Nee, daar moesten we vorig weekend tegenquote:
kloptquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tablet erin doen en aanzetten. De rest gaat venzelf.Tenminste bij die van ons.
De HAN toch?quote:
Volgens mijn idee, moet die dus wel warm genoeg zijn voor gebruik, dus dat heb je al goed gedaan, eet smakelijk!quote:
jaquote:
4 eigen doelpunten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, daar moesten we vorig weekend tegen
Pauperzooi. Met 9 tegen 11 gespeeld, 8-0 verloren met 4 eigen goals![]()
![]()
Waarvan ik er géén heb gemaakt.
MERquote:
HIj moest er wel nog iets langer in vond ik. Hij was warm, maar niet heet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Volgens mijn idee, moet die dus wel warm genoeg zijn voor gebruik, dus dat heb je al goed gedaan, eet smakelijk!
Waar ? of lees ik daar nu overheen ? Mer schijnt echt een schijtopleiding te zijn :pquote:
Kinda, we hebben als iedereen komt 12 man, maar we hebben 4 geblesseerden en konden maar 1 iemand lenenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4 eigen doelpunten?Zeker een bierplezierteam?
Dan heb je dadelijk ook je tong verbrandtquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj moest er wel nog iets langer in vond ik. Hij was warm, maar niet heet.
Dat heb ik vaak zatquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan heb je dadelijk ook je tong verbrandtEn dat doet me toch zeer, dat wil je echt niet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waar ? of lees ik daar nu overheen ? Mer schijnt echt een schijtopleiding te zijn :p
Amateur!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj moest er wel nog iets langer in vond ik. Hij was warm, maar niet heet.
Dat duurde nog relatief langquote:
Zeg maar van alles een beetjequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:06 schreef McFearless het volgende:
Management Economie en Recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |