Jaquote:
Dan wist je in ieder geval dat je geen leuke middag had als spits zijnde.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mooiste team ooit uit de geschiedenis van het NL-voetbal:
Feyenoord in 1993 geloof ik:
De Wolf/van Gobbel/Fraser. Stuk voor stuk benenhakkers
Maar de Wolf vind ik wel ok. Ook vanwege zijn verleden als notoire schenenbreker.
Je vergeet Ruud Heus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mooiste team ooit uit de geschiedenis van het NL-voetbal:
Feyenoord in 1993 geloof ik:
De Wolf/van Gobbel/Fraser. Stuk voor stuk benenhakkers
Maar de Wolf vind ik wel ok. Ook vanwege zijn verleden als notoire schenenbreker.
Lees eens terug.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef Fortitudo het volgende:
heeft er iemand dat verhaal van johny frankie en richard
Het wachten is op zijn coming out.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef afcajos het volgende:
Hij is er weer, op rtl7![]()
En jawel, met zijn gaylordsjaaltje.
Straks op tv: so you wanna be a gaystar? with john de wolfquote:Op woensdag 24 september 2008 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wachten is op zijn coming out.
Inderdaad..quote:
Hoe won Feyenoord ook al weer haar enige Europa Cup I?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Brulbuffel het volgende:
Een kop als een buffel had die gast, maar van het lompe Feyeneoord voetbal is hij de grondlegger.
Geen id eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe won Feyenoord ook al weer haar enige Europa Cup I?
de vrouw van andré?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef Urquhart het volgende:
Hij heeft toch ook wat gehad met die Rachel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |