Tja, ''cheap''. Vergeleken met hier wel. Daar worden die semiconductor lasertjes gewoon voor een appel en een ei gemaakt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tis ook niet voor niets zo cheap hé..
Lees de OP eens.quote:Op zondag 21 september 2008 16:15 schreef Kadooosh het volgende:
Krijg je eigenlijk per foto een dx punt of maakt het niet uit of je 1 of 3 foto's upload?
Dus per product max 3 punten(review/foto/video)?
Ik heb 'm toch gekocht met een charger en batterijtjes die RacerDKB had geadviseert.quote:Op zondag 21 september 2008 13:45 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Tja, ''cheap''. Vergeleken met hier wel. Daar worden die semiconductor lasertjes gewoon voor een appel en een ei gemaakt.
Waar zou je een vervangend lensje kunnen kopen? Een betere dus?quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Stinosss het volgende:
Die 200mw, dat is pas crap. Brak lensje wat erop zit.
De groene die DX verkoopt zijn allemaal niet echt ideal voor dingen branden/poppen. Die rode wel.quote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb 'm toch gekocht met een charger en batterijtjes die RacerDKB had geadviseert.
Nu heb ik toch een vraag voor jou of andere die er verstand van hebben, een vriend van me zag mijn 30mW
Laser en die kon je erg ver al zien in daglicht, mijn maat wilt een sterkere en eentje die kan branden nu zag ik de 200mW Green laser ik zei die moet je nemen is vast goed! Maar nu zie ik in de reviews dat ie niet eens balonnen kan ''poppen'' en dat ie niet goed zichtbaar is dus eigenlijk een ''miskoop'' is, welke zouden jullie hem aanraden niet duurder dan 120$, ik denk nu toch echt aan de 50mW True Green Laser? Of een combinatie met de 200mW Red + 50mW True..
Naja..het probleem is meer het schroefmechanisme dan de lens zelf.quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar zou je een vervangend lensje kunnen kopen? Een betere dus?
Nu zit er een plastic lens op geloof ik. Was glas nou beter, of plastic? Ik dacht juist plastic..
Of een linkje naar een antwoordenpagina op alle domme vragenquote:Op zondag 21 september 2008 18:28 schreef neo2000 het volgende:
Nou gaat overigens deze hele pagina al zo'n beetje over lasers.. Aliicht een idee om een spin-off topic te maken over "lasers van Chinese origine" o.i.d.? Ik bedoel, voor de die-hards in dit topic komen sommige vragen erover nu wel heel vaak voorbij..
Je kan bijv ook alle Rode en groene lasers onder elkaar zetten vanaf 5mW en dan de beste eigenschap van de laser, en een custom plaatje van de laser bijv;quote:Op zondag 21 september 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of een linkje naar een antwoordenpagina op alle domme vragen
Ik maak binnenkort wel een nieuwe Openingspost, die wat meer vragen dekt en ook Focalprice en Kaidomain.
Het is erg handig om alles op een rijdtje te staan, natuurlijk weet je dat een 50mW veel krachtiger is dan een 5mW maar het gaat vooral om de verschillen van bijv. een True 50mW en een 200mW. En van die factoren heb je inprincipe wel gelijk in ja, maar ik denk dat het handig is en je daarmee ook minder vragen krijgt over lasers (ik vind het niet irritant trouwens), ik zie soms 3 pagina's over Nintendo DS troep dat vind ik irritanter maar oke, wat jij zegt zit wat in, ja.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef Stinosss het volgende:
Hoezo "Eigenschap"? Het hangt van nogal veel factoren af om zoiets te zeggen. Luchtvochtigheid, omgevingslicht, batterij-spanning, stofdeeltjes, enz enz.
Daarnaast staat bij de lasers van dx altijd wel een review.
Iedereen die een beetje boerenverstand heeft kan het verschil wel bedenken tussen een 5mW en een 50mW.
Eindelijk een nederlander dit niet alleen 2$ aan dingen koopt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef mister_white het volgende:
Mmm...ik had deze topic beter niet kunnen tegenkomen geloof ik. Natuurlijk even gekeken op DX. Ben zelf iets meer geinteresseerd in gereedschap dan electronische gadgets, en dan kan je ook heel aardig doorslaan merk ik
:
SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
00047 Memory Card Reader + USB x 1 Pending $8.97 -
02306 Digital 150mm Caliper x 1 Pending $17.15 -
02563 Stylish Digital Desktop Glass Scale 3KG x 1 Pending $17.02 -
04601 Laser Guided Leveler x 1 Pending ETA 9/19/2008 $8.56 -
05390 Araldite 5-Minute AB Epoxy Adhesive (Super Glue) x 1 Pending $4.71 -
06618 Professional Wire Stripping Tool x 1 Pending $13.16 -
07286 K-Type Digital Industrial Thermometer with Sensor (-50-C ~ 1300-C) x 1 Pending $27.60 -
14963 RGB Multicolored 5-Meter 150-LED 30W Light Strip (DC 12V) x 1 Pending $69.67 -
Eens kijken of die LED light strip een beetje knap aan de praat te krijgen / in te regelen is, dan bestel ik er nog een paar. 5 meter RGB ledstrip kost hier in Nederland kapitalen. Ik zie nu trouwens pas dat die laser leveler later geleverd gaat worden? Dat is wel weer een beetje jammer
.
Hoezo heb je daar nou respect voorquote:Op maandag 22 september 2008 00:32 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Eindelijk een nederlander dit niet alleen 2$ aan dingen koopt.
Respect
Ik hoop hetquote:
gewoon wachtenquote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef peejdorie het volgende:
Ik heb 4 september iets besteld bij dealextreme, nog niks ontvangen.
Bij mijn status staat
On 9/4/2008:
Shipped
is dat erg lang of moet ik gewoon nog even wachten?
Dat is kutquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht bleek dat ze donderdag al langs waren gekomen met 2 pakketjes alleen niemand was thuis en me moeder vergat dat afhaalbriefje te gevenzijn ze nu net om 1700 dicht
.
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...quote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is kut
Overigens met die briefjes, ik heb soms mazzel, de ene keer niet. Want dat postkantoor sluit om 17:30 ofzo, en als je dan met je briefje die je die dag hebt gekregen echt om 17:29 aankomt, hebben ze je pakketje soms daar al liggen. Dus dan haal je het nog dezelfde dag op als dat je het briefje krijgt, ipv volgende werkdag. Maar een andere keer hebben ze het nog niet en schreeuwen ze naar je dat er op staat dat het de volgende werkdag pas kan
Die data is vertraagd, in het echt kan die al 2 stappen verder zijn. Er zit een paar uur verschil tussen. Ik heb vaak zat dat ik om 11 uur wat krijg en er dan om 16:00 nog op de track en trace ''Chauffeur onderweg'' staat.quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...
Mja ik heb nu wel een track&trace nummer maar het handschrift is onleesbaarquote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...
Dat is omdat het systeem pas een signaal krijgt als de chauffeur ergens de pakketjes overdraagt, dan kan zijn aan het einde van zijn dienst of als hij de pakketjes overdraagt aan het PK. Dat houdt dus in dat het inderdaad pas om 17.00 kan zijn bijgewerkt terwijl je je pakketjes binnen hebt, maar zeker aangetekende pakketjes die kan je min of meer realtime bekijken of ze in ieder geval in het postkantoor zijn gearriveerd.quote:Op maandag 22 september 2008 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die data is vertraagd, in het echt kan die al 2 stappen verder zijn. Er zit een paar uur verschil tussen. Ik heb vaak zat dat ik om 11 uur wat krijg en er dan om 16:00 nog op de track en trace ''Chauffeur onderweg'' staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |