quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie wel eens het gevoel dat je dronken bent, zonder dat je een druppel alcohol hebt gedronken?
Dat gevoel heb ik nou
andersom welquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie wel eens het gevoel dat je dronken bent, zonder dat je een druppel alcohol hebt gedronken?
Dat gevoel heb ik nou
ik bun der nogquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Van het uitgaan? Saaie drol!! Nu al!?!?!?
Nee, niet uitgeweest!!![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:16 schreef Blawh het volgende:
Middag allemaal.
Fems.
Mimu.
Je werd al gemist.
[..]
Das best dicht bij mij:) Familie wonen of?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
Ik was in Rekken, gemeente Eibergen.
Mijn zus woont daar, in een leuk huis aan de Berkel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Das best dicht bij mij:) Familie wonen of?
Puike prestatie.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus is 5e geworden met handboogschieten. Ze kwam de nummer 1 net even te vroeg tegen in de kwartfinale, anders had ze een podiumplaats gehad. Maar voor een eerste keer PS is dat helemaal niet gek.
Typen met koude handen is ook best lastigquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze heeft een aangeboren heupafwijking.
Veel plezier in Enschede.![]()
Typen terwijl je toetsenbord vol met dropjes ligt gaat niet echt makkelijk, wisten jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |