Dat aftellen snap ze wel, hebben we al eerder toegepast met oa poepen op de wc en oorbellen draaien. Dat er een kadootje/verrassing komt als ie vol is kent ze dus al.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:39 schreef Adfundum het volgende:
Misschien is de belofte van een pretpark over zoveel dagen te abstract voor haar, Dat is nog te ver weg. Msschien kun je beter iets leuks voor dezelfde dag in het vooruitzicht stellen, koekjes bakken, winkelen, spelen, haar zelf iets laten voorstellen. zoiets. En dan heel langzaam afbouwen.
Dat is ze normaal ook niet, ze ging elke ochtend luid zingend over straat heen naar school al huppelend, kon zielsgelukkig worden bij een gekregen geknapte verlepte bloem van de bloemenkraam... mijn kind kwijnt nu weg...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:39 schreef jellyrose het volgende:Gut zeg, ik vind het gewoon echt sneu! Suus lijkt me (net zoals Jolie bijvoorbeeld) ook helemaal geen kind dat snel ontevreden is ofzo. Heel veel sterkte in ieder geval
Niet dat we weten, we hebben alle afgelopen dagen al 40 keer teruggespoeld, journaal staat hier zowiezo nooit op (we hebben internetquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Of heeft ze van het weekend misschien iets op de tv gezien wat over scholen ging en wat eng was ofzo? Misschien zelfs maar in de vorm van een tekenfilm, of iets van het nieuws wat op de achtergrond aanstond ofzo? Of heeft ze iets opgevangen van jou/je man/andere familie/buurtkindjes over school tijdens het weekend?
sorry ik lurk teveelquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou er wel eerst achter zien te komen of er niet iets is voorgevallen! Iedereen lijkt ervan uit te gaan dat dat niet zo is. Ben blij dat mijn ouders dat niet deden toen ik bij een juf in de klas zat die af en toe een tik uitdeelde e.d. Niet dat ik TS bang wil maken ofzo, maar het kan gewoon zo zijn dat er iets is gebeurd waardoor ze zich zo naar voelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |