het is gewoon een lulverhaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Keiichi het volgende:
Pics van je vriendin?
We moeten naast je verhaal wel een afbeelding hebben om het te kunnen bevestigen voor jou.
quote:wil haar zelfvertrouwen ook weer niet breken.
domme meisjes, totaal geen inhoud, alleen denken aan uiterlijk, kunnen geen gesprekken voeren met mannelijke partner, trots op sociale status, IQ van een varken.quote:
Je verkeert met cycly? Bimbocultuur....quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
domme meisjes, totaal geen inhoud, alleen denken aan uiterlijk, kunnen geen gesprekken voeren met mannelijke partner, trots op sociale status, IQ van een varken.
Ze snapt niet dat mannen hier van houden.
Ik ook niet...ik vermoed dat mannen er ook niet van houden, maar het wel lekker vinden om zoiets eens goed vol te spuiten. Maar goed, dat geef je zelf eigenlijk ook al aan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
domme meisjes, totaal geen inhoud, alleen denken aan uiterlijk, kunnen geen gesprekken voeren met mannelijke partner, trots op sociale status, IQ van een varken.
OMG! Ook een manier om het uit te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Je verkeert met cycly? Bimbocultuur....
Als het neukbaar is, houden mannen er toch van?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
he gelukkig zijn niet alle mannen zo oppervlakkigquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als het neukbaar is, houden manner er toch van?
Hoe weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef dutchgal het volgende:
[..]
he gelukkig zijn niet alle mannen zo oppervlakkig
Ah, je bent vrouwelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef dutchgal het volgende:
[..]
muwhaha...he mocht ik me vergissen dan heb ik gelukkig de laatste te pakken gekregen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |