TS heeft toch een andere trein?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij zitplaatsen?
Ik vind dat soort dingen echt schandalig hoor. Dat je met de trein reist en dan opeens moet uitstappen en verder moet reizen in zo'n benauwde stinkbus. Echt, verschrikkelijk vind ik dat. Overigens vind ik dat je als eerste klas treinreiziger daar ook geen genoegen mee zou hoeven te nemen. Laten ze voor de eerste klassers in dat geval dan taxi's regelen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De nmbs kan ook kutten. Van 't weekend waren er werken aan de gang, dus reed er een bus. Één pendelbus om een complete trein te vervangen, lekker dan. L-trein dan wel, maar toch. 't was flink krap. er was wel een kleine onur aan boord, dat was wel grappig.
Nee nee, dat is het probleem, meestal zitten er 3 mensen ofzo, verder niks. Dan word er verwacht van ons dat we netjes in het zijhok blijven staan? Nee bedankt.quote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij gaat dus illegaal in de 1ste klas zitten en een plaats bezetten van iemand die wel betaald heeft?
Dan koop je toch een 1e klas kaartje en wordt je nummer 4 in die coupe. Is dat nou echt zo moeilijk?quote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Jep. het volgende:
[..]
Nee nee, dat is het probleem, meestal zitten er 3 mensen ofzo, verder niks. Dan word er verwacht van ons dat we netjes in het zijhok blijven staan? Nee bedankt.
Een geboren asociaal dus, dat is duidelijk. Niet betalen en er wel gebruik van maken. Ik neem aan dat je dan ook niet moeilijk gaat doen over de terechte vette boete die je gaat krijgen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Jep. het volgende:
[..]
Nee nee, dat is het probleem, meestal zitten er 3 mensen ofzo, verder niks. Dan word er verwacht van ons dat we netjes in het zijhok blijven staan? Nee bedankt.
Voor sommigen wel ja. NIet betalen en wel gebruiken, dat is toch de standaard in dit land.quote:Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 1e klas kaartje en wordt je nummer 4 in die coupe. Is dat nou echt zo moeilijk?
Ik ben al 8 jaar het land uit, dus ik heb niet dagelijks last van. Maar als ik in Nederland ben, reis ik 1e klas en dan heb ik geen behoefte aan freeloaders.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor sommigen wel ja. NIet betalen en wel gebruiken, dat is toch de standaard in dit land.
Hear hear.....quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar het land uit, dus ik heb niet dagelijks last van. Maar als ik in Nederland ben, reis ik 1e klas en dan heb ik geen behoefte aan freeloaders.
Het ging over Anne Frank. En nee, die heeft er niet zo mee gezeten dat ze haar telefoon niet mocht gebruiken in een of andere stilte-coupe.quote:
je bent gewoon contactgestoord. als je met een paar mensen in zon kleine ruimte staat breekt het angstzweet je uit en gaat je alles jeuken. je betaald dan maar iets meer voor 1e klas, maar dan hoef je je ook geen zorgen te maken. je hebt dan wel minder geld om leuke dingen te gaan doen met andere mensen, maar daar zie jij dan ook weer het voordeel van in: geen contact met vreemde mensenquote:Op zondag 21 september 2008 02:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het feit dat ik meer bereid ben te betalen voor mn kaartje?
Is iedereen die in zn eentje in de auto naar t werk gaat ook contactgestoord dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
je bent gewoon contactgestoord. als je met een paar mensen in zon kleine ruimte staat breekt het angstzweet je uit en gaat je alles jeuken. je betaald dan maar iets meer voor 1e klas, maar dan hoef je je ook geen zorgen te maken. je hebt dan wel minder geld om leuke dingen te gaan doen met andere mensen, maar daar zie jij dan ook weer het voordeel van in: geen contact met vreemde mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |