Pas op, dadelijk krijg je weer een ban voor kliekjesvormingquote:Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet met al die gare wijven hier die hier niet thuishoren.
Graag, kan ik naar mijn 40 maagden.quote:
Positief.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe zal ik dat eens opvatten
Dit is onjuist.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
BK ...
Wat ben je opgefokt vandaag !
is er een poll danquote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Juup© het volgende:
Er wordt niet veel meer gestemd op de grootse Kutuser.
Hij moet nog rukkenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
BK ...
Wat ben je opgefokt vandaag !
Nee. Ik mag toch wel zeggen dat de helft hier klote is?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk krijg je weer een ban voor kliekjesvormingFYI: De regels in de SC zijn aangescherpt.
Bijna iedereen in de SC stemt toch op BTquote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Juup© het volgende:
Er wordt niet veel meer gestemd op de grootse Kutuser.
neequote:
Jij mag zelfs zeggen dat de gehele reeks klote is.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik mag toch wel zeggen dat de helft hier klote is?
Ik ben gelukkig puickend.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga eens niet zo serieus op mij in manquote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wel. Hoewel er een vrouwenicoontje bij je staat ben je toch een manwezenquote:
Jawel, anders voel je je weer onzeker enzoquote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens niet zo serieus op mij in man
Maar in dat geval is misschien beter gewoon weg te blijven.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij mag zelfs zeggen dat de gehele reeks klote is.
Ja en nee? Wat is ja en wat is nee?quote:
Ja, hoi. Waarom kreeg jij alweer geen ban voor 3290428 hetzelfde plaotje als mij posten?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef BobbyB het volgende:
Ja en nee? Wat is ja en wat is nee?
Met mij alles prima hoor [ afbeelding ]
Dat snapte ik inderdaad ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, hoi. Waarom kreeg jij alweer geen ban voor 3290428 hetzelfde plaotje als mij posten?
Dat zeg ik niet. Alleen vanaf mijn ban is het hier echt aan het verloederen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij mag zelfs zeggen dat de gehele reeks klote is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |