Woensdag de 20 weken echo, en hopelijk weten we dan wat t wordt, met Rachel is dat tot in week 36 niet gelukt hihi toen hadden wede laatste echo, en een weekje later was ze er al.
Hier nog steeds misselijk al bijna 20 weken lang

t enige dat groeit is mn buik n beetje en voor de rest val ik alleen maar af

Gelukkig maakt guppie t goed, en was op de laatste echo te zien dat hij/zij van alles genoeg had.
Volgende week na de echo willen we de kinderkamer gaan inrichten, dan moet ons computerhokkie er echt aan gaan geloven, aangezien de kans erg aanwezig is dat ook dit guppie niet de 40 weken zal halen haha. Ook al bezig met de kraamzorg en waarschijnlijk moet ik mijn uren onder gaan brengen bij 2 buro's om de uren te krijgen. lief krijgt maar 2 dagen en kan rond die tijd ook geen extra dagen opnemen, en ik heb natuurlijk niet alleen de zorg voor mezelf en guppie dan maar ook van Rachel. En wil ook niet de hele dag schoonmams om me heen hebben. mja daar wordt ik volgende week dus over terug gebeld.
Verder rommelt het hier wel n beetje in mn buik

t lijkt af en toe wel als of er n opwindbaarspeelgoedje in mn buik zit zo actief. en dat bij bijna 20 weken.
Verder fysiotherapie gekregen vanwege lage rugklachten.
Huuphuup, als jij niet wil dat er gewogen wordt hoeft het ook niet hoor

tenzij je kindje niet goed lijkt te groeien dan kan het zijn dat de vk je 2 x wil wegen om je gewiochtstoename te willen bekijken. de mijne heeft zo'n heerlijk ouderwetse type met wegdraaibaar display welke ze gebruikt als je het niet wilt weten en vult dit dan in in de computer en niet op je persoonlijke kaart. zodat je het niet hoort of ziet. dit is ook nog een idee voor als je er echt niet onderuit kan natuurlijk.
Verder fijn te horen dat het in grote lijnen zo lekker gaat met jullie allen
Ingrid, ik las dat jij veel last hebt van je schouder/nek vervang je standaardbh eens voor n sporttop en doe sávonds eens onder de rode lamp zitten. met douchen even extra spoelen op je schouder en je arm
rustig vanuit de pols draaien in gestrekte positie. dit helpt vaak wel en is n huistuin en keuken manier van fysio.