ALL SUMMER LONG !quote:
Lynyrd Skynyrdquote:
Dat is het hele jaar door toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:18 schreef mcDavid het volgende:
Sowieso heb ik de afgelopen 3 maanden in totaal misschien iets van 10 verschillende nummers gehoord op de radio.
Misschien eens een ander radiostation proberen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:18 schreef mcDavid het volgende:
Sowieso heb ik de afgelopen 3 maanden in totaal misschien iets van 10 verschillende nummers gehoord op de radio.
Leek wel zomer zeg
Noem eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 14:39 schreef mirved het volgende:
[..]
Misschien eens een ander radiostation proberen?
Duidelijk.. Sweet Home Alabamaquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Qrious het volgende:
[..]
Duidelijk.. Sweet Home AlabamaStukke beter dan die van de pot gerukte junk
Simple Man, Free Bird, That Smellquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Qrious het volgende:
[..]
Ik wissel elke keer als dat nummer komt, je blijft switchen, want dit nummer wordt zowel op radio veronica, radio 3, radio 538 enz grijsgedraaidquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef Mushi het volgende:
Dat nummer heeft me zover gekregen dat ik van radio zender gewisseld ben
Misschien had ik het ooit een leuk nummer gevonden als ik het 10 x gehoord had tot nu toe ipv 10001 keerquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:14 schreef BigKahuna het volgende:
Leuk nummer, maar je hoort hem wel erg vaak idd.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
KidRock met zijn sentimentele gezing ineens, de homo.
Eerst deed ie altijd raggen met gitaar en kutmuziek maken. Dat was leuk. Nu is het een schooier.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Qrious het volgende:
[..]
Dat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:15 schreef DarkSystem het volgende:
Wat een smerig vies goor kanker kut nummer is het toch ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |