Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef teamlead het volgende:mensen die denken dat de overheden nooit liegen en altijd het beste met ons voor hebben
tuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd.
Maar geef toe dat sommige mensen er wel HEEL erg ver in doordraven.
Aids hoax ? verklaar u naderquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk. Chemtrails etc zijn aan mij ook niet besteedt.. maar de AIDS-hoax die nu aan het licht gekomen is, laat op z'n minst de mogelijkheid open dat kanker ook bewust door een aantal partijen in stand wordt gehouden.
Voor wat betreft de 9/11-verhalen: Natuurlijk vertelt de Amerikaanse overheid niet alles wat ze weten. Zou ook niet slim van ze zijn natuurlijk. Het probleem is alleen dat het officiële verhaal zo ongelofelijk rammelt en zo ongelofelijk veel vragen oproept dat een complottheorie vaak niet eens zo heel onwaarschijnlijk klinkt
Maar goed.. als mod op BNW ben ik misschien ook niet helemaal neutraal
[NRC] AIDS epidemie in Afrika is bedrogquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aids hoax ? verklaar u nader![]()
* Noorsbloed vind het wel intresant allemaal
Stop VN AIDS Now!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aids hoax ? verklaar u nader![]()
* Noorsbloed vind het wel intresant allemaal
quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[NRC] AIDS epidemie in Afrika is bedrog
met dat verschil dat de NRC over het algemeen een iets neutralere bron is dan Lambiekjequote:Op vrijdag 19 september 2008 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]Lambiekje, die had al eerder een topic dat AIDS geen ziekte is, maar dat aidsrémmers je ziek maken... was om de negers uit te roeien ofzo
Dat hele chemtrailcomplot heeft ook een week lang de spits gevuldquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
met dat verschil dat de NRC over het algemeen een iets neutralere bron is dan Lambiekje
imho is er een verschil tussen een claim van overdrijven vanuit winstbejag (zoals nu blijkbaar bij Aids het geval) en een claim van een overheid die mensen willoos wil maken door chemtrailsquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat hele chemtrailcomplot heeft ook een week lang de spits gevuldHet is maar net wie er aan het roer staat, en wat kijkcijfers trekt.
Och deze is wat plausibeler.quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
imho is er een verschil tussen een claim van overdrijven vanuit winstbejag (zoals nu blijkbaar bij Aids het geval) en een claim van een overheid die mensen willoos wil maken door chemtrails
Ik las ergens dat een baby neuken daartegen schijnt te helpen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:46 schreef mirved het volgende:
AIDS is ook onzin 2 eetlepels walvistraan en 10gram gemalen tijgerklauw en het is genezen....
Iets met topje, ijsberg en nuancering enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och deze is wat plausibeler.
Neemt niet weg dat de meest fundalistische complotdenker van FOK! na één nieuwsartikeltje van een keer een fatsoenlijke bron, gelijk al zijn principes over boord zet om met de volgende rage mee te lullen. Geeft wel aan hoe hypocriet je moet zijn om een gemiddeld complot vol te houden
tja.. als je niet verder kijkt dan de TS van een topic snap ik je reactie. Lambiekje is één van de users die veel complotten ziet of denkt te zien. Maar dat neemt niet weg dat zeker deze claim op zijn minst een goede bron lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och deze is wat plausibeler.
Neemt niet weg dat de meest fundalistische complotdenker van FOK! na één nieuwsartikeltje van een keer een fatsoenlijke bron, gelijk al zijn principes over boord zet om met de volgende rage mee te lullen. Geeft wel aan hoe hypocriet je moet zijn om een gemiddeld complot vol te houden
Ik heb het bericht even bekeken, maar dit topic gaat over complotdenkers, niet over een bepaald complot zelf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. als je niet verder kijkt dan de TS van een topic snap ik je reactie. Lambiekje is één van de users die veel complotten ziet of denkt te zien. Maar dat neemt niet weg dat zeker deze claim op zijn minst een goede bron lijkt te hebben.
Het zou pas hypocriet zijn om een (mogelijke) hoax te negeren op basis van de TS op FOK!, zonder de claim op inhoud te willen beoordelen
complotten bestaan. Misschien niet in de mate waarin sommige mensen geloven, maar ze zijn er. Complotdenkers op voorhand afserveren is niet slimquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het bericht even bekeken, maar dit topic gaat over complotdenkers, niet over een bepaald complot zelf.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
Dat artikel beweert gewoon dat de cijfers overdreven zijn (of dat er in het verleden veel te voorbarige toekomstvoorspellingen zijn gedaan over de grootte van het gevaar). Als je een paar bladzijden verder in dat topic leest, dan zit Lambiekje al te beweren dat HIV dus helemaal niet bestaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. als je niet verder kijkt dan de TS van een topic snap ik je reactie. Lambiekje is één van de users die veel complotten ziet of denkt te zien. Maar dat neemt niet weg dat zeker deze claim op zijn minst een goede bron lijkt te hebben.
Het zou pas hypocriet zijn om een (mogelijke) hoax te negeren op basis van de TS op FOK!, zonder de claim op inhoud te willen beoordelen
Door glashard te beweren dat een foto van een vliegtuig met een schaduw bewijst dat de overheid grootschalige mind-control experimenten uitvoert op het volk?quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
Lambiekje heeft als uitgangspunt dat hij de mensheid positief wil stimuleren in het individueel nadenken over bepaalde zaken.
Dit staat volledig los van zijn standpunten etc, en daarvoor zouden mensen hem moeten respecteren, in plaats van minachten.
Door zijn uitspraken kan hij er ook voor zorgen dat mensen die zijn verhaaltjes gaan geloven achterdochtig worden en wantrouwend worden/zich gaan verzetten tegen de regering.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |