Neuh. Wel hopeloos.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
en nah gewoon zo raar is het toch niet?
nah heb al zolang contact met haaar, ik vertrouw der wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Karina het volgende:
Weet je zeker dat het een meisje is? En geen vent van 60?
Moet je maar niet met vreemde mokkels chatten en als je gevoelens krijgt block je haar maar vetlelquote:Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef roedjeeee het volgende:
nou ja hee as je heel lang met iemand chat ken der gewoon iets leuks uitkomen, of dacht je dat ik het zo zelf gewild had?
OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef julian6 het volgende:
Omfg.. dat jullie dit geloven! Ik had het niveau van de fokkers hoger ingeschat.
Speel nou meehee.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef julian6 het volgende:
Omfg.. dat jullie dit geloven! Ik had het niveau van de fokkers hoger ingeschat.
weet je dat ik daar in het begin echt serieus over had nagedacht. maar alleen de gedachte al dat ik haar niet meer spreek maakt me gekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je maar niet met vreemde mokkels chatten en als je gevoelens krijgt block je haar maar vetlel
je bent al gekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
weet je dat ik daar in het begin echt serieus over had nagedacht. maar alleen de gedachte al dat ik haar niet meer spreek maakt me gek
Helaas. Daar heb je dan blijkbaar al te veel over nagedacht.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef roedjeeee het volgende:
maar alleen de gedachte al dat ik haar niet meer spreek maakt me gek
Heb je ook kids en ga je die verlaten voor je cybersex?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Laertes het volgende:
Ik ben echt verliefd... Mag ik ook een topic starten?
Tong heeft een kloon die 'Ik ga' heet?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef julian6 het volgende:
TS is gewoon een doorgewinterde fokker (tong80?) die dacht 'Ik ga is effe wat leven in de brouwerij brengen op FOK!".
ik denk de hele dag aan haarquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas. Daar heb je dan blijkbaar al te veel over nagedacht.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef roedjeeee het volgende:
ik denk de hele dag aan haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |