Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.quote:
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komtquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
als hij nou eens zou ophouden met bellen, dat zou makkelijker werken
A dirty mind...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Whehe, jij kan niet rekenen danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.
Ouwe geilpijpquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Is a joy foreverquote:
Want?quote:
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uurquote:
naar mijquote:
je werkt maar een kwartier te weinig danquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
je werkt maar een kwartier te weinig dan
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uur
had je geen pauze genomen mocht je idd om 4 gaan (ik ga er even vanuit dat met een uur pauze jij om 5 uur weg gaat)
nouwquote:
dacht dat het een cadeautje wasquote:
ben gek op nerdjesquote:
eerlijk delen kadootje danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat het een cadeautje was
* LL stuurt zon terug
En dat is inkoperquote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook..
quote:
quote:
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee gewordenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
ik deel alles met jequote:
heej, die is hier nu ook op de radioquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |