Ja ik zou het bijna doen jaquote:
Duhquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
Internet in de bus??
Wel klote O: Maar 3,5 uur reizen, waarom :|
Sorryquote:
Ik zal je wel ff toevoegen in de OPquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Kom ik nou bij de volgende nieuwe topic ook in de OP?
(Ja, ik heb mezelf toegevoegd in Wiki)..
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Halloquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Duuhquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhInternet op mn mobiel enzo
Omdat ik van Hengelo naar Delft ga
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik zal je wel ff toevoegen in de OP
Ik heb geen foto'squote:Op vrijdag 19 september 2008 13:42 schreef jslavenburg het volgende:
@ Reflectionne
Je moet nu wel een fobo aanmaken he? Dat is een van de dingen om erbij te horen
Die discussie hebben we al gehadquote:
Ja weet ik.. Oude koeien uit de sloot..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad
Nee, ik wist er niks op te zeggen :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En op mijn aanbieding ging je ook al niet in![]()
Okquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt niet
Je icon voeg ik wel ff toe nu
Ik weet het, maar wat doe je eraan hequote:
Jammerquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, ik wist er niks op te zeggen :p
Ik wilde wel foto's komen makenquote:
auto + kamers?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat doe je eraan he
* heeft een Cali déjà vuquote:
ik heb nog modellen nodig voor schoolquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee.. want euh.. ik weet geen goede reden maar toch..
Niet echt een slimme manier om mensen om help te vragenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Larry-Laffer het volgende:
Aangezien hier toch allemaal mensen zijn die niets te doen hebben: ik zoek een nummer in het Chinees of door een Chinese artiest wat ergens in de jaren 70 een hit geweest schijnt te zijn. Iemand die het weet of die even wil helpen zoeken?
Modellen? Denk niet dat je aan mij veel hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb nog modellen nodig voor school
Moet ik mn ouders op kamers zetten in Delft?quote:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niet echt een slimme manier om mensen om help te vragen
Dan weten wij tegen wie wij praten? Ik vind het altijd fijner om een gezicht bij een bepaalde context te hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee.. want euh.. ik weet geen goede reden maar toch..
Dan moet ze gewoon een oog foto makenquote:
Hmmquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik mn ouders op kamers zetten in Delft?
* Cuegirllie gaat eens kijken in fotoboek van jslavenburgquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan weten wij tegen wie wij praten? Ik vind het altijd fijner om een gezicht bij een bepaalde context te hebben
Hahahquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan weten wij tegen wie wij praten? Ik vind het altijd fijner om een gezicht bij een bepaalde context te hebben
quote:
* JSlavenburg lurkt terug zonder te postenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie gaat eens kijken in fotoboek van jslavenburg
quote:
Nou danquote:
Ja ik weet 't :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou danZelfs als je op kamers woont, wil je nog wel eens langs je ouders gaan. En dat is met trein nou eenmaal het makkelijkst
Het is geen probleem maar om eerst mensen uit te maken voor luie stagiaires die toch niets te doen hebben en daarna je vraag te stellen...quote:
Ik ben nog hartstikke anoniem :p ik zal wel 1 foto in m'n fotoboek doen :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Te makkelijk![]()
![]()
@Reflectionne: anonimiteit bestaat niet in dit topic
je bent bezet, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
* JSlavenburg lurkt terug zonder te posten
Hou het gewoon bij het topic in MUZ, daar heb je veel meer kansquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik wil dus weten welke Chinese artiest of welk Chinees nummer ooit eens een hit is geweest in Nederland. Het schijnt ergens in de jaren 70 geweest te zijn. Iemand die me kan helpen of die het weet?
Werken en fok werkt hier nietquote:
Ja maar ja maar, ik wil niet herkent worden door bekenden op Fok..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jadan mag je mijn hyves ook
![]()
ook echt heel boeiend maar ok
Ja hequote:
Zo begon ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben nog hartstikke anoniem :p ik zal wel 1 foto in m'n fotoboek doen :p
Misschien :p
Ook al zou ik dat niet zijn, dan zou je mij nog niet willenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je bent bezet, dus dat maakt niet uit
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je bent bezet, dus dat maakt niet uit
Geen luie stagiairs, maar het moge duidelijk zijn dat de meeste mensen wel wat tijd over hebben tijdens hun stageperiode. Ik wel althans en sorry als ik dan ook voor jullie allemaal gesproken heb.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is geen probleem maar om eerst mensen uit te maken voor luie stagiaires die toch niets te doen hebben en daarna je vraag te stellen...
Maar ik wil alleen niet herkent worden door bekenden!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Zo begon ik ook
Inmiddels 3 meets verder
Das idd wel vervelend ja. Heb ik niet zo snel last vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wil niet herkent worden door bekenden op Fok..
Ja, daar heb ik ook al gepost, maar daar staan ze nog niet echt te springen om me te helpen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij het topic in MUZ, daar heb je veel meer kans
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Das idd wel vervelend ja. Heb ik niet zo snel last van
Ging nu over het fobo hequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
mogen hier alleen vrijgezellen mannen posten ofzo
Dan PM je een foto rond aan de mensen in dit topic. Kan verder niemand het zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wil niet herkent worden door bekenden op Fok..
ohh okquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging nu over het fobo he
Nee hoor, gezelligheid is goedbezet of onbezet
En wat dan nog, schaam je je voor je posts op Fok?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik wee tniet of er bekenden op fok zitten, maar je weet't niet he
Ik woon in zo'n afgelegen gebied, kunnen nooit veel Fokkers in de buurt wonenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Reflectionne het volgende:
Hoezo niet?
Zulke 'gevaarlijke' dingen post je niet toch?quote:Ik wee tniet of er bekenden op fok zitten, maar je weet't niet he
Maar je gaat niet in op mijn vorige replyquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging nu over het fobo he
Nee hoor, gezelligheid is goedbezet of onbezet
Ik ging Cola halenquote:
Ik soms welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat dan nog, schaam je je voor je posts op Fok?
Haha ja weet ik, kom ik ook elke keer weer achter als ik mijn post zie. Maar datquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n afgelegen gebied, kunnen nooit veel Fokkers in de buurt wonen
[..]
Zulke 'gevaarlijke' dingen post je niet toch?
Oh, en nog een tip. Het verschil tussen "" en "
"
![]()
Hahaha ja ontzettendquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat dan nog, schaam je je voor je posts op Fok?
Nou jullie je zin, ik ga 1 foto in m'n fotoboek doen nu.. ALs ik uitgevonden heb hoe.. Het is de enige foto die ik heb ook overigens nuquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan PM je een foto rond aan de mensen in dit topic. Kan verder niemand het zien
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, kom ik ook elke keer weer achter als ik mijn post zie. Maar datIs automatisme vanaf msn..
Echtquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha ja ontzettend(Let op, ik heb een kleine o gedaan!)
Ja, jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef mash_ het volgende:
ik ken echt teveel fokkers in het echt ook
Wat lukt er niet?quote:
Nee dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha ja ontzettend(Let op, ik heb een kleine o gedaan!)
Je laat je wel makkelijk beïnvloedenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nou jullie je zin, ik ga 1 foto in m'n fotoboek doen nu.. ALs ik uitgevonden heb hoe.. Het is de enige foto die ik heb ook overigens nuEven geduld..
Wil ik ook wel even voor je doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:06 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, ik ging een fotoboek aan maken, maar nu krijg ik dit: FB1008=Het bestand voldoet niet aan de opgegeven maten.
Maximaal 200*300 pixels.
En ik weet niet hoe ik dat moet veranderen met de enige foto die ik heb
Oke, ik stuur je de foto in een pm wel dan.. Tenminste, ik neem aan dat je de foto kleiner gaat maken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wil ik ook wel even voor je doen.
http://www.foto-service.nl/resize/quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:06 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, ik ging een fotoboek aan maken, maar nu krijg ik dit: FB1008=Het bestand voldoet niet aan de opgegeven maten.
Maximaal 200*300 pixels.
En ik weet niet hoe ik dat moet veranderen met de enige foto die ik heb
Jaja :p Het kan altijd wel weer weggehaald wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk beïnvloedenIk waarschuw je nu alvast, je bent vrouw en onder de 50, dus je krijgt een shitload aan fobofappers over je heen, te herkennen aan overmatig
of
of
gebruik.
Het is makkelijker als iemand 't voor me doetquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef Battlefan het volgende:
[..]
http://www.foto-service.nl/resize/
Geen idee of dat werkt
Wat is werken dan??quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef OA het volgende:
Zoeen snelheid kan ik niet bijhouden als er ook nog gewerkt moet worden...
Ow of iki dan geintresseerd zou zijn? dat weet ik toch niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef jslavenburg het volgende:
Maar je gaat niet in op mijn vorige reply
Hij overdrijft hoor, 75% reageert helemaal nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jaja :p Het kan altijd wel weer weggehaald worden
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, ik stuur je de foto in een pm wel dan.. Tenminste, ik neem aan dat je de foto kleiner gaat maken dan?
Mits 250 kg +snor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk beïnvloedenIk waarschuw je nu alvast, je bent vrouw en onder de 50, dus je krijgt een shitload aan fobofappers over je heen, te herkennen aan overmatig
of
of
gebruik.
quote:
Iets dat je noodgedwongen doet voor de jaarafsluiting...quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, ik stuur je de foto in een pm wel dan.. Tenminste, ik neem aan dat je de foto kleiner gaat maken dan?
Financieel Management - Risicobeheerquote:
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij overdrijft hoor, 75% reageert helemaal niet
OAquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ga weer, misschien tot straks, anders tot morgen (denk ik)
![]()
![]()
Paint FTWquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef Battlefan het volgende:
[..]
http://www.foto-service.nl/resize/
Geen idee of dat werkt
quote:
Ja, dat vergat ik nogquote:
Bij mij welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij overdrijft hoor, 75% reageert helemaal niet
Paintquote:
Eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het is makkelijker als iemand 't voor me doet
Das waar, altijd weer gokken met die percentagesquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PaintPaint kan niet eens behoorlijk resizen
Dat dénk jequote:
Precies. ThumbsPlus!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar, altijd weer gokken met die percentages
Paintquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar, altijd weer gokken met die percentages
Kwartiertjequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:16 schreef Reflectionne het volgende:
Nog een uurtjeee!!
Daarom open ik FoBo zoveel mogelijk met IE-tab, ben ik niet ingelogdquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dénk jeMaar jij bent het levende bewijs. De eerste keer dat je bij mij kwam kijken reageerde je ook niet
Het is dat ik je snapte.
Precies, toen ik bij jou keek. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dénk jeMaar jij bent het levende bewijs. De eerste keer dat je bij mij kwam kijken reageerde je ook niet
Het is dat ik je snapte.
Niet eerlijk! Nog 3 uur en een kwartierquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:16 schreef Reflectionne het volgende:
Nog een uurtjeee!!
Ik ben lelijk?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, toen ik bij jou keek. Dat is wat anders
DRIE uur?? Jeezus..quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Niet eerlijk! Nog 3 uur en een kwartier
Hoezo?quote:
Irfanview heb ik geloof ik, werkt ook perfect. Zeker met hele mappen tegelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Resizen met ThumbsPlus!Simpeler kan niet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef Reflectionne het volgende:
Gemaild naar je Fok-mail
Tot half 6 jaquote:
WTF?quote:
Daar maak ik gewoon ff een batch procesje voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Irfanview heb ik geloof ik, werkt ook perfect. Zeker met hele mappen tegelijk
quote:
Als je bij iedereenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet helemaal geloof ik
Ik welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet helemaal geloof ik
Vrouwenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Als je bij iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
achterlaat en bij mij niet is mijn conclusie: Ik ben lelijk
![]()
![]()
![]()
MannenSnappen ook niks
Zegt me niksquote:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar maak ik gewoon ff een batch procesje voor
EY! Ik snapte em!quote:
Vrouwen en conclusies trekkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Als je bij iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
achterlaat en bij mij niet is mijn conclusie: Ik ben lelijk
![]()
![]()
![]()
MannenSnappen ook niks
Exactquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan![]()
Check.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Reflectionne het volgende:
Ik denk dat ik nu een fotoboek heb..
Wattuh?quote:
quote:
Dat wil nogal eens de verkeerde kant opgaan....quote:
Hij is nog niet helemaal ingevuld. Schoenmaat is belangrijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Reflectionne het volgende:
Ik denk dat ik nu een fotoboek heb..
Dank Houniet!quote:
't is ook nooit goed he!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal ingevuld. Schoenmaat is belangrijk
te lang enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil een bestand van 162 MB downloaden, maar ik download maar met 15,6 kB/s, hoe lang gaat dit duren?
Tuurlijk nietquote:
Idd! Vrouwen met maat 48quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal ingevuld. Schoenmaat is belangrijk
Kan niet iddquote:
Sidoniaquote:
Mja, zoiets dacht ik ook welquote:
Nee hoor. Vanavond is hij het toch wel met me eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wil nogal eens de verkeerde kant opgaan....
Gewoon invullen!quote:
Ik heb helemaal niemand van hier op mijn hyvesquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
Nog een andere manier die wij hier kennen reflectione.... PM ons je hyves
Squirt 11quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
Hoef je je pic niet op fok te zetten
Echt nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor. Vanavond is hij het toch wel met me eens
Ik heb Cue, Mash, Erik, En een heleboel van Nijmegen SC....En Pieterbas en D_Aquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand van hier op mijn hyves
quote:
Wat wil je nou horen danquote:
quote:
Moet ik ramen en deuren dichthouden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor. Vanavond is hij het toch wel met me eens
ik heb er best veel van fok eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb Cue, Mash, Erik, En een heleboel van Nijmegen SC....En Pieterbas en D_A
Wees blij, ik ken niemand die niet op Fok zitquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb uberhaupt niemand van Fok volgens mij, alleen een vriend van me die hier ook rondzwerft, maar dat telt niet
Dat we met zijn allen bevestigen, denk ikquote:
Ik heb niet eens Hyves...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand van hier op mijn hyves
quote:
Heb je Aline op hyves?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb er best veel van fok eigenlijkgeen idee wie allemaal
ik kom alleen nooit op hyves
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees blij, ik ken niemand die niet op Fok zit
Wel waar. Je ouders en mijn oudersquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook lang geweigerd totdat een heel lekkere dame vroeg wat mijn hyves was. Toen een hyves gegeven en daarna via mijn iphone aangemaaktquote:
Met jou kan ik pratenquote:
Maakt niet uit, iedereen heeft wel eens aandacht nodigquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
Niks hoor, ik wilde even dramatisch doen
*zucht*quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel waar. Je ouders en mijn ouders
Ik heb geen hyves hequote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat van mensen van Fok enzo is een geintje toch? Toch?quote:
Denk je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat van mensen van Fok enzo is een geintje toch? Toch?
Ik weet haar hyves ook hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves heMaar ik weet dr hyves wel
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook lang geweigerd totdat een heel lekkere dame vroeg wat mijn hyves was. Toen een hyves gegeven en daarna via mijn iphone aangemaakt
Mijn vriendin wel en dan is het "quote:
quote:
Om 2 redenen een goed verhaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook lang geweigerd totdat een heel lekkere dame vroeg wat mijn hyves was. Toen een hyves gegeven en daarna via mijn iphone aangemaakt
Ja, reden weet ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik weet haar hyves ook hooris alleen een reden voordat ik niet bevriend met haar ben daar
maar geen zin om hier zo uitteleggen
Oef gelukkig. Ik zou er trouwens zo eentje kunnen noemen. Die geen vrienden heeft buiten fokquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef Bravebart het volgende:
Je zou het maar hebben, dat je niemand kent, buiten Fok
Ja, dan is het chaos crisis in de tentquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel en dan is het "Gisteren had ik nog 1500000 vrienden en vandaag nog maar 1499999
"
Kan Piles ook niks aan doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oef gelukkig. Ik zou er trouwens zo eentje kunnen noemen. Die geen vrienden heeft buiten fok
begint het met een P?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oef gelukkig. Ik zou er trouwens zo eentje kunnen noemen. Die geen vrienden heeft buiten fok
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Om 2 redenen een goed verhaal![]()
Lekkere dame![]()
iPhone
Maar het is zeker niks geworden met die dame?quote:
mwa nee je weet het niet precies maar doet er niet toe.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, reden weet ikZelfde reden als waarom je niks met dr hebt lijkt me
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan is het chaos crisis in de tent
Van fok heb ik ook redelijk weingi.. zit dan ook bijna nooit op hyvesquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb uberhaupt niemand van Fok volgens mij, alleen een vriend van me die hier ook rondzwerft, maar dat telt niet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa nee je weet het niet precies maar doet er niet toe.
en uhm dat tweede ligt ook beetje lastighebben niet echt realtie nee.. maar als je van elkaar houd en niks met anderen voor elkaar doet dan kan je ook weer niet zeggen dat je helemaal niks hebt toch
tis gewoon beetje vaag maarja
Ik bedoel Piles niet. Piles is tofquote:
Ik ben echt blij dat ik geen hyves heb; al die problemen die daaruit voortvloeienquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wat het moet en zal achterhaald worden wie die ene afvallige is...
Gewoon geen vrienden nemen, dan zijn hyves, msn, sms, facebook, etc, enz... overbodigquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Californium het volgende:
ik had laatst ook een vriend minder en ben er nog niet achter
ja best wel erg ja :p Maar heb het er wel voor overquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]wat gecompliceerd zeg
Ik moet het hele verhaal nog maar eens horen
zie mijn reactie hierboven!quote:
Piles is tof....maar ik heb m nooit gehoord dat ie met vrienden ging chillen o.i.d.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik bedoel Piles niet. Piles is tof
Ik zal nooit vergeten hoe Piles en jij zo gebroederlijk op de trap zaten op Rotterdam CSquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik bedoel Piles niet. Piles is tof
Toch is het een mooie uitvinding... zo kom je nog eens wat te weten over anderen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik geen hyves heb; al die problemen die daaruit voortvloeien
Jawelquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Maar het is zeker niks geworden met die dame?
Goed planquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden nemen, dan zijn hyves, msn, sms, facebook, etc, enz... overbodig
Dat komt omdat hij in de wei woont. Leave Piles alone!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Piles is tof....maar ik heb m nooit gehoord dat ie met vrienden ging chillen o.i.d.
Aaahwquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja best wel erg ja :p Maar heb het er wel voor overze is echt heel lief
Dat was wel een leuk momentje ja. Met Yesse die ons van achter besprongquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe Piles en jij zo gebroederlijk op de trap zaten op Rotterdam CS![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
JawelMaar geen relatie
Maar het is voor de rest een heleboel nogsteeds
Dat is wel zo jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Toch is het een mooie uitvinding... zo kom je nog eens wat te weten over anderen!
eer-ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
Iemand hier heel goed bekend met PS? Ik wil iets verkleuren naar een kleur van een ander plaatje. Is dat mogelijk?
Hue of saturation volgens mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
Iemand hier heel goed bekend met PS? Ik wil iets verkleuren naar een kleur van een ander plaatje. Is dat mogelijk?
Ja, weet alleen niet uit m'n hoofd waarquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat was wel een leuk momentje ja. Met Yesse die ons van achter besprong
Meeten gaat alleen niet zo makkelijk hequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AaahwIk moet haar ook maar eens meeten, na al die verhalen en dat gefobo moet ik toch eens weten wie er achter zit
Duidelijk zijn. Ik zit niet echt te wachten op een relatie op dit moment.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Battlefan het volgende:
[..]Goed bezig dan
Lukt mij nou nooit
ctr uquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
Dat was zooooooo liefquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe Piles en jij zo gebroederlijk op de trap zaten op Rotterdam CS![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Duidelijk zijn. Ik zit niet echt te wachten op een relatie op dit moment.
Ja maar ik wil (ongeveer) exact de kleur als in het andere plaatje, en ik ben niet zo heul goed daar meequote:
Nee weet ik, maar als ze jou kan meeten kan ze mij ook meetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Meeten gaat alleen niet zo makkelijk hemaarja
Wij zijn ook heel liefquote:
ja dan moet je met color corectie blabla en dan beetje met die kleuren schuivenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik wil (ongeveer) exact de kleur als in het andere plaatje, en ik ben niet zo heul goed daar mee
Kun je de pipet dan niet gebruiken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik wil (ongeveer) exact de kleur als in het andere plaatje, en ik ben niet zo heul goed daar mee
Touw en een paar goede knopenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik jaag ze altijd weg ofzo
Vertelquote:
GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef Californium het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn laatste toets gehaaaaalllddddddd
3 toetsen in 3 dagen
![]()
En ik heb ze gehaald.....
![]()
![]()
*krijgt adrenaline boost
nouja ik gok dat als er ee kans is dat ze iemand kan meetendat ze dan naar mij komt maar okquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar als ze jou kan meeten kan ze mij ook meeten
Doet het nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kun je de pipet dan niet gebruiken?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef Californium het volgende:![]()
![]()
3 toetsen in 3 dagen
![]()
![]()
![]()
*krijgt adrenaline boost
quote:
Jammerquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef Californium het volgende:![]()
![]()
3 toetsen in 3 dagen
![]()
![]()
![]()
*krijgt adrenaline boost
Jaaaahaaaaaa, dat snap ik, maar ik bedoelde maar dat het niet onmogelijk isquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja ik gok dat als er ee kans is dat ze iemand kan meetendat ze dan naar mij komt maar okdat zoeken jullie maar uit heb ik vrij weinig mee temaken
uhm..nee?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaahaaaaaa, dat snap ik, maar ik bedoelde maar dat het niet onmogelijk is![]()
Desnoods ga ik ff op en neer naar jou
Whehe, ff erin wrijven!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
dank u allen/... Ik ben zo blij! En ga dadelijk toch even een mail sturen naar de leraar die zei dat ik het niet kon![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:56 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn schoonmaat is 39, nou gerustgesteld ook??
Bied onmiddellijk je excuses aan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef Bravebart het volgende:
Oh echt, kutzonIk zie gelijk niks meer
Dus als er spelfouten in de komende posts zitten; het ligt niet aan mij
wie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
JawelMaar geen relatie
Maar het is voor de rest een heleboel nogsteeds
Hoezo, ga je anders haantjesgedrag ten toon spreiden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm..nee?dan kan je haar beter alleen meeten is voor jou veel leuker dan als ik er bij ben hoor
Spelfout #1quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, ga je anders haantjesgedrag ten toon spreiden?
Sorry OAquote:
Nee hoor maar hebben wel wat beters tedoenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, ga je anders haantjesgedrag ten toon spreiden?
Waar?quote:
U wil een naam? Volgens mij is de kans klein dat jij d'r kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |