ja lekker, maar zeekraal smaakt dus gewoon naar zoute spinazie, voor die prijs heb ik net zo lief gewone spinazie want het is reteduur spul.quote:
quote:
kruimige aardappels, scheut melk, klontje roomboter, goeie (knoflook)olijfolie, parmezaan of pecorino en een beetje zeezoutquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef Tezz het volgende:
Hier vanavond ouderwets draadjesvlees, gekookte aardappels (voor de verandering) en sperzieboontjes. Of zal ik goddelijke aardappelpurree maken??
@Mellow: wat is je recept voor goddelijke aardappelpurree???
En dan een paar tenen knoflook meekoken met de aardappels en meepureren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
kruimige aardappels, scheut melk, klontje roomboter, goeie (knoflook)olijfolie, parmezaan of pecorino en een beetje zeezout
De bereiding is inderdaad niet al te moeilijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
Ik was net op zoek naar iets makkelijks.. heb dit dan maar gehaald (nu aan het koken, ben benieuwd).
Was best lekker![]()
Dat is echt goddelijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:25 schreef Tezz het volgende:
@mellow en MM: knoflook in de aardappelpurree! Wat een idee! Dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Maar goed, gisteren heb ik hem gewoon standaard gemaakt met volle melk, roomboter en nootmuskaat, maar ik ga het zeker eens proberen met knoflook en pecorini!
Ja potverdorie, ik had vandaag aardappelkroketjes willen maken van het restje purree van gisteren (en dan dus met knoflook en pecorini erdoor), maar manlief had het restje purree van gisteren weggegooid! Grr....quote:Op woensdag 24 september 2008 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is echt goddelijk.![]()
Wij eten vandaag frietjes. En geen zelfgemaakte frietjes maar een ordinaire zak met diepvriesfriet met diepvrieskroketten en diepvriesfrikadellen en mayonaise uit een pot.
nog steeds nietquote:Op woensdag 24 september 2008 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee wat we vanavond eten...
daarnet twee knackebrodjes smeerkaas op en vanmiddag braaf mn boterhammen met smeerkaas
Tuurlijk mop, ik maak altijd genoeg voor een week en gooi het op de grill in plakken.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh polenta, daar heb ik zin in! Wat denk je SHE, als ik vandaag maak en morgen grill, is dat lekker? Heb alleen maar ervarin met vers.
Maar ik eet vandaag lekker-doch-saai courgettesoep met een broodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |