sorry ik was even met alle vrouwen van mijn werk op het dakteras van de zon aan het genietenquote:
Dat klinkt goed mop!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Is af
Op kasten na dan.. Hierna rustig verhuizen naar boven
nou Droxz je weet wat je van het weekend mag gaan doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Is af
Op kasten na dan.. Hierna rustig verhuizen naar boven
quote:
hehehe dat heb ik ook wel eens.. moet ik 1 ding doen die dag... en dan is het 17:30 en dan heb ik het nog niet gedaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ook lachen:
Zit al de hele middag youtube te bekijken...
Ik kijk even op mijn buro... wat doet die laptop daar....
AHA, die moest om 16:00 klaar zijn!
Ja, we hebben een verjaardag!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
nou Droxz je weet wat je van het weekend mag gaan doen
whehehequote:
hahaha, mag mijn kut collega het zo afmakenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe dat heb ik ook wel eens.. moet ik 1 ding doen die dag... en dan is het 17:30 en dan heb ik het nog niet gedaan!
je pwned hem wel vaak he... ik krijg haast medelijdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, mag mijn kut collega het zo afmaken
dat zou ik maar niet doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je pwned hem wel vaak he... ik krijg haast medelijden
Say fusking WHAT ?!...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je pwned hem wel vaak he... ik krijg haast medelijden
achja zo gaat dat hequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe dat heb ik ook wel eens.. moet ik 1 ding doen die dag... en dan is het 17:30 en dan heb ik het nog niet gedaan!
Goed plan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
achja zo gaat dat he
ROKEN
k peer em denk ik zo
wat flikt hij jou dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Say fusking WHAT ?!...
Draai dat eens mooi om!
Say what?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
ehm als er geen OMSen meer binnenkomen .....
* Crazy-M is onschuldig
Oe je kust me!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft lynda een dikke kus
Danku
hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Say what?
Ik vind dat plaatje wel erg... bewegelijk
niet aan droxz vertellen hequote:
hahahaha, gaan we terug krabbelen schat?quote:
Nee ik hyve amper meerquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gaan we terug krabbelen schat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |