abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61905247
Ik heb een gekookt ei in de vorm van een visje zonder staart.

En vanavond kan me weer gestolen worden eigenlijk. Ik had anders even een soepje in elkaar gedraaid maar de Mr. is deze week begonnen met een nieuwe baan, eet als een bootwerker en is 's avonds te moe om er zelf nog een prakje bij te maken dus ik zal meer moeten koken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61905270
foto van visje?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61906567
Is al op.
pi_61906591
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Is al op.
maak een nieuwe!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61907064
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maak een nieuwe!
Ik maak pas weer nieuwe als deze ik grotere eieren heb en die koop ik pas als deze op zijn. Dus nee.
pi_61907100
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik maak pas weer nieuwe als deze ik grotere eieren heb en die koop ik pas als deze op zijn. Dus nee.
oh ok... ga een quiche maken dan? Dan heb je snel weer nieuwe eieren nodig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61907971
Vanavond wil m'n moeder weer eens een gekookte aardappel proeven. Ik heb nog varkensfiletlapjes liggen, weet iemand daar toevallig nog wat leuks mee?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_61908272
Lastig wat ik moet gaan eten..
Ben alleen vanavond een geen zin om te koken... ik denk dat het iets in de richting van de mc of snackbar wordt
pi_61908756
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef coltje87 het volgende:
Vanavond wil m'n moeder weer eens een gekookte aardappel proeven. Ik heb nog varkensfiletlapjes liggen, weet iemand daar toevallig nog wat leuks mee?
4 varkensfiletlapjes
peper
zout
1 ei
paneermeel
125g boter
2 plakken rauwe ham
2 eetlepels geraspte Parmezaanse kaas

Bestrooi het vlees met peper en zout. Klop in een kommetje het ei los met 1 eetlepel water. Strooi wat paneermeel op een bord. Haal de filetlapjes eerst door het ei en dan door paneermeel. Verhit 100 gram boter en bak hierin het vlees in ongeveer 10 minuten aan beide kanten mooi bruin. Snijd de plakjes ham een keer doormidden. Leg op elk filetlapje een half plakje ham, strooi er de kaas over en leg er een klontje boter op. Leg een deksel op de pan en laat het vlees nog ongeveer 5 minuten stoven tot de kaas is gesmolten. Leg het vlees op een schaal. Maak de jus af met een scheutje water en geef deze er apart bij. Lekker met aardappelen en bloemkool.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:34:31 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61909748
Na vier dagen uit eten maar ik nu een grote pan snert!!
Hmmm, vind dat altijd zo heerlijk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61909933
zo voor nu zit ik een paar lekkere kleine oranje paprika te knagen en voor vanavond, want je kan nooit genoeg groente eten, staat er een soeppie te pruttelen met tomaat en ontvelde paprikaś etc..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61911127
Risotto met pancetta, spinazie en champs
pi_61913667
Aardappelkroketjes met een kipcorn.
Vriendje weg, voel me niet lekker, nog net genoeg energie om iets in de oven te schuiven en pizza had ik eergisteren al op. Ach ja, je bent student of je bent het niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61913886
Beef Shanghai
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_61920207
Een kopje thee uit mijn nieuwe theepotje en kopje.
Een allerschattigst eenpersoonspotje met een kopje eronder in lief retro-oranje met bloemen.
Lekker na een avondje shoppen.
Ik heb ook een nieuw olijvenschaaltje, een knoflookrasp, nieuwe boterhambordjes en een paar extra voorraadpotten gekocht. Ik weet niet wat ik morgen ga kopen maar ik ga er knoflook doorheen raspen.
pi_61924175
Trusten, dankjewel! Klinkt lekker, en simpel ook. Ik zal het onthouden voor een volgende keer, toen ik thuis kwam stonden de pannen al op tafel. Moeder had ze gewoon bakken in de boter, was ook gewoon lekker.

Nu een kop koffie, had vanmorgen een broodje osseworst en een beker melk.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_61924747
Net yoghurt en een banaantje op, maar nu al weer zin om te eten. Bij de lunch ceasarsalade met 2 crackers en vanavond het restje van de geitenstoof met rijst en broccoli.
Sweet and innocent...
pi_61926071
Ontbijt: Banaan
pi_61926313
vanavond zelf gemaakte en gebakken hamburgers van rundergehakt, bosui, knoflook en peterselie
Ja doei.
pi_61926610
Thee uit mijn nieuwe potje.
pi_61926632
vandaag een dagje naar de sauna, dus daar lekker eten
pi_61928367
Een bento met een eikuiken, tortillarolletjes met roomkaas, ham en rucola, kerstomaatjes, salade, komkommerplakjes en een Hello Kitty spekje.
pi_61930427
Zalmfilet met aardappelpuree en verse spinazie.
Ik denk dat ik de zalm ga grillen, maar ik weet nog niet precies hoe. Weet iemand hoe ik hem dan het beste kan kruiden? En lukt dat een beetje zonder dat alles aan de grillplaat blijft hangen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61931320
Een sultana koekje en een glas water.
pi_61931346
1 perpernoot
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: