Tering wat ben jij een debiel.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Eerst kon er uit 1 m2 200 wat gehaald worden. Nu vind men iets uit waardoor men 500keer zoveel cellen op dezelfde m2 kan plaatsen (versimpeld voorbeeld) nu kan men 10.000 watt van uit 1m2 gehaald worden.
Moeilijk te begrijpen he?
Jij bent echt episch domquote:Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).
ik zal het NOG makkelijker voor je maken:
Eerst kon er uit 1 m2 200 wat gehaald worden. Nu vind men iets uit waardoor men 500keer zoveel cellen op dezelfde m2 kan plaatsen (versimpeld voorbeeld) nu kan men 10.000 watt van uit 1m2 gehaald worden.
Ik schenk daarom ook altijd mijn 33cl flesje bier in een regenton.quote:Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Grote goedheid, jij slaat echt alles qua domheid hequote:Op zondag 21 september 2008 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was: als 1 uur lang de zon schijnt. Wordt 1 m2 volledige en constant bestraald door de zon. Bij regen valt er op 1 oppervlakte druppels onregelmatig en niet over het hele oppervlakte evenredig (dit om jou regen vergelijking te ontkrachten).
ik zal het NOG makkelijker voor je maken:
Mensen als Lambiekje zijn de grootste volgzame schapen die er op aarde rondlopen. Ze accepteren blind alles wat strookt met hun samenzweringswaanbeelden en wijzen a priori alles af wat 'de consensus' of 'de orthodoxie' ondersteunt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |