quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef muay-toy het volgende:
batsen in het gemeenschappelijke wc hok/douches
Heb ik een keer meegemaakt dat iemand dat deed, hele camping kwam opeens kijken (en er werd gefilmd met mobieltjes). Zag je 2 mensen in een douche hokje en die benen heen en weer & naar elkaar gaan als je onder de hokjes doorkeek...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef muay-toy het volgende:
batsen in het gemeenschappelijke wc hok/douches
vond je dat niet goed dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Stoomtrein het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt dat iemand dat deed, hele camping kwam opeens kijken (en er werd gefilmd met mobieltjes). Zag je 2 mensen in een douche hokje en die benen heen en weer & naar elkaar gaan als je onder de hokjes doorkeek...
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gewoon scheit hebben aan de rest.
Johquote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef Technoviking het volgende:
Misschien moeten jullie iets minder lawaai maken?
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef karr-1 het volgende:
Kan jou het verrekken dat iedereen meegeniet, jij hebt sex, de rest is jaloers.
Ligt eraan; als het een familieweekend is.. Fijn idee als Ome Cor aan het fappen is naast jouw tentje. En die dodelijke blik van opoe aan het ontbijt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef karr-1 het volgende:
Kan jou het verrekken dat iedereen meegeniet, jij hebt sex, de rest is jaloers.
who cares , glimlachenquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:51 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ligt eraan; als het een familieweekend is.. Fijn idee als Ome Cor aan het fappen is naast jouw tentje. En die dodelijke blik van opoe aan het ontbijt?
En al die mensen die keken waren aan het balen dat zij niet aan het neuken waren op dat moment.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Stoomtrein het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt dat iemand dat deed, hele camping kwam opeens kijken (en er werd gefilmd met mobieltjes). Zag je 2 mensen in een douche hokje en die benen heen en weer & naar elkaar gaan als je onder de hokjes doorkeek...
Boeiend, zou mij echt niets kunnen schelen. Iedereen heeft toch sex (gehad)? Ze mogen blij zijn dat je geniet van je leven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:51 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ligt eraan; als het een familieweekend is.. Fijn idee als Ome Cor aan het fappen is naast jouw tentje. En die dodelijke blik van opoe aan het ontbijt?
Gedraag je gewoon normaal. De meeste mensen vinden het wel geinig als je ze groet als je ze tegenkomt maar bijna niemand heeft zin in ellenlange verhalen of uitnodigingen om een potje te voetballen ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef discipter het volgende:
ik ga een weekend met vriendin in een klein tentje op de camping maar wat is nou een goeie tip om niet de rest van de lui in tentjes te storen? (caravan geen optie)
Wat denk je zelf .......quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon normaal. De meeste mensen vinden het wel geinig als je ze groet als je ze tegenkomt maar bijna niemand heeft zin in ellenlange verhalen of uitnodigingen om een potje te voetballen ofzo.
Gewoon lekker je eigen gang gaan en anderen lekker hun gang laten gaan.
Geen harde muziek draaien of op een andere manier lawaai maken.
Je eigen rommel opruimen en mocht het nodig zijn de remsporen uit de pot borstelen.
Fijne minivakantie.
Waarom staat dit eigenlijk in SEX?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
BRILquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon normaal. De meeste mensen vinden het wel geinig als je ze groet als je ze tegenkomt maar bijna niemand heeft zin in ellenlange verhalen of uitnodigingen om een potje te voetballen ofzo.
Je eigen rommel opruimen en mocht het nodig zijn de remsporen uit de pot borstelen.
Fijne minivakantie.
Wie zegt dat je vriendin met jou wil neuken?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef discipter het volgende:
ik ga een weekend met vriendin in een klein tentje op de camping maar wat is nou een goeie tip om niet de rest van de lui in tentjes te storen? (caravan geen optie)
tips
hehe, strak planquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Wupppie het volgende:
Haar vanaf de eerste dag voorstellen als je vriendin, een leuke meid, met gilles de la tourette.
klaar.
hzo cluelessquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Fijne minivakantie.
Misschien maken ze wel extra veel herrie omdat ze weten dat mensen het kunnen horen? Ik kan de buren ook horen als ik gewoon thuis ben, dwars door de muren heen, dus ik wil niet eens weten hoe dat klinkt in een tentje op de camping.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:21 schreef Parzival het volgende:
Of zoals Joep van Deudekom zei: Een vibrator op een camping klinkt als een drilboor!.. doe gewoon een beetje stil.. paar jaar gelee ook een belgisch stel naast ons.. alsof dr leven er vanaf hing.. om 3 uur 's nachts.. gelukkig was hij niet zo goed.. duurde maar 5 min ofzo.. maar zn luchtbed was daarna wel lek hahaha..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |