Ik wil wel soul calibur 4quote:Op zondag 21 september 2008 13:39 schreef santax het volgende:
Oh dank jullie! Dan denk ik dat ik dat ga doen
En dan soul calibur ruilen voor gtaOf misschien eerst zelf spelen en dan ruilen
Dat van die registratie wist ik niet trouwens! Dat moet ik hem inderdaad even vragen
4 euroquote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Bleeeuuughhh
Ik wil ook graag op XBOX live (heb bij GTA 4 een gratis maand xbox live gold) maar daar moet ik een fokking lange netwerkkabel voor hebben. Iemand enig idee hoe duur zo'n kreng is?
10 Meter netwerkkabel kost niet zoveel, bij de mediamarkt nog geen 10euro denk ik. maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Bleeeuuughhh
Ik wil ook graag op XBOX live (heb bij GTA 4 een gratis maand xbox live gold) maar daar moet ik een fokking lange netwerkkabel voor hebben. Iemand enig idee hoe duur zo'n kreng is? De enige tv met HD staat in de huiskamer.
En dan neem ik aan dat ik de kabel in mijn router moet stoppen (ipv het modem)
(8 meter ofzo)
Vanaf een metertje of 10 moet je gaan denken aan 1.50 a 1 euro per meter voor een goede kabel.quote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Bleeeuuughhh
Ik wil ook graag op XBOX live (heb bij GTA 4 een gratis maand xbox live gold) maar daar moet ik een fokking lange netwerkkabel voor hebben. Iemand enig idee hoe duur zo'n kreng is? De enige tv met HD staat in de huiskamer.
En dan neem ik aan dat ik de kabel in mijn router moet stoppen (ipv het modem)
(8 meter ofzo)
Die gamertag kan je er gewoon afgooien of dat zal hij zelf al wel doen! En dan maak je zelf een nieuwe aan.quote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef santax het volgende:
[..]
Maar inderdaad, better safe than sorrow. Ik zal het hem zeker even vragen. Hoe zit dat trouwens met xbox live? Stel dat die gozer al een gametag heeft gemaakt, is dat nog aan te passen?
je kan meerdere profielen maken op de 360quote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef santax het volgende:
Maar inderdaad, better safe than sorrow. Ik zal het hem zeker even vragen. Hoe zit dat trouwens met xbox live? Stel dat die gozer al een gametag heeft gemaakt, is dat nog aan te passen?
Dat is niet te zien op dat plaatje maar je kan wel een hdmi -> dvi verloop stukje kopen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
[ afbeelding ]
Om het even duidelijk te maken, volgens mij past in deze monitor dus geen hdmi kabel ...
Ik heb het spel zelf niet, maar ik heb in een trailer gezien dat je het met de force omlaag kan krijgen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe krijg ik die tyfus grote spaceship omlaag?Heletijd komen van die nieuwe tering vliegtuigjes mij schieten.
In Star Wars dus
Het is een wilde gok, maar....quote:Op zondag 21 september 2008 12:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
[ afbeelding ]
Om het even duidelijk te maken, volgens mij past in deze monitor dus geen hdmi kabel ...
No shit...quote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb het spel zelf niet, maar ik heb in een trailer gezien dat je het met de force omlaag kan krijgen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het wordt alleen zo'n vreselijk incrowdsfeertje waar je geen normaal gesprek meer lijkt te kunnen hebben over een game of dergelijke.
Zie BoF
Zo'n kabel dus?quote:Op zondag 21 september 2008 14:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Het is een wilde gok, maar....
[ afbeelding ]
haha, ik koop hem 2de hands dusquote:Op zondag 21 september 2008 16:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
Dat is dan vast een oude aflevering van Kassa, want dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor, tenzij je een 2e hands hebt.
Het komt neer op snelheid, snel de vliegtuigjes downen en dan snel verderquote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe krijg ik die tyfus grote spaceship omlaag?Heletijd komen van die nieuwe tering vliegtuigjes mij schieten.
In Star Wars dus
Een Xbox 360 2ehands kopen is het laatste waar ik mijn geld aan uit zou geven.quote:Op zondag 21 september 2008 16:37 schreef santax het volgende:
[..]
haha, ik koop hem 2de hands dus
maar de bon staat erbij, ik geloof hem wel dat ie eigenlijk net nieuw is
Hij pm-de ook nog dat ie toen de game heeft teruggezonden en een nieuwe kreeg + extra controller + headset... En dat sindsdien het probleem zich niet meer heeft voor gedaan. Ook dat geloof ik hem wel.
maar wel spannend. zijn toch dingen die je liever niet leest als je net het geld hebt overgeboekt
Heheh, oh man, ben wel echt benieuwd. Heb al een WII die me goed bevalt, maar het aantal topgames erop is nogal weinig. Met als grootste gemis voor mij GTA. Die ik wel kan doen op de xbox. Maar ik zal later vast spijt krijgen dat ik geen PS3 heb gekocht, vanwege MGS en FF
quote:Op zondag 21 september 2008 16:37 schreef santax het volgende:
[..]
haha, ik koop hem 2de hands dus
maar de bon staat erbij, ik geloof hem wel dat ie eigenlijk net nieuw is
Hij pm-de ook nog dat ie toen de game heeft teruggezonden en een nieuwe kreeg + extra controller + headset... En dat sindsdien het probleem zich niet meer heeft voor gedaan. Ook dat geloof ik hem wel.
maar wel spannend. zijn toch dingen die je liever niet leest als je net het geld hebt overgeboekt
Heheh, oh man, ben wel echt benieuwd. Heb al een WII die me goed bevalt, maar het aantal topgames erop is nogal weinig. Met als grootste gemis voor mij GTA. Die ik wel kan doen op de xbox. Maar ik zal later vast spijt krijgen dat ik geen PS3 heb gekocht, vanwege MGS en FF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |