een hond heeft een baasquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef donald_dick het volgende:
scheiten op kosten van de baas ole ole
Hmmm is het ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik niet bij jou komen werken, dat klinkt aantrekkelijk zeg
Tja...en dan ben ik al 4 weken naar Spanje en een week naar Zweden op vakantie geweestquote:
Ben je zo'n harde werker dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja...en dan ben ik al 4 weken naar Spanje en een week naar Zweden op vakantie geweest
Beetje veel overuren enzo!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo? ga je weer naar lady toe?
Komt wel voor, dat als we nieuwe projecten binnen halen die opgezet moeten worden er enorm veel overgewerkt moet worden om alles draaiende te hebben als het project daadwerkelijk moet startenquote:
dat kan je beter aan sm0kez zn moeder vragenquote:
Acces deniedquote:
Sjeses leef jij ook nog?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je beter aan sm0kez zn moeder vragen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vraag 't 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Oh de tijd zit er al opquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh de tijd zit er al op
Ik gaat afsluiten hier en iemand aan het werk zetten![]()
Fijn weekend allemaal!![]()
![]()
Ej sgele, bedankt voor je inzet...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh de tijd zit er al op
Ik gaat afsluiten hier en iemand aan het werk zetten![]()
Fijn weekend allemaal!![]()
![]()
ik tot 18:00 uurquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef PhoenixNLx het volgende:
ffs moet nog tot 17u....
Rond 1600 uur stop ik er mee, want ik heb geen zin meer!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik tot 18:00 uur![]()
![]()
![]()
Prettig weekend Sgele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |