ik zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was bij je moeder!
Terwijl ze in 7.1 Japanse hentai-games aan het spelen was, was ze met zo'n VoIP-headset aan het bijverdienen als callgirl
Jeweetschquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten
Nee, gewoon van windows.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, ik slaap dus nog..
Jij gebruikt dus de volume mixer van Creative?
Geef maar een nummer, ik bel wel!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft droxz een blaadje met een nummer.
Doe is bellen
oh dus je moet het instellen in TS, en in windows moet je hem uitzetten zeg maar ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, gewoon van windows.
Heb alleen in mijn drivers van creactive aangegeven dat mijn speakers gewoon moeten blijven werken, en dat ik die headset dus alleen wil gebruiken als ik daar binnen een applicatie voor kies.
Dus mijn geluid van windows (of games...) gaan gewoon door als ik mijn headset inprik.
Ik start TS, en binnen TS geef ik aan dat ik daar mijn USB headset wil gebruiken ipv mijn X-fi
In windows geef je gewoon aan dat je je X-fi wil gebruiken voor ALLES.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dus je moet het instellen in TS, en in windows moet je hem uitzetten zeg maar ?
Uhm wat ik ook erg lekker vind zijn kleine stukjes wrap ingesmeerd met kruidenkaas of kruidenboter en dan een plakje zalm erin geroldquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
iemand hier nog leuke en makkelijke tapas recepten:
ik heb al
salades
gevulde peperdinges met ananassroomkaas
gevulde salami gevallen
gehaktballetjes
biwquote:
0629486027quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een nummer, ik bel wel!
Toch niets te doen hier... nouja, ik ga maar weer eens roken hahaha
wrapsquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
@ dracu: gevulde wraps![]()
Droxz en smokez kennen ze wel
Nee gevuldequote:
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
Dit ga je niet menen... nieuw topic al weer?![]()
![]()
HIj gaat overquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
0629486027
weet niet of nummer bestaatgewoon random cijfers
![]()
hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In windows geef je gewoon aan dat je je X-fi wil gebruiken voor ALLES.
Zodat je binnen elke andere applicatie zelf kan kiezen welke "source" je wil...
Maar dat zal binnen Vista wel anders gaan.... (kut vista)
wat zei je ga je voor me koken vanavond?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uhm wat ik ook erg lekker vind zijn kleine stukjes wrap ingesmeerd met kruidenkaas of kruidenboter en dan een plakje zalm erin gerold
Als jij dat wilt....hoe laat ben je thuis dan? En wat wil je eten dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat zei je ga je voor me koken vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |