quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef muay-toy het volgende:
batsen in het gemeenschappelijke wc hok/douches
Heb ik een keer meegemaakt dat iemand dat deed, hele camping kwam opeens kijken (en er werd gefilmd met mobieltjes). Zag je 2 mensen in een douche hokje en die benen heen en weer & naar elkaar gaan als je onder de hokjes doorkeek...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef muay-toy het volgende:
batsen in het gemeenschappelijke wc hok/douches
vond je dat niet goed dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Stoomtrein het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt dat iemand dat deed, hele camping kwam opeens kijken (en er werd gefilmd met mobieltjes). Zag je 2 mensen in een douche hokje en die benen heen en weer & naar elkaar gaan als je onder de hokjes doorkeek...
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gewoon scheit hebben aan de rest.
Johquote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef Technoviking het volgende:
Misschien moeten jullie iets minder lawaai maken?
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef karr-1 het volgende:
Kan jou het verrekken dat iedereen meegeniet, jij hebt sex, de rest is jaloers.
Ligt eraan; als het een familieweekend is.. Fijn idee als Ome Cor aan het fappen is naast jouw tentje. En die dodelijke blik van opoe aan het ontbijt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef karr-1 het volgende:
Kan jou het verrekken dat iedereen meegeniet, jij hebt sex, de rest is jaloers.
who cares , glimlachenquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:51 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ligt eraan; als het een familieweekend is.. Fijn idee als Ome Cor aan het fappen is naast jouw tentje. En die dodelijke blik van opoe aan het ontbijt?
En al die mensen die keken waren aan het balen dat zij niet aan het neuken waren op dat moment.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Stoomtrein het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt dat iemand dat deed, hele camping kwam opeens kijken (en er werd gefilmd met mobieltjes). Zag je 2 mensen in een douche hokje en die benen heen en weer & naar elkaar gaan als je onder de hokjes doorkeek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |