quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wou je serieus beweren dat je van je zadel op je stang valt?!
In dat geval krijg je met een beetje geluk een Darwin Award, net als die gozer ooit die z'n ballen in een of andere pers deed...
Maar hij valt niet op de stang. Daarnaast hebben wielrenners hun voeten vast op de pedalen. Als je daar veel kracht opzet dan willen ze wel eens losschieten.quote:
Voor mensen zonder benen is dat wel een wreed dilemma ja!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef schoelje het volgende:
Tis wel een wreed dilemma, met je ballen vallen op de fietsstang of nog lager met je ballen het frame bij de trapas raken.
Jij weet niet hoe laag mijn ballen hangen!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Voor mensen zonder benen is dat wel een wreed dilemma ja!
Nogmaals, als je voet van je trapper schiet als je hard aan t trappen bent (dus je zitquote:Op donderdag 18 september 2008 16:22 schreef schoelje het volgende:
Tis wel een wreed dilemma, met je ballen vallen op de fietsstang of nog lager met je ballen het frame bij de trapas raken.
hmz, het hoofd van een kind in zijn zitje achter op de bagagedrager zit toch echt wel iets van minstens 30 cm hoger dan het fietszadel .. erg lastig dus met op- en afstappen ..quote:Op donderdag 18 september 2008 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je ook een zitje voor hebben
Die zijn ook handig bij het typische nederlandse weer:
wind tegen, regen tegen. Handig zo'n kindje voor op het stuur
Yep, ik. Metaalmoeheid. Krak. Nieuwe fiets kopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:08 schreef speknek het volgende:
Maar wat boeit stevigheid dan? Heeft iemand hier met een damesfiets ooit gehad dat de fiets doormidden brak?
Inderdaad voor het frame echt knakt ben je een eind verder. De voorvork die dubbelknakt kan ik niet aanbevelen overigens (zowel op een heren- als op een damesfiets lijkt me dat geen succesquote:Op donderdag 18 september 2008 15:08 schreef speknek het volgende:
Maar wat boeit stevigheid dan? Heeft iemand hier met een damesfiets ooit gehad dat de fiets doormidden brak? Ik fiets al jaaaaren op een damesfiet met zijtassen. Doet het prima in de Utregse binnenstad.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:38 schreef MaLo het volgende:
Het is toch geen 1 april
Hoe handig ook als je een kind achterop de fiets hebt, om dan je been over je fiets heen te moeten slingeren. "Oe sorry kind, schop ik je wéér tegen je hoofd!"
Dat kan ik inderdaad al jaaaaren. En ik ben van plan het nog wel even vol te houdenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef Deliah het volgende:
Kunnen mannen niet gewoon een fiets zonder stang gebruiken?
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een herenfiets is steviger/stabieler dan een damesfiets.
Als iets bijzonder populair is dan zal men echt de productie of verkoop niet gaan stoppen, wat een kletsverhaal.quote:De in Nederland bijzonder populaire damesfiets
Omdat als je een grote volwassen manskerel als ondergetekende zou zijn, je met een fiets zonder stang door de bochten dweilt, die dingen zijn niet stijf genoeg.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:27 schreef B-FliP het volgende:
De grote vraag is, waarom zit er een stang in t midden bij een herenfiets?
Omdat je je ballen er iets te hard op kan laten ketsen? Geef mij maar een dames-fiets!
Bovendien hebben ouderen ook last van een stang bij t opstappen en afstappen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |