Ja, want tussen die 2 zit niets in.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, luister gewoon naar Cascada en Tiesto.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, want tussen die 2 zit niets in.
Niet zoveel nee, aangezien het bijna dezelfde soorten muziek zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, want tussen die 2 zit niets in.
Anders lees je die post nog eens beter?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet zoveel nee, aangezien het bijna dezelfde soorten muziek zijn. Ernaast ligt wel nog een groot vlak.
Ja, want iedereen moet jouw ultieme smaak hebben.quote:Anyway, omdat jij LZ classificeerde als oude lullenmuziek is het mijn goed recht om je muzieksmaak ernstig in twijfel te trekken
Dat heeft niet heel veel met smaak te maken. Ik bedoel, je kan het kut vinden, maar het blijft een geniale band. Queen bevalt mij ook helemaal niet, maar dat is ook gewoon een hele goede band. Dat vervolgens als oude lullenmuziek benoemen geeft eigenlijk aan dat je van muziek niet zo heel veel kaas hebt gegeten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Anders lees je die post nog eens beter?
[..]
Ja, want iedereen moet jouw ultieme smaak hebben.
Goede muziek bestaat niet. Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef Emimich het volgende:
Goede muziek is 'tijdsloos'.
Whehe, dat vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
En bij die uithaal daarna ging het mis.......![]()
Waar heb je dat nu weer vandaan?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Goede muziek bestaat niet. Dat is voor iedereen persoonlijk.
Muziek is het herhalen van geluidquote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaan dat gras groen is?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waar heb je dat nu weer vandaan?
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef Dr.Crane het volgende:
Is er geen oude lullen-forum waar dit topic heenkan ofzo?
Goede sex bestaat niet. Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Totaal oneensch. Wat door de meeste mensen als "goede muziek" wordt getypeerd was toendertijd simpelweg een protestlied tegen hun maatschappij. Momenteel is dat vaak niet meer tot betrekking, derhalve niet tijdloos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |