Managment Economie Recht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
what de neuk is MER?
Dan doe ik morgen toch meequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kinda, we hebben als iedereen komt 12 man, maar we hebben 4 geblesseerden en konden maar 1 iemand lenen
Nouja de 3e helft is toch het belangrijkste
Klinkt saai.quote:
Maat van me doet het ook, die doet nu al twee jaar geen moer en haalt alles met gemak.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zeg maar van alles een beetje
Eet smakkelijk natnek.. nu heb ik ook zin in een pizza!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Goedgekeurd.
Ik hoor het al, de eeuwige student.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik doe nu MBO Marketing en ga hierna Journalistiek of Media en Reclame doen. In die richting in ieder geval.
Is het ook ik heb weleens van die projecten gezien van die lui .. echt om droevig van te worden.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Eet smakkelijk natnek.. nu heb ik ook zin in een pizza!
Danku KOP.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de eeuwige student.
Iemand nog goede muziek die we allemaal moeten horen ? ik verveel me..quote:
Waarom doet ie dan niet iets meer uitdagenders? Of een hoger niveau?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maat van me doet het ook. die doet nu al twee jaar geen moer en haalt alles met gemak.
Ik zal maar niet aankomen met Oasisquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Iemand nog goede muziek die we allemaal moeten horen ? ik verveel me..
Deze luister ik nuquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Iemand nog goede muziek die we allemaal moeten horen ? ik verveel me..
Daarom heb ik ook zin in hbo geschiedenis .. keiharde feiten! geen gezeur .. alles is gewoon te checken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat die zweverige vakken met thema's zoals:
"wat is jouw doel in de groep"
Mijn doel is om achterover te leunen en kijken hoe anderen het werk doen
Bovendien heb je in mijn vakgebied weinig collega's, dus het nut van het vak, ontgaat me
Waarom nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal maar niet aankomen met Oasis![]()
Wat denk je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom doet ie dan niet iets meer uitdagenders? Of een hoger niveau?
En later met een MBO opleiding veel minder snel aan werk komen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denk je?Lekker hele dag chillen en mooie cijfers halen. Geef die gast eens ongelijk
.
Het is zo'n eikel die het allemaal wel goed vind zo, uitdagingen houdt hij niet zo van.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom doet ie dan niet iets meer uitdagenders? Of een hoger niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |