Heuh? Was meinst du met die TT meneer de TS?
Nou dat zal ik even uitleggen.
Ik zat in de klas, op een voor mij nieuwe school. Ken er al een paar mensen, gaat best aardig. We hadden Nederlands. De sympathiek ogende lerares legde even kort het verschil tussen feiten en meningen uit. Zoveelste keer dat we het horen, dus ik lette maar half op zoals het een goede scholier betaamt. Ze haalde het volgende voorbeeld aan: 'Toen met Irak en alles, stond er in de Telegraaf als kop: Irak heeft WMD's. Deze kop stelt dit als een feit. In het NRC stond: Irak heeft WMD's volgens Bush. Deze kop zet het neer als het feit dat Bush van mening is dat...'
En hier werd ze onderbroken. Door een jongen die me al eerder was opgevallen. Petje op zijn boerenkop, en af en toe een uiterst stoere 'ik ben onverschillig' opmerking. Wat zei meneer inteelt?
'Het is toch ook zo? Ze hebben kernwapens en blablablabla en wacht maar tot hier de bommen vallen dan zeggen jullie wel anders blbablalbla' De klas bleef stil, aangezien niemand zin heeft om met zo'n onbenul een discussie te starten over dit.
Wtf denkt die gast? Irak heeft nu geen wmd's, had ze niet toen de oorlog begon. En als ze ze nu hebben, wat gaan ze doen? Irak als staat bestaat zowat niet, aangezien de Amerikanen daar alles in de hand hebben.
Klacht: inteelt-knul die sukkel is
Samenvatting: zie OP
What Would Goku Do