Er is op Fok toch een heel subforum zelfs met allemaal kansloze maagden? KLB is dat volgens mij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Er was toch op FOK ook eerst zo'n kansloos topic met 25 jarige maagden.
Misschien kunnen we dat dichtgooien door deze link te posten. Scheelt weer serverruimte
Heeft jouw Miranda de weg naar je ventiel nog niet weten te vinden ? Wat sneu voor je!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is op Fok toch een heel subforum zelfs met allemaal kansloze maagden? KLB is dat volgens mij.
Oh fuck daar zit ik nu ook in
Iedereen weet dat R&P 1 grote verzameling van onzekere maagden is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Die kansloze topics worden met de regelmaat van de klok geopend in R&P.
Nee, ik mag pas als ik net zo ervaren ben als de buurman.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft jouw Miranda de weg naar je ventiel nog niet weten te vinden ? Wat sneu voor je!
Ze rukken steeds verder op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen weet dat R&P 1 grote verzameling van onzekere maagden is.
Ergens in Amsterdam i.i.g.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee, ik mag pas als ik net zo ervaren ben als de buurman.![]()
Heb je niet toevallig het adres van die ontmaagdingskliniek?
Kee thnx, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam i.i.g.
Kijk de aflevering in de FiPo even. Misschien komt hij wel voorbij in de aftiteling.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat zodra een R&P-er geslachtsrijp is, deze verhuist naar KLB.quote:
Fuck man! Ik heb ook wel eens in R&P gepost, ben ik nu ook mijn ommaagdelijkheid kwijt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier gingen m'n mondhoeken lichtjes van omhoog.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:46 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Dat komt omdat zodra een R&P-er geslachtsrijp is, deze verhuist naar KLB.
Buitenaardse wezens hebben wetenschappelijk geconcludeerd dat een opgroeiende R&P-er bij het naken der puberteit in tegenstelling tot de rest van de menselijke populatie geen haargroei op de gebruikelijke plaatsen krijgt, maar haar op de tanden.
Zijn maagdelijkheid ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:04 schreef Karina het volgende:
Ik vroeg me wel af wat dat geintje die jongen gekost had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |