Een 4chan meme in de OP, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Minder spectaculaire dan ik had gedacht
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Een 4chan meme in de OP, wat wil je nog meer?
Fanfare komt over 10 minuutjes door je straat heen lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Minder spectaculaire dan ik had gedacht
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fanfare komt over 10 minuutjes door je straat heen lopen.
dankje voor de mededeling.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om Fifa 09 niet voor mijn PS3 maar een Xbox 360 aan te schaffen om het vervolgens daar op te spelen. Ik wacht het nog even af.
EPIC gaynessquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Wessiej het volgende:
This is awesome:
UFC 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij een 360 koopt verdien je wel een naamtopic.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef Yi-Long het volgende:
Netjes hoor.... 360 topics voor de 360
En IK was erbij (dit kan ik later aan mijn kleinkinderen vertellen...)
[ afbeelding ]
...en dan ook nog eens volgende week een mooie prijsverlagingDat wordt een mooi najaar
Gelukkig hebben we toch nog wat in december.quote:Prince of Persia met decemberdatum
In 2008 start de Prince of Persia franchise opnieuw met Prince of Persia op de PC, de PS3 en de Xbox 360. In deze game moet je de wereld redden samen met een nieuwe prins met nieuwe krachten. Hij wordt ook bijgestaan door Elika.
Origineel werd de game op 28 november verwacht, maar nu verschijnt hij samen met Prince of Persia: The Fallen King op vrijdag 5 december 2008
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Wessiej het volgende:
This is awesome:
UFC 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen 2 weken heb ik er een. Heb net nog even zitten kijken voor plasma-TV's enzo, maar volgens mij komen er deze maand ook nog nieuwe Samsung's uit ofzo. Wil het het liefst een beetje tegelijkertijd kopen, anders zit ik met een Elite maar dan kan ik er niet op spelen want dan is het aangesloten op een luizige kut SDtv.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Als jij een 360 koopt verdien je wel een naamtopic.
Epic fail voor degene die die foto zo uitgesneden heeft... Origineel was veel beter!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:35 schreef Viro het volgende:
nummertje 360 verdient :
[ afbeelding ]
idd bier en tieten
De nieuwe samsungs zijn dit jaar al uitgekomen. Volgens mij komt er geen nieuwe serie uit meer (pas volgend jaar weer dacht ik), maar ik kan het best mis hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Binnen 2 weken heb ik er een. Heb net nog even zitten kijken voor plasma-TV's enzo, maar volgens mij komen er deze maand ook nog nieuwe Samsung's uit ofzo. Wil het het liefst een beetje tegelijkertijd kopen, anders zit ik met een Elite maar dan kan ik er niet op spelen want dan is het aangesloten op een luizige kut SDtv.
Het wordt vrijwel zeker een Samsung plasma, of een panasonic plasma (fullHD uiteraard). Ik weet alleen niet of er ook nog binnenkort nieuwe panasonic's uitkomen. De huidige panasonic FullHD heeft wat last met overmatig 'groen' geloof ik. Vandaar dat ik nog een beetje twijfel.
Dat was de site ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:38 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Je kunt even bij Gamehubs kijken en een andere was zoiets als Microsoftpointsxbox.com
Met een beetje mazzel heb je hem volgende week weer terugquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
360!
En juist nu m'n Xbox 360 op de operatietafel ligt
Het is toch ook een bagger titel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef Un4 het volgende:
En de prijs van de meest kansloze review van het jaar gaat naar de Force Unleashed review van Gamer.nl..![]()
Wat is die site matig geworden zeg.
Dus jij bent eens met feit dat het maar een 4 verdient?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is toch ook een bagger titel?
Ben zeker geen starwars fan, maar heb de demo gespeeld en was erg vermakelijk. Een 4 is wel erg laag. 6,5 a 7 zou wel goed zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef Un4 het volgende:
En de prijs van de meest kansloze review van het jaar gaat naar de Force Unleashed review van Gamer.nl..![]()
Wat is die site matig geworden zeg.
Uhm, nee. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is toch ook een bagger titel?
laat ze een film maken van het boek , veel gamers hebben die niet gelezen en boek verfilmingen gaat op de een of andere manier iets beter als game verfilmingenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef emokid het volgende:
http://kotaku.com/5051994/mass-effect-movie-optioned
Jammer, geen Uwe Boll.
Ik ben geen geboren review schrijverquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben benieuwd, verlicht ons, oh Rkatier.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een stom topic, ik ga hier niet in posten hoor!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt immers al gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |