quote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
Elf!
SHE, vanavond maar eens maken, dan. Ik mis Little ItalyDe pancetta daar is absoluut verrukkelijk
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:57 schreef Xennia het volgende:
Iets met mezzelune, spinazie, champs, ui en ricotta
Leuk zijn jullie hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:25 schreef Windigo het volgende:
Vanavond lamshaas met portsaus, gratin dauphinoise en haricots verts gehadDat was echt heerlijk.
quote:
Bij mij was het vorige week ook dramatisch, dit is enkel om mijn geweten te sussen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
Leuk zijn jullie hoor.Spelbrekers, een beetje fatsoenlijk koken.
![]()
Nu heb ik spijt dat ik niet gekookt heb.
Ach, dat komt volgende week wel weerquote:Op woensdag 24 september 2008 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
Leuk zijn jullie hoor.Spelbrekers, een beetje fatsoenlijk koken.
![]()
Nu heb ik spijt dat ik niet gekookt heb.
Ieuw ieuw! Om 7 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 25 september 2008 07:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, dat komt volgende week wel weer![]()
Nu twee geroosterde boterhammen met kruidenkaas en een glas cola(geen koffie meer in huis)
Ik ben daar al mee bezig, 2 crackers met philadelphia kruiden en een beker Optimelquote:Op donderdag 25 september 2008 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar 's aan mn dagelijkse crackers
Tsja cola om die tijd is ook niet mijn favorietquote:Op donderdag 25 september 2008 07:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ieuw ieuw! Om 7 uur 's ochtends?
* MinderMutsig voelt zich ineens veel minder schuldig boven haar grapefruitje en kopje thee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |