niet geschoten is altijd mis heaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet alleen even wat pijnlijden enzo.... maar dat neem ik wel voor lief!
Weer acces deniedquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, tranen in mijn ogen.... niet meer normaal dit...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen het is drie uur geweest ik ga maar eens pleitefijn weekend
Ik zit in de volcontinue dus ik heb geen vaste wekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar...waarom begin je dan ook op vrijdag weer met werken? Of loopt jou werkweek anders?
Daat gaan dus heel lang typen met 1 hand worden... maarja...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis hea
fijn weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen het is drie uur geweest ik ga maar eens pleitefijn weekend
das wel spannend dan.... is iets met spraakherkinning niks voor je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daat gaan dus heel lang typen met 1 hand worden... maarja...
Dinsdag ga ik de datum horen
* Crazy-M last de wc deur van BCC dichtquote:
als je je handen maar wast daarna!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben ff plassen
damn it letmeout!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M last de wc deur van BCC dicht
Crazy is sitting in a tree......quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft zin in vanavond
tralalalalalla
Het schiet al aardig op zo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef lynda het volgende:
Rode muur check!
Rode muur achter bureau check!
Witte muren check!
Lichtgrijze accenten check!
Grijze verf check!
Grijze kastdeuren.. nog niet check
neequote:
EFJOESIEKEEJWEIENGIEquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy is sitting in a tree......
ik denk dat ik maar eens wat filmpjes ga kijeknquote:Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, maar ik heb er wel zin in!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy is sitting in a tree......
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, maar ik heb er wel zin in!
Ik heb zomerhitte nog liggen die ik wil zien...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
EFJOESIEKEEJWEIENGIE
[..]
ik denk dat ik maar eens wat filmpjes ga kijekn
vond hem maatig... vingerscene is wel grappigquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zomerhitte nog liggen die ik wil zien...
Het is alleen te mooi weer...
die hebben wij elke maandag morgenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning haat van die uberzware vergaderingen op vrijdag middag
ben gelijk gesloopt
nuecken ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft zin in vanavond
tralalalalalla
Ik hou wel van NL films, toch maar even kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vond hem maatig... vingerscene is wel grappig
Die banners zijn gericht op interesses enzo....quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom staat dit de hele tijd onder aan de pagina?
[ afbeelding ]
en het blijft angstvallig stilquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die banners zijn gericht op interesses enzo....
Geef maar toe!
sorry ik was even met alle vrouwen van mijn werk op het dakteras van de zon aan het genietenquote:
Dat klinkt goed mop!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Is af
Op kasten na dan.. Hierna rustig verhuizen naar boven
nou Droxz je weet wat je van het weekend mag gaan doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Is af
Op kasten na dan.. Hierna rustig verhuizen naar boven
quote:
hehehe dat heb ik ook wel eens.. moet ik 1 ding doen die dag... en dan is het 17:30 en dan heb ik het nog niet gedaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ook lachen:
Zit al de hele middag youtube te bekijken...
Ik kijk even op mijn buro... wat doet die laptop daar....
AHA, die moest om 16:00 klaar zijn!
Ja, we hebben een verjaardag!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
nou Droxz je weet wat je van het weekend mag gaan doen
whehehequote:
hahaha, mag mijn kut collega het zo afmakenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe dat heb ik ook wel eens.. moet ik 1 ding doen die dag... en dan is het 17:30 en dan heb ik het nog niet gedaan!
je pwned hem wel vaak he... ik krijg haast medelijdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, mag mijn kut collega het zo afmaken
dat zou ik maar niet doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je pwned hem wel vaak he... ik krijg haast medelijden
Say fusking WHAT ?!...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je pwned hem wel vaak he... ik krijg haast medelijden
achja zo gaat dat hequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe dat heb ik ook wel eens.. moet ik 1 ding doen die dag... en dan is het 17:30 en dan heb ik het nog niet gedaan!
Goed plan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
achja zo gaat dat he
ROKEN
k peer em denk ik zo
wat flikt hij jou dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Say fusking WHAT ?!...
Draai dat eens mooi om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |