders juichten toen Leonardo zijn vkb afscheurde tegen Heerenveen was de wereld te klein.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Brekebeentje, wat erg... Wat jij hier zegt staat daar niet in verhouding mee.
Gezien, dank je!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sjonnie en Anita in Ajax-selectie lijkt niet echt een topicwaardig item
Ik heb wat offtopic dingen weggehaald maar zoveel zooi stond er toch niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef toma het volgende:
@sjimmie
Kan die bagger niet uit het Ajax-topic verwijdert worden, niet bepaald discussie bevorderend. Erger me er al tijden aan.
Ik heb niet alles doorgelezen maar zo'n 40 á 50 % van de laatste pagina's was pure bagger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb wat offtopic dingen weggehaald maar zoveel zooi stond er toch niet?
Pfffff.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb niet alles doorgelezen maar zo'n 40 á 50 % van de laatste pagina's was pure bagger.
-edit- sorry ik zie net dat ik het Ajax - Utrecht topic bedoelde![]()
Wedden dat ik straks hier een melding krijg van: Wie heeft alles in het Ajax topic zitten verwijderen??quote:
sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat ik straks hier een melding krijg van: Wie heeft alles in het Ajax topic zitten verwijderen??
Nou dat was ik dus![]()
Jawel, die deugdelijke motivering whatsoever staat in de post na de OP. Verder in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Dit is een serieus topic, en het wordt om zeep geholpen door een paar modjes en zonder deugdelijke motivering whatsoever gesloten.
Vergeef mij de meligheid van mijn kant maar de eerste post na de OP was inderdaad de serieuze post en tevens de sluitingspost.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Dit is een serieus topic, en het wordt om zeep geholpen door een paar modjes en zonder deugdelijke motivering whatsoever gesloten.
Ok. Ik blijf van mening dat dit een apart topic verdient, maar even zien of het in het Feyenoordtopic gaat lopen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, die deugdelijke motivering whatsoever staat in de post na de OP. Verder in het Feyenoord-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |