Hij heeft zin in andijviestamppot.quote:Op zondag 28 september 2008 18:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Eerst even kijken waar mijn grote liefde vandaag zin in heeft.
waarom ergeren? Wil je daar controle over hebben, zeggen wat anderen moeten eten alleen omdat jij het wil?quote:Op zondag 28 september 2008 16:33 schreef _Arual_ het volgende:
Wij gaan zo Chinees halen. En ik weet nu al dat ik me ga ergeren aan mensen die zonder na te denken 'nasi, babi pangang, saté en een extra portie kroepoek' bestellen. Weet nog niet wat ik zelf ga kiezen.
Ik snap dat ook niet zo goed eigenlijk. Ik roep bij de Chinees ook vaak zonder er over na te denken wat ik hebben wil, net zoals bij de cafetaria. Het is nou niet zo dat je er ingewikkelde culinaire hoogstandjes hoeft te verwachten. Als ik bijzonder eten wil dan staat de Chinees niet bovenaan het lijstje. Die is er voor mij voornamelijk voor de snelle, makkelijke, luie afhaalhap.quote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
waarom ergeren? Wil je daar controle over hebben, zeggen wat anderen moeten eten alleen omdat jij het wil?
Drank, goed idee.quote:
Effe een hele domme vraag (wellicht): kokosrijst is gewoon basmati of pandan rijst gekookt in kokosmelk in plaats van water??? (het klinkt wel lekker namelijk, maar ik kan me er niets bij voorstellen)quote:Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga kokos rijst met geroekbakte kip,brocoli, uitje en cashewnoten maken
Ja idd! gewoon rijst naar keuze gebruiken.. en ik doe er dan veel kokosmelk met een beetje water, en evt. wat andere kruiden naar keus.quote:Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Effe een hele domme vraag (wellicht): kokosrijst is gewoon basmati of pandan rijst gekookt in kokosmelk in plaats van water??? (het klinkt wel lekker namelijk, maar ik kan me er niets bij voorstellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |