Er is op Fok toch een heel subforum zelfs met allemaal kansloze maagden? KLB is dat volgens mij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Er was toch op FOK ook eerst zo'n kansloos topic met 25 jarige maagden.
Misschien kunnen we dat dichtgooien door deze link te posten. Scheelt weer serverruimte
Heeft jouw Miranda de weg naar je ventiel nog niet weten te vinden ? Wat sneu voor je!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is op Fok toch een heel subforum zelfs met allemaal kansloze maagden? KLB is dat volgens mij.
Oh fuck daar zit ik nu ook in
Iedereen weet dat R&P 1 grote verzameling van onzekere maagden is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Die kansloze topics worden met de regelmaat van de klok geopend in R&P.
Nee, ik mag pas als ik net zo ervaren ben als de buurman.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft jouw Miranda de weg naar je ventiel nog niet weten te vinden ? Wat sneu voor je!
Ze rukken steeds verder op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen weet dat R&P 1 grote verzameling van onzekere maagden is.
Ergens in Amsterdam i.i.g.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee, ik mag pas als ik net zo ervaren ben als de buurman.![]()
Heb je niet toevallig het adres van die ontmaagdingskliniek?
Kee thnx, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam i.i.g.
Kijk de aflevering in de FiPo even. Misschien komt hij wel voorbij in de aftiteling.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat zodra een R&P-er geslachtsrijp is, deze verhuist naar KLB.quote:
Fuck man! Ik heb ook wel eens in R&P gepost, ben ik nu ook mijn ommaagdelijkheid kwijt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier gingen m'n mondhoeken lichtjes van omhoog.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:46 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Dat komt omdat zodra een R&P-er geslachtsrijp is, deze verhuist naar KLB.
Buitenaardse wezens hebben wetenschappelijk geconcludeerd dat een opgroeiende R&P-er bij het naken der puberteit in tegenstelling tot de rest van de menselijke populatie geen haargroei op de gebruikelijke plaatsen krijgt, maar haar op de tanden.
Zijn maagdelijkheid ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:04 schreef Karina het volgende:
Ik vroeg me wel af wat dat geintje die jongen gekost had.
En dat geluid, net een stelletje aangespoelde potvissenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Was echt smerige shit, hij had nog nooit met een chickie op bed gezeten, gezoend, of uberhaupt gerukt.
en bahh toen gingen ze neuken, dat. was nog het ergst terwijl je nog eens wordt ingezoomd op zijn bilhaar.
damn
Hebben ze ook nog genaaid in die afleveringquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Was echt smerige shit, hij had nog nooit met een chickie op bed gezeten, gezoend, of uberhaupt gerukt.
en bahh toen gingen ze neuken, dat. was nog het ergst terwijl je nog eens wordt ingezoomd op zijn bilhaar.
damn
Net of die hoer daar van genootquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef deepart het volgende:
[..]
En dat geluid, net een stelletje aangespoelde potvissen
Hij had zichzelf nog nooit gerukt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef RickoKun het volgende:
was t wel een lekkere hoer dan?
Of dat hij zei van "i love you!"quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:58 schreef -Rebelle het volgende:
whahaha ik heb me echt kapot gelachen hierom![]()
vooral toen hij zei: 'nee hier ben ik nog niet aan toe'
Hoe neukt zequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind het wel een goed initiatief hoor. Ik ken genoeg van die mannen op mijn opleiding. Echt lachen.
Maar wat ik wel minder vond, was dat er een shot was waarin hij in een hotelkamer lag, waarin ik ook heb gelegen. Het is het Bellevue hotel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind het wel een goed initiatief hoor. Ik ken genoeg van die mannen op mijn opleiding. Echt lachen.
Maar wat ik wel minder vond, was dat er een shot was waarin hij in een hotelkamer lag, waarin ik ook heb gelegen. Het is het Bellevue hotel.
Omg, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Of dat hij zei van "i love you!"Tegen een HOER!!
Het word tijd dat ze jou eraf trappen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Er was toch op FOK ook eerst zo'n kansloos topic met 25 jarige maagden.
Misschien kunnen we dat dichtgooien door deze link te posten. Scheelt weer serverruimte
haha ja dat zou natuurlijk teveel voor hem worden zo in een keerquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Of dat hij zei van "i love you!"Tegen een HOER!!
Of dat zij zijn kleine lulletje vastpakte... en verder niks deed
Nee, hij wilde ontmaagd worden zodat hij dan ook een 'echte man' zou zijn. Kansloze missie helaasquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
haha ja dat zou natuurlijk teveel voor hem worden zo in een keer![]()
ik snap trouwens niet dat hij daarheen ging want hij was niet eens geintresseerd in sex en volgens mij was hij ook best wel een vrouwenhater![]()
omg jij bent ook nog maagd of wat? Je voelt je wel erg beledigd. Vrouwen van 16+ die nog maagd zijn. . . . . . . . . . SAD.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Het word tijd dat ze jou eraf trappen.
Scheelt veel meer serverruimte
Ja echt een gare was het hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, hij wilde ontmaagd worden zodat hij dan ook een 'echte man' zou zijn. Kansloze missie helaas
Dat programma kent meer dan de helft hier op FOK niet eens denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef HighVolume het volgende:
vroeger hadden we trouwens een tv show voor dit soort mensen "Sex voor de Buch".....
Goede ouwe tijd!
Ligt eraan van wie , de hoer of de maagdquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef Fakkan het volgende:
Ik kreeg een stijve tijdens het kijken van die docu. Dat zegt niets, toch?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef HighVolume het volgende:
vroeger hadden we trouwens een tv show voor dit soort mensen "Sex voor de Buch".....
Goede ouwe tijd!
niet! kwam op vrijdagquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef HighVolume het volgende:
was op vrijdag het gespreksonderwerp trouwens .... werdt op donderdag avond uitgezonden geloof ik.
Ik weet het nog goed omdat ik die aflevering met die homofiele boer samen met mn vader heb gekekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef HighVolume het volgende:
... nou je het zo zegt ... zou ook kunnen ja
D'r zullen vast wel vrouwen zijn die net zo fucked-up zijn als hij of vrouwen die juist kicken op dit soort mannen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omg, dat heb ik gemistIk kon gewoon niet aan een stuk blijven kijken, moest echt wegzappen uit plaatsvervangende schaamte
![]()
Maar het is natuurlijk wel kansloos, want nu hij zo op tv is geweest is de kans dat hij ooit nog vrijwillige seks zal krijgen van een vrouw wel gereduceerd tot 0.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Juup© het volgende:
Men wat had die gast een gaten in zijn sokken
[ afbeelding ]
En ook een mooieonderbroek onder zijn boxer aan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
Even gejat van Juup uit ander topic
[..]
Wat een programma was dat zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef HighVolume het volgende:
Goede ouwe tijd!
Nou en. Hij wil met z'n kop op TV.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:15 schreef Fetai het volgende:
Jullie kunnen er wel allemaal om lachen, maar ik vind het diep en diep triest voor zo'n gast. Hoe diep moet die dude wel niet in de put gezeten hebben.
Is toch ook prachtig leedvermaak dat programma ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:15 schreef Fetai het volgende:
Jullie kunnen er wel allemaal om lachen, maar ik vind het diep en diep triest voor zo'n gast. Hoe diep moet die dude wel niet in de put gezeten hebben.
Juist, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij meedeed aan het programma omdat anders zijn matties niet zouden geloven dat hij geneukt had.. nu staat het op beeld..quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is toch ook prachtig leedvermaak dat programma ?
Die gast kiest er zelf voor
Welke mattiesquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Juist, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij meedeed aan het programma omdat anders zijn matties niet zouden geloven dat hij geneukt had.. nu staat het op beeld..
Hmm en dat zegt iemand met een Leeds United avatar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:15 schreef Fetai het volgende:
Eerst eens zijn DNA afnemen. Op je 26ste nog maagd zijn. Ws. heeft ie tal van aanrandingen op zijn naam staan. Hoe sneu voor zo'n jongen he.quote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Dodecahedron het volgende:
Ze zouden zo'n jongen in bescherming moeten nemen.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen daarquote:Op maandag 22 september 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst eens zijn DNA afnemen. Op je 26ste nog maagd zijn. Ws. heeft ie tal van aanrandingen op zijn naam staan. Hoe sneu voor zo'n jongen he.
Truequote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoezo gelukkig ?
Misschien heeft die gast echt wel meiden aangerand omdat het testosteron hem door de mond omhoog kwam.
Misschien zijn er wel meiden die voor hun leven zijn bevuild door deze vuigerik en die dan ook nog eens met zijn hoofd op TV komt en een beetje zielig gaat doen.
Gewoon verplicht DNA afnemen bij maagden van 25+ zou al heel wat ellende doen voorkomen.
Misschien idd. Maar om daar nou DNA voor af te nemen is een beetje heel erg vergaand. Die jongen heeft misschien wel heel erg veel pijn en verdriet van gehad van zijn verlegenheid e.d.. Hij hoeft niet persé gelijk een vunz te zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoezo gelukkig ?
Misschien heeft die gast echt wel meiden aangerand omdat het testosteron hem door de mond omhoog kwam.
Misschien zijn er wel meiden die voor hun leven zijn bevuild door deze vuigerik en die dan ook nog eens met zijn hoofd op TV komt en een beetje zielig gaat doen.
Gewoon verplicht DNA afnemen bij maagden van 25+ zou al heel wat ellende doen voorkomen.
Gewoon bij iedereen verplicht DNA afnemen! Wie weet wat al die crew-kneuzen van fok allemaal op hun geweten hebben. Zeker de mods, zoveel tijd in een forum steken, dan moet je wel ziek in je hoofd zijn!quote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoezo gelukkig ?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon bij iedereen verplicht DNA afnemen! Wie weet wat al die crew-kneuzen van fok allemaal op hun geweten hebben. Zeker de mods, zoveel tijd in een forum steken, dan moet je wel ziek in je hoofd zijn!
Zou een hoop ellende doen voorkomen.
Hap.quote:Op maandag 22 september 2008 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien idd. Maar om daar nou DNA voor af te nemen is een beetje heel erg vergaand. Die jongen heeft misschien wel heel erg veel pijn en verdriet van gehad van zijn verlegenheid e.d.. Hij hoeft niet persé gelijk een vunz te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |