Ik ben een kloon van een newbie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
Een newbie die topics kan openen
Jij moet een kloon zijn
En mijn topic dichtgooienquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
G.
Wil je het topicnummer aanpassen naar 648?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
G.
Ga het wel even doen. Normaal mag het niet volgens mij maar denk dat het hier geen kwaad kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
G.
Kakquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh echt welik zal het morgen is vragen
Jij deed het perfectquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Ik kon er niets aan doen, ik ben tenslotte maar een newbie.
Ik krijg het al een beetje warmquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
Misschien is het warmer in dit topic..
Dat is eng..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
serieus ik heb het best warm hier
Ik ook niet en het duurde langquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij deed het perfect
Maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij zou openen![]()
Ik ben niet helemaal newbie, maar het is wel de eerste keer dat ik een nieuw topic van een reeks open, dus toch nog een beetje een newbie daarin.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij deed het perfect
Hoezo niet, newbies kunnen ook de OP lezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij deed het perfect
Houniet doet het zo vaakquote:
*fapfap*quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Houniet doet het zo vaaken gastslotjes uitdelen.....
Dat is niet zo lastig, je hoeft alleen maar een TT te bedenken, zelfs ik kan hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal newbie, maar het is wel de eerste keer dat ik een nieuw topic van een reeks open, dus toch nog een beetje een newbie daarin.
Daaromquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben niet helemaal newbie, maar het is wel de eerste keer dat ik een nieuw topic van een reeks open, dus toch nog een beetje een newbie daarin.
Tuurlijk, ze doen het alleen bijna nooitquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo niet, newbies kunnen ook de OP lezen
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef G.Fawkes het volgende:
of toch wel
Die inspiratie raakt een keer op kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig, je hoeft alleen maar een TT te bedenken, zelfs ik kan het
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze doen het alleen bijna nooit
In al deze 648 topics is dit vast het eerste waarin er in de TT even op gewezen wordt dat het bijna weekend is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die inspiratie raakt een keer op kan ik je zeggen
Ja, denk het ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
In al deze 648 topics is dit vast het eerste waarin er in de TT even op gewezen wordt dat het bijna weekend is.
Iddquote:
Sort ofquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:21 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ha, ik ben de uitzondering op de regel.
Je was wel even stilquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
Zucht.. Ben al 3 en half uur niks aan het doen, zal ik de komende 4 uur hetzelfde ritme aanhouden?
Dat kloptquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
In al deze 648 topics is dit vast het eerste waarin er in de TT even op gewezen wordt dat het bijna weekend is.
quote:
pas op he! Dat piles het mag zeggen betekend niet dat jij het mag zeggenquote:
Klutsquote:
En mijn gifje danquote:
Het spijt me enorm.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pas op he! Dat piles het mag zeggen betekend niet dat jij het mag zeggen
Ok, newbie. Lesson 1: Kies een avatarquote:
En terecht. Kluts en ik zijn aan het pratenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Omdat jullie zo klef doen durft niemand meer wat te zeggen
Mijn sc is zo boring, ik kom je ff gezelschap houden.quote:
quote:
quote:
Oh, is dat al klefquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Reflectionne het volgende:
Dat was klef?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook niet zonder Cue?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn sc is zo boring, ik kom je ff gezelschap houden.
Ja dat moet ik nog doen, maar ik zit hier dus op stage waar ik me een beetje in de gaten gehouden voel en thuis zit ik eigenlijk nog niet echt op Fok, dus vandaar dat het er tot nu toe nog niet van gekomen is. Maar geduld is een schone zaak hequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ok, newbie. Lesson 1: Kies een avatar
Hier is het wel gezellig en nu nog gezelligerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn sc is zo boring, ik kom je ff gezelschap houden.
* eens isquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Sterke bijdrage, kan niet anders zeggen.
Ik heb eerst gedetacheerd gewerkt en heb dat contract niet laten verlengen omdat ik weg wilde.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig en nu nog gezelliger
Wat vind je huidige werkgever er trouwens van dat je maandag al met je nieuwe baan begint?
en dan natuurlijkquote:
Wanneer heb je tijd voor een nieuwequote:
dat bedoe ikquote:
Heb je ze niet genoeg te eten gegeven?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
mijn bacterietjes zijn niet hard genoeg gegroeid....
jawel.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Heb je ze niet genoeg te eten gegeven?
Ah goed geregeld dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb eerst gedetacheerd gewerkt en heb dat contract niet laten verlengen omdat ik weg wilde.
Werkte er dus op uitzendbasis verder, dus ze hebben niks te vinden.
Maar ze vonden het jammer.
awhquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel.....heb ze goed verzorgd....
Dan is het vast te koud en te regenachtig voor ze daar in Schotland.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel.....heb ze goed verzorgd....
quote:Borstvergroting 1999 ¤
Belgie: alle kosten inbegrepen aanbieding geldig tot 31 Sept. 2008
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Dan is het vast te koud en te regenachtig voor ze daar in Schotland.
geen idee..... staat bij mijn AT...quote:
Ohh, ik dacht in dit topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee..... staat bij mijn AT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |