Één user, staat in de OP.quote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag ik ook een heel subforum nomineren?
Genoteerd.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef SpecialK het volgende:
ik stem op SpecialK. Ik ben gewoon echt een eikel online.
En 'paultjuh' die enkel achterlijke topics opent, kutposts maakt en ook nog werkelijk denkt grappig te zijn en gewaardeerd te worden juist doordat mensen zeggen dat hij klote is.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef -J-D- het volgende:
tong80, niet grappig, post alleen om zoveel mogelijk te posten, opent kuttopic en gedraagt zich als een echte oude lul.
Dankje.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb altijd al gevonden dat een dergelijk initiatief miste op FOK!
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef -J-D- het volgende:
tong80, niet grappig, post alleen om zoveel mogelijk te posten, opent kuttopic en gedraagt zich als een echte oude lul.
Hij heeft het te druk met al ons geld uitgeven.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Dikke-Doei het volgende:
Danny omdat hij mijn tijd heeft verziekt
Je mag maar één persoon nomineren, welke van de 2 wordt het?quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb altijd al gevonden dat een dergelijk initiatief miste op FOK!
euh, zo even snel:
[..]
En 'paultjuh' die enkel achterlijke topics opent, kutposts maakt en ook nog werkelijk denkt grappig te zijn en gewaardeerd te worden juist doordat mensen zeggen dat hij klote is.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Verder moet ie een baan gaan zoeken, meer albums van Blöff en Radiohead kopen en niet denken dat ie de Godfather van Fok is. Dat is Brechtje.
Oja, ik zie het in je OP.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je mag maar één persoon nomineren, welke van de 2 wordt het?
Jij stemt op jezelf?quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Verder moet ie een baan gaan zoeken, meer albums van Blöff en Radiohead kopen en niet denken dat ie de Godfather van Fok is. Dat is Brechtje.
Ok.quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oja, ik zie het in je OP.
tong80, omdat je zijn waardeloze bijdrages het vaakst tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |