Ik ben een kloon van een newbie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
Een newbie die topics kan openen
Jij moet een kloon zijn
En mijn topic dichtgooienquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
G.
Wil je het topicnummer aanpassen naar 648?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
G.
Ga het wel even doen. Normaal mag het niet volgens mij maar denk dat het hier geen kwaad kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
G.
Kakquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh echt welik zal het morgen is vragen
Jij deed het perfectquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Ik kon er niets aan doen, ik ben tenslotte maar een newbie.
Ik krijg het al een beetje warmquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
Misschien is het warmer in dit topic..
Dat is eng..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
serieus ik heb het best warm hier
Ik ook niet en het duurde langquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij deed het perfect
Maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij zou openen![]()
Ik ben niet helemaal newbie, maar het is wel de eerste keer dat ik een nieuw topic van een reeks open, dus toch nog een beetje een newbie daarin.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij deed het perfect
Hoezo niet, newbies kunnen ook de OP lezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij deed het perfect
Houniet doet het zo vaakquote:
*fapfap*quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Houniet doet het zo vaaken gastslotjes uitdelen.....
Dat is niet zo lastig, je hoeft alleen maar een TT te bedenken, zelfs ik kan hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal newbie, maar het is wel de eerste keer dat ik een nieuw topic van een reeks open, dus toch nog een beetje een newbie daarin.
Daaromquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben niet helemaal newbie, maar het is wel de eerste keer dat ik een nieuw topic van een reeks open, dus toch nog een beetje een newbie daarin.
Tuurlijk, ze doen het alleen bijna nooitquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo niet, newbies kunnen ook de OP lezen
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef G.Fawkes het volgende:
of toch wel
Die inspiratie raakt een keer op kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig, je hoeft alleen maar een TT te bedenken, zelfs ik kan het
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze doen het alleen bijna nooit
In al deze 648 topics is dit vast het eerste waarin er in de TT even op gewezen wordt dat het bijna weekend is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die inspiratie raakt een keer op kan ik je zeggen
Ja, denk het ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
In al deze 648 topics is dit vast het eerste waarin er in de TT even op gewezen wordt dat het bijna weekend is.
Iddquote:
Sort ofquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:21 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ha, ik ben de uitzondering op de regel.
Je was wel even stilquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
Zucht.. Ben al 3 en half uur niks aan het doen, zal ik de komende 4 uur hetzelfde ritme aanhouden?
Dat kloptquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
In al deze 648 topics is dit vast het eerste waarin er in de TT even op gewezen wordt dat het bijna weekend is.
quote:
pas op he! Dat piles het mag zeggen betekend niet dat jij het mag zeggenquote:
Klutsquote:
En mijn gifje danquote:
Het spijt me enorm.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pas op he! Dat piles het mag zeggen betekend niet dat jij het mag zeggen
Ok, newbie. Lesson 1: Kies een avatarquote:
En terecht. Kluts en ik zijn aan het pratenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Omdat jullie zo klef doen durft niemand meer wat te zeggen
Mijn sc is zo boring, ik kom je ff gezelschap houden.quote:
quote:
quote:
Oh, is dat al klefquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Reflectionne het volgende:
Dat was klef?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook niet zonder Cue?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn sc is zo boring, ik kom je ff gezelschap houden.
Ja dat moet ik nog doen, maar ik zit hier dus op stage waar ik me een beetje in de gaten gehouden voel en thuis zit ik eigenlijk nog niet echt op Fok, dus vandaar dat het er tot nu toe nog niet van gekomen is. Maar geduld is een schone zaak hequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ok, newbie. Lesson 1: Kies een avatar
Hier is het wel gezellig en nu nog gezelligerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn sc is zo boring, ik kom je ff gezelschap houden.
* eens isquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Sterke bijdrage, kan niet anders zeggen.
Ik heb eerst gedetacheerd gewerkt en heb dat contract niet laten verlengen omdat ik weg wilde.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig en nu nog gezelliger
Wat vind je huidige werkgever er trouwens van dat je maandag al met je nieuwe baan begint?
en dan natuurlijkquote:
Wanneer heb je tijd voor een nieuwequote:
dat bedoe ikquote:
Heb je ze niet genoeg te eten gegeven?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
mijn bacterietjes zijn niet hard genoeg gegroeid....
jawel.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Heb je ze niet genoeg te eten gegeven?
Ah goed geregeld dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb eerst gedetacheerd gewerkt en heb dat contract niet laten verlengen omdat ik weg wilde.
Werkte er dus op uitzendbasis verder, dus ze hebben niks te vinden.
Maar ze vonden het jammer.
awhquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel.....heb ze goed verzorgd....
Dan is het vast te koud en te regenachtig voor ze daar in Schotland.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel.....heb ze goed verzorgd....
quote:Borstvergroting 1999 €
Belgie: alle kosten inbegrepen aanbieding geldig tot 31 Sept. 2008
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Dan is het vast te koud en te regenachtig voor ze daar in Schotland.
geen idee..... staat bij mijn AT...quote:
Ohh, ik dacht in dit topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee..... staat bij mijn AT...
Ik wacht rustig afquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
Verkeerd gequote. G. ::
Geen ideeeeeeeMijn photoshop wilt niet opschieten met installeren
PIMPquote:
quote:
Nu geen tijd voor. Vanmiddagquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooi maar je hebt nog steeds geen nieuwe plaatjes
Ik heb hier PIMP maar mijn tag is weg, sinds is mod ben.quote:
Komt door het zelfmoordtopic van een paar dagen terugquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]Interessant dat de kerk nu ook google-ads heeft ontdekt om toch nog nieuwe zieltjes te winnen.
Succesquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
En nu ga ik dat bezoekverslag even doen
Lief.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
Kluts, ik mag je feliciteren namen Cue
Ben je jarig![]()
En ze denkt er over 3 uurtjes weer te zijn, maar hopelijk eerder
Oh, okquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nee, nieuwe baan.
Jij bent 1 van de weinige vrouwen die wel het jaar invult, maar niet de datumquote:Jarig ben ik pas over 2 maanden.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet dat er op Adblock gebruiken een ban staat hè
Zelfde hier.. Kijken of ik een hele dag vol hou zonder iets aan m'n verslag te doen..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:46 schreef Larry-Laffer het volgende:
Het is kwart voor 12 en deze jongen heeft nog niets gedaan vandaag. Het is toch treurig hé.
Kluts is dan ook niet zomaar een vrouwquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ok
[..]
Jij bent 1 van de weinige vrouwen die wel het jaar invult, maar niet de datum
Meestal is het andersom
Heb je eigenlijk wel al wat van de stad gezien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Ik heb beidequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ok
[..]
Meestal is het andersom
Ken het ook niet, heb het van horen zeggenquote:
Dat is nog eens een goede competentiequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zelfde hier.. Kijken of ik een hele dag vol hou zonder iets aan m'n verslag te doen..
Jaja, ik krijg hier vast punten mee! Ik haal m'n stage-punten wel hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken het ook niet, heb het van horen zeggen
[..]
Dat is nog eens een goede competentie![]()
Het is al erg genoeg dat ik 25 word.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ok
[..]
Meestal is het andersom
Wat onthouden, verjaardagen??quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Moet er nu wel erg veel onthouden![]()
Zo oud alquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ik 25 word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch altijd lief tegen mij GF!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kluts is dan ook niet zomaar een vrouw![]()
Nu ben ik echt weg
Jahquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat onthouden, verjaardagen??
En de hele dag bezig kunnen zijn met 1 ding, dat is ook al wat op zich!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:56 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Valt onder doorzettingsvermogen hé.
Maar Kluts, je trekt het aanquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lief tegen mij GF!voor je.
nee windows is langzaamquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef Yesse het volgende:
Photoshop is langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Goed bezigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Battlefan het volgende:
Zo, even creatief met krimpfolie een pallet ingepaktJammer dat er een collega tussen zat
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo oud al
Ik ben een vrouw, dus ik zeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik doe niet tegen iedereen lief, weet je nog.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar Kluts, je trekt het aan
Ik heb besloten er maar aan in te geven. Iig nog voor een half uur, tijdens de lunch. Ik blijf nog even
Geloof er niets van. Tenzij het een nasa computer was, waar je PS op geinstalleerd hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
NietusGisteren op mn Vista duurde het 2 minuten ofzo.. Dus ligt aan nu
Dat weet ik idd nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe niet tegen iedereen lief, weet je nog.
Nu alweer! Zal je niet eens voor een betere accu gaan zorgen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
Nog voor een half uur accu, en geen stopcontact in de buurt![]()
Doe er ruim anderhalf uur meequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nu alweer! Zal je niet eens voor een betere accu gaan zorgen?
Fujitsu Siemensquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nu alweer! Zal je niet eens voor een betere accu gaan zorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Denk t. Hij heeft niet meer tegen me gepraat, or whatsoever.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat weet ik idd nog
Weet hij het ook nog
Dan gaat het in 2 secondequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Tenzij het een nasa computer was, waar je PS op geinstalleerd hebt
Princess, street, royal mile, heel old town, Royal Museum of schotland, Surgeons Hall Museum, St. Giles catherdral....Maar kan alle straten niet uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel al wat van de stad gezien?
Hij was zo klaar, 2 minuten misschien wat overdreven maar duurde niet lang.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Tenzij het een nasa computer was, waar je PS op geinstalleerd hebt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Mash?zo'n begroeting van jou heb ik al lang niet meer gehad
![]()
uhuquote:
Oh, dan ging dat anderhalf uur voor mijn gevoel toch sneller..quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe er ruim anderhalf uur mee
Is niet echt kort toch
uhu!quote:
niet als er vista op geinstalleerd isquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk t. Hij heeft niet meer tegen me gepraat, or whatsoever.
Mission accomplished dus.
Flauw hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu
al ga ik nu zeker niet teruglezen
Nee, zit nu vanaf 11 uur ongeveer, en nog een half uur te gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh, dan ging dat anderhalf uur voor mijn gevoel toch sneller..Ik dacht aan een half uurtje ofzo..
Geeft je laptop dat aan hoeveel tijd er nog over is? Die van mij alleen in hoeveel procent resterend namelijk..quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
Nog voor een half uur accu, en geen stopcontact in de buurt![]()
Nee ok, maar 2 seconde was ook wel heel snelquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
niet als er vista op geinstalleerd is
Ben wel zo weer weg, want pauze houdenquote:
Bij mij ook alleen procenten ja, maar ik reken ongeveer 1% per minuutquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Geeft je laptop dat aan hoeveel tijd er nog over is? Die van mij alleen in hoeveel procent resterend namelijk..
Kan je veranderen als het goed is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Geeft je laptop dat aan hoeveel tijd er nog over is? Die van mij alleen in hoeveel procent resterend namelijk..
Whehe. Hoe ist met bartje?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ok, maar 2 seconde was ook wel heel snel
Ja, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben wel zo weer weg, want pauze houden
Een tijd geven is ook moeilijk....ligt er namelijk ook aan wat je ermee doet.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Dat heb jij toen bij mij gedaan, of niet? Want opeens staat er bij mij nu de tijd resterend ipv percentage....quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je veranderen als het goed is.
Hmm, dat ga ik eens uitzoeken. Kan wel eens handig zijn namelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je veranderen als het goed is.
Preciesquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Een tijd geven is ook moeilijk....ligt er namelijk ook aan wat je ermee doet.....
Ik heb pauze nu, zo eerst maar eens wat etenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil ook pauze, afwachten tot ze roepen
quote:
Aha. Voordeel is dat jij er nog tig maanden zit en uitstapjes kunt plannen. Ik was er maar 3 dagen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Princess, street, royal mile, heel old town, Royal Museum of schotland, Surgeons Hall Museum, St. Giles catherdral....Maar kan alle straten niet uit elkaar houdenen we gaan pas naar het kasteel als het gratis is..... (St. Andrews day, 30 november) Morgen naar Hollyrood park.... en arthurs seat....
Goed hoorquote:
Jepquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heb jij toen bij mij gedaan, of niet? Want opeens staat er bij mij nu de tijd resterend ipv percentage....
Ja, daarom herberekent hij het ook steedsquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Een tijd geven is ook moeilijk....ligt er namelijk ook aan wat je ermee doet.....
Met mij is het prima.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed hoorLekker aan het niksen nu, zometeen eten en dan weer eens richting Delft
En met jou G.?
Mooimooiquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met mij is het prima.
Op het werk
Helaas welquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooimooiJe auto nog steeds heel?
Je hebt echt een hekel aan dat ding hequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Helaas wel
Hij doet et nogmaar op zich ben ik er wel tevreden mee
Nee joh. Ik had alleen veel liever een bugatti veron gehadquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt echt een hekel aan dat ding he
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben nog niet geroepen voor het eten.. Wacht wacht wacht..
Waarom dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee joh. Ik had alleen veel liever een bugatti veron gehad
Zeker een voordeel.... Er is genoeg! te zien!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Voordeel is dat jij er nog tig maanden zit en uitstapjes kunt plannen. Ik was er maar 3 dagen...
Mwah weet ik niet. Ik heb wat met die autoquote:
Ik vind hem te traagquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet. Ik heb wat met die auto
Mjah dat wel hequote:
Jaquote:
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaDoe maar een auto die op Vista draait!
En nu eten [ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ha, ik ook, dus ik ga maar eens even iets eten.
Succes! Ik heb al een halve dag niks gedaan dus de andere helft van de dag moet ook lukken! Eet smakelijk iedereen. Ik heb al een balletje weggewerkt in de kantine hier.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
ben ik hier is iedereen wegik ga wat doen
![]()
Hoi! ken ik jouquote:
Hij heeft ook een nuttige ergens tussendoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:01 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Een zowaar nog sterkere bijdrage dan de vorige. Ik kan niets anders dan mijn respect uitten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
Lurkers
Oh, ik heb een stopcontact gevonden
En weer zo'n koud lokaal
Wees blij dat die airco bij jullie op school tenminste nog functioneerd. Als hier de zon schijnt is het net een magnetron hierbinnen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
Lurkers
Oh, ik heb een stopcontact gevonden
En weer zo'n koud lokaal
Die is me dan even ontschoten. Zonde.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nuttige ergens tussendoor
quote:
Lekker is datquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
Wees blij dat die airco bij jullie op school tenminste nog functioneerd. Als hier de zon schijnt is het net een magnetron hierbinnen.
denk niet dat het te maken heeft met airco.... denk eerder met slechte isolatie.... tenminste...Niemand die helder is gaat de airco aanzetten als het koud isquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Wees blij dat die airco bij jullie op school tenminste nog functioneerd. Als hier de zon schijnt is het net een magnetron hierbinnen.
Heyquote:
Toch draait de koeling/ventilatie volgens mij hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
denk niet dat het te maken heeft met airco.... denk eerder met slechte isolatie.... tenminste...Niemand die helder is gaat de airco aanzetten als het koud is
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Toch draait de koeling/ventilatie verwarming volgens mij hier
Maar het wordt al iets warmer
Maar je krijgt het wel warmer ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgens mij is het geen warme lucht
[..]
Veel plezier
30 personen in 1 ruimte geven ook wat warmte afquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar je krijgt het wel warmer ?
Het was vanmorgen koud, maar ik geloof dat het vandaag toch nog een graad of 18 wou worden en aangezien de zon schijnt kan het dan binnen toch nog wel redelijk warm worden dunkt mij. Hier is het in ieder geval zeker niet koud.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
denk niet dat het te maken heeft met airco.... denk eerder met slechte isolatie.... tenminste...Niemand die helder is gaat de airco aanzetten als het koud is
knusquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
30 personen in 1 ruimte geven ook wat warmte af
Kou blijft lang aan de grond hangen hoor....quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het was vanmorgen koud, maar ik geloof dat het vandaag toch nog een graad of 18 wou worden en aangezien de zon schijnt kan het dan binnen toch nog wel redelijk warm worden dunkt mij. Hier is het in ieder geval zeker niet koud.
Heerlijkquote:
Wees blij dat je we je nog plezier toewensen voor onderweg. Zul je nodig hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Bravebart het volgende:
Waarom plezier, ik moet 3,5 uur OV-en
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Bravebart het volgende:
Waarom plezier, ik moet 3,5 uur OV-en
Nee zit nu op school, heb saaie cisco lesquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
heeeeey.... Ook weer aan het werk
Blijft nog lastig, dat tijdsverschilquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
nog een kwartieieieieieieieierrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
fotografie heb k nuquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd leuk voor op de vrijdagmiddag
Hier moeilijk en oninteressant
De ochtend was ook zo voorbij toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben er weer van m'n pauze.. Ik moet nog wachten tot half 4.. nog 2 uurtjes volhouden met niks doen! Het lukt me nog ook!
Mag je 't zelf weten??quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ga om 4 uur weg vandaag heb ik zojuist besloten.
Precies! Zolang ik hier vermaakt word kan ik wel een hele week 'niks doen'quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
De ochtend was ook zo voorbij toch?![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijft nog lastig, dat tijdsverschil
Ik mocht het ook redelijk zelf weten, als ik maar aan mn uren kwamquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mag je 't zelf weten??Ik ben jaloers joh! Dan ging ik nu.. Of, dan was ik niet gekomen vandaag :p
Dat heb ik dus wekenlang gedaan in dit topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Precies! Zolang ik hier vermaakt word kan ik wel een hele week 'niks doen'
Ja, mag 't zelf weten, maar dat is niet zo gunstig hoor, nu kom ik alleen maar in de verleiding om 's ochtends wat langer te blijven liggen en 's middags eerder weg te gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mag je 't zelf weten??Ik ben jaloers joh! Dan ging ik nu.. Of, dan was ik niet gekomen vandaag :p
Ahhhhquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef jslavenburg het volgende:
Zijn mijn posts soms onzichtbaar?![]()
Ja, ik hoop ook op zo iets.. Het kan ook nog fout gaan met mij hequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wekenlang gedaan in dit topic
En toch waren mn stagedocent en bedrijf zeer tevreden met me
Ja klopt, denk dat dit ook beter is voor mij. Gewoon verplicht er zitten van 8 tot half 5 (en op vrijdag half 4 maar oke)..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, mag 't zelf weten, maar dat is niet zo gunstig hoor, nu kom ik alleen maar in de verleiding om 's ochtends wat langer te blijven liggen en 's middags eerder weg te gaan.
croissants.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kom maar langsik heb nog wat croissants
moest dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*Maakt opvallende post*
te veel
Zal toch nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, ik hoop ook op zo iets.. Het kan ook nog fout gaan met mij heDat ze opeens zeggen: Je voert wel erg weinig uit etc.. Hoop het niet!
![]()
quote:Ach, als het goed is kan ik over een week weer wat meer dingen doen ook met de sausjes enzo
Jaja, ik zie je welquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*Maakt opvallende post*
Heeeeel veel smileys
Ja, nu besteed je je tijd tenminste wel nuttig hé.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja klopt, denk dat dit ook beter is voor mij. Gewoon verplicht er zitten van 8 tot half 5 (en op vrijdag half 4 maar oke)..
Nou kom maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
croissants.....Nog 5 a 7 min...
Kleine kans dat ik voooor 5 uur kan komenquote:
Ja precies! Wat als ik nu geen stage had, dan had ik dus heel wat werk minder gedaan. (Van 8 tot half 4 Fokken?) Wat zou ik dan gedaan hebben? (In een ander topic onzin uitkramen?)quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, nu besteed je je tijd tenminste wel nuttig hé.
nou ok jij mag heel het weekend komenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik voooor 5 uur kan komen
Dat heb ik ook een half jaar gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja klopt, denk dat dit ook beter is voor mij. Gewoon verplicht er zitten van 8 tot half 5 (en op vrijdag half 4 maar oke)..
Ja, zo was mijn ritme ook voor ik op stage moest.. :| Al was dat ietsjes eerder nog, nooit beginnen voor half 11quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een half jaar gedaan
Inmiddels weer bijna altijd om 13.00 uur beginnen, en mn hele ritme weer in de war
Dus lang uitslapen, en lang op blijven![]()
Ik vind het een heerlijk ritmequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, zo was mijn ritme ook voor ik op stage moest.. :| Al was dat ietsjes eerder nog, nooit beginnen voor half 11
Is het een probleem dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef G.Fawkes het volgende:
@Reflectionne als jij dan em niet meer quote, is het probleem opgelost
IS goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
ehm... eerst volgende vlucht is zondagzal me best doen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Godver, zowel oude trage bejaarden als mensen met gebroken arm en kinderwagen in de bus; dat wordt trein missen zo
Draadloos school-netwerk =quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Is het een probleem dan?
Het topic kan hooguit wat langzamer worden
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Godver, zowel oude trage bejaarden als mensen met gebroken arm en kinderwagen in de bus; dat wordt trein missen zo
je zit niet in KLBquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:29 schreef jslavenburg het volgende:
Ben jij blij met je opleiding/studie? Meld het hier!!!!!!
Klacht: mensen die hun TT verkeerd opstellen en dan andere mensen blamen
Tering, die is ergquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:29 schreef jslavenburg het volgende:
Ben jij blij met je opleiding/studie? Meld het hier!!!!!!
Klacht: mensen die hun TT verkeerd opstellen en dan andere mensen blamen
STALKERquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zit niet in KLB
je moet gewoon een OP lezen voordat je reageert
helpt, echt waar
Dan hoef je niet zo uit te vliegenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zit niet in KLB
je moet gewoon een OP lezen voordat je reageert
helpt, echt waar
iddquote:
Ja maar bestelling moet nog even wachten tot later want ik doe nu al foto's edittenquote:
als jij de OP had gelezen, dan had dat iid niet gehovenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo uit te vliegen
Check boven. Ik heb ze gepostquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar bestelling moet nog even wachten tot later want ik doe nu al foto's editten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij de OP had gelezen, dan had dat iid niet gehoven
maar sorry als ik je op je pikkie heb getrapt, excuses
Lekkere tegenstellingquote:Ben jij ook blij met je studie? Laat het weten!
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Reflectionne het volgende:
Andersss.. gaan we weer gezellig doen
Preciesquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Reflectionne het volgende:
Andersss.. gaan we weer gezellig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |