Ja ik zou het bijna doen jaquote:
Duhquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
Internet in de bus??
Wel klote O: Maar 3,5 uur reizen, waarom :|
Sorryquote:
Ik zal je wel ff toevoegen in de OPquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Kom ik nou bij de volgende nieuwe topic ook in de OP?
(Ja, ik heb mezelf toegevoegd in Wiki)..
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Halloquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Duuhquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhInternet op mn mobiel enzo
Omdat ik van Hengelo naar Delft ga
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik zal je wel ff toevoegen in de OP
Ik heb geen foto'squote:Op vrijdag 19 september 2008 13:42 schreef jslavenburg het volgende:
@ Reflectionne
Je moet nu wel een fobo aanmaken he? Dat is een van de dingen om erbij te horen
Die discussie hebben we al gehadquote:
Ja weet ik.. Oude koeien uit de sloot..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad
Nee, ik wist er niks op te zeggen :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En op mijn aanbieding ging je ook al niet in![]()
Okquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt niet
Je icon voeg ik wel ff toe nu
Ik weet het, maar wat doe je eraan hequote:
Jammerquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, ik wist er niks op te zeggen :p
Ik wilde wel foto's komen makenquote:
auto + kamers?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat doe je eraan he
* heeft een Cali déjà vuquote:
ik heb nog modellen nodig voor schoolquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee.. want euh.. ik weet geen goede reden maar toch..
Niet echt een slimme manier om mensen om help te vragenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Larry-Laffer het volgende:
Aangezien hier toch allemaal mensen zijn die niets te doen hebben: ik zoek een nummer in het Chinees of door een Chinese artiest wat ergens in de jaren 70 een hit geweest schijnt te zijn. Iemand die het weet of die even wil helpen zoeken?
Modellen? Denk niet dat je aan mij veel hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb nog modellen nodig voor school
Moet ik mn ouders op kamers zetten in Delft?quote:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niet echt een slimme manier om mensen om help te vragen
Dan weten wij tegen wie wij praten? Ik vind het altijd fijner om een gezicht bij een bepaalde context te hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee.. want euh.. ik weet geen goede reden maar toch..
Dan moet ze gewoon een oog foto makenquote:
Hmmquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik mn ouders op kamers zetten in Delft?
* Cuegirllie gaat eens kijken in fotoboek van jslavenburgquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan weten wij tegen wie wij praten? Ik vind het altijd fijner om een gezicht bij een bepaalde context te hebben
Hahahquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan weten wij tegen wie wij praten? Ik vind het altijd fijner om een gezicht bij een bepaalde context te hebben
quote:
* JSlavenburg lurkt terug zonder te postenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie gaat eens kijken in fotoboek van jslavenburg
quote:
Nou danquote:
Ja ik weet 't :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou danZelfs als je op kamers woont, wil je nog wel eens langs je ouders gaan. En dat is met trein nou eenmaal het makkelijkst
Het is geen probleem maar om eerst mensen uit te maken voor luie stagiaires die toch niets te doen hebben en daarna je vraag te stellen...quote:
Ik ben nog hartstikke anoniem :p ik zal wel 1 foto in m'n fotoboek doen :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Te makkelijk![]()
![]()
@Reflectionne: anonimiteit bestaat niet in dit topic
je bent bezet, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
* JSlavenburg lurkt terug zonder te posten
Hou het gewoon bij het topic in MUZ, daar heb je veel meer kansquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik wil dus weten welke Chinese artiest of welk Chinees nummer ooit eens een hit is geweest in Nederland. Het schijnt ergens in de jaren 70 geweest te zijn. Iemand die me kan helpen of die het weet?
Werken en fok werkt hier nietquote:
Ja maar ja maar, ik wil niet herkent worden door bekenden op Fok..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jadan mag je mijn hyves ook
![]()
ook echt heel boeiend maar ok
Ja hequote:
Zo begon ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben nog hartstikke anoniem :p ik zal wel 1 foto in m'n fotoboek doen :p
Misschien :p
Ook al zou ik dat niet zijn, dan zou je mij nog niet willenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je bent bezet, dus dat maakt niet uit
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je bent bezet, dus dat maakt niet uit
Geen luie stagiairs, maar het moge duidelijk zijn dat de meeste mensen wel wat tijd over hebben tijdens hun stageperiode. Ik wel althans en sorry als ik dan ook voor jullie allemaal gesproken heb.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is geen probleem maar om eerst mensen uit te maken voor luie stagiaires die toch niets te doen hebben en daarna je vraag te stellen...
Maar ik wil alleen niet herkent worden door bekenden!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Zo begon ik ook
Inmiddels 3 meets verder
Das idd wel vervelend ja. Heb ik niet zo snel last vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wil niet herkent worden door bekenden op Fok..
Ja, daar heb ik ook al gepost, maar daar staan ze nog niet echt te springen om me te helpen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij het topic in MUZ, daar heb je veel meer kans
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Das idd wel vervelend ja. Heb ik niet zo snel last van
Ging nu over het fobo hequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
mogen hier alleen vrijgezellen mannen posten ofzo
Dan PM je een foto rond aan de mensen in dit topic. Kan verder niemand het zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wil niet herkent worden door bekenden op Fok..
ohh okquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging nu over het fobo he
Nee hoor, gezelligheid is goedbezet of onbezet
En wat dan nog, schaam je je voor je posts op Fok?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik wee tniet of er bekenden op fok zitten, maar je weet't niet he
Ik woon in zo'n afgelegen gebied, kunnen nooit veel Fokkers in de buurt wonenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Reflectionne het volgende:
Hoezo niet?
Zulke 'gevaarlijke' dingen post je niet toch?quote:Ik wee tniet of er bekenden op fok zitten, maar je weet't niet he
Maar je gaat niet in op mijn vorige replyquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging nu over het fobo he
Nee hoor, gezelligheid is goedbezet of onbezet
Ik ging Cola halenquote:
Ik soms welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat dan nog, schaam je je voor je posts op Fok?
Haha ja weet ik, kom ik ook elke keer weer achter als ik mijn post zie. Maar datquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n afgelegen gebied, kunnen nooit veel Fokkers in de buurt wonen
[..]
Zulke 'gevaarlijke' dingen post je niet toch?
Oh, en nog een tip. Het verschil tussen "" en "
"
![]()
Hahaha ja ontzettendquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat dan nog, schaam je je voor je posts op Fok?
Nou jullie je zin, ik ga 1 foto in m'n fotoboek doen nu.. ALs ik uitgevonden heb hoe.. Het is de enige foto die ik heb ook overigens nuquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan PM je een foto rond aan de mensen in dit topic. Kan verder niemand het zien
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, kom ik ook elke keer weer achter als ik mijn post zie. Maar datIs automatisme vanaf msn..
Echtquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha ja ontzettend(Let op, ik heb een kleine o gedaan!)
Ja, jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef mash_ het volgende:
ik ken echt teveel fokkers in het echt ook
Wat lukt er niet?quote:
Nee dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha ja ontzettend(Let op, ik heb een kleine o gedaan!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |