True... Makaay en Suarez, Mols in ieder geval niet.quote:Op maandag 22 september 2008 08:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Leonardo was al aan het vallen voordat Timmer hem raakte
Braamhaar had Makaay ook een 100% strafschop moeten geven voor vasthouden.
quote:Het zit er weer op; na vandaag kunnen twee man twee cols extra op hun palmares plaatsen; de Telegraphe& de Galibier.Jorrit moest vanwege een blessure afhaken op de Galibier. De Galibier is loodzwaar maar de adembenemende afdaling maakt alles goed.Nu terug naar huis, geweldig weekend!
Hij liep me eruitquote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah dus daar is onze hond! Heb je em mee terug genomen?
Had last van een menchovje dus ben derde gewordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ferdi
Raffie
Jorrit
Ursel
Zoals ik met ze meegefietst heb afgelopen weekend
Bijna 4equote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Had last van een menchovje dus ben derde gewordenVoor de rest was het een top weekend.
Heb je nog geluk gehad dat Fer uiteindelijk ook een keer de finish gevonden had..quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:03 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Heeft me eind sprintje toch nog geholpen
Nou bedankt voor die mooie analysequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
1) Tja als je weet dat Ferdi er net zoveel trainings kilometers op heeft zitten als de rest bij elkaar plus dat hij zelfs een dieet heeft aangehouden met koolhydraten.. Met hardlopen en het fietsen heeft hij bewezen een doel te kunnen realiseren. Dus ja die zet ik op nr een ook al heeft hij niet echt het tengere postuur van een klimmer.
2) Raffie is een serieuze en sportieve gast en misschien wel het black horse van vandaag. ideaal postuur voor de klim en heeft het waarschijnlijk al goed voorbereid. Exact wetenschap over zijn voorbereiding heb ik niet dus vandaar 2e
3) Niels lijkt me serieus en lijkt me een serieuze kanshebber al zet ik hem op plek 3. (Hij ging toch ook mee?). Zijn postuur is ook wat nadelig maar als hij ergens voor gaat doet hij het goed. Hopen dat hij niet psychologisch breekt als hij niet kan volgen want dan gok ik dat het afgelopen is met zijn top 3 klassering. Doet dus niet mee![]()
4) Deze plek is al wat moeilijker te voorspellen.. Toch geef ik hier Ursel het voordeel van de twijfel puur omdat hij een stuk minder gewicht heeft mee te zeulen. Serieuze voorbereiding liet te wensen over maar hij zal het wel redden al zal het niet binnen de 2 uur zijn.
5) Helaas voor Jorrit maar ik zie hem laatste eindigen. Heeft echt wat gewicht mee te zeulen en heeft weinig ervaring met duursporten over ik weet. Heeft wel een duidelijk doel gezet door het drinken te laten dus wie weet verrast hij hier vandaag in positieve zin! Hij zal in het wiel hangen van Ursel waarna Ursel bij hem weg rijdt in de laatste 150 meter en Jorrit met een kreun en een schreeuw achterlaat. Denk niet dat het binnen de 2 uur gaat lukken en we hopen dat zijn knie het gaat houden natuurlijk.
Zover mijn analyse.
Op zich wil ik best voor 1 foto 12 euro betalen, maar op die foto's kun je gewoon niet zien hoe de kwaliteit is en dus hou ik het bij de foto's op de camera van Fer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef -Raffie- het volgende:
Ons in aktie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze 12 euro voor een foto vragen
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 22 september 2008 15:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tenminste niet zo debiel om me lichaam te verneuken met tattoos..
Je hoort Timmer niet anders zeggenquote:Op maandag 22 september 2008 15:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
True... Makaay en Suarez, Mols in ieder geval niet.
Wat betreft leonardo.. je bent de eerste die het zegt, je hebt helemaal gelijk nu ik het terug kijk!!
Petje af mannen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef -Raffie- het volgende:
Ons in aktie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze 12 euro voor een foto vragen
en hoe kunnen we dit oplossen?quote:Op maandag 22 september 2008 20:28 schreef Sickert het volgende:
hoi newbs
Ik post de laatste tijd niet zo heel veel meer niet alleen omdat ik nu druk met het huisje bezig ben, maar ook omdat ik er gewoon geen of weinig zin meer in heb.. de sfeer is een beetje verneukt
en het lijkt voor mij zo te zijn dat we allen langs elkaar heen posten.
Geen ideequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
en hoe kunnen we dit oplossen?
Mediamonkey.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:49 schreef Sickert het volgende:
BTW hoe heet dat goede alternatief voor Itunes dat jij gebruikt?
ben het nu echt zat dat klote programma loopt om de minuut vast
Het seizoen is nog langquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef ursel het volgende:
ooohja.. ook nog ff ronde winnaar geworden en gelijk een gat geslagen in de voetbalpoules..
Keyword is zelfspot en jezelf als supporter niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:26 schreef staticdata het volgende:
en hoe kunnen we dit oplossen?
Ze schoot (gok ik) met een 5D, dat zit echt wel goed. Ik heb gisteren even heel snel door de foto's op m'n camera zitten bladeren maar tenzij ik me zwaar vergis ben ik straks 12,- armer. Tis ook wel een erg gave foto zo vlak voor de Alpe bannerquote:Op dinsdag 23 september 2008 01:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op zich wil ik best voor 1 foto 12 euro betalen, maar op die foto's kun je gewoon niet zien hoe de kwaliteit is en dus hou ik het bij de foto's op de camera van Fer.
Overigens kun je wel goed zien dat ik redelijk stuk zat![]()
quote:<@Jigsy> [10:37:19] <OD_Jonno> even the adults over 18 are soon to be limited to smoking in their houses
<@Jigsy> Unless a burglar breaks in.
<@Jigsy> Then it becomes his workplace.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:10 schreef FJD het volgende:
Kosten zijn bekend, foto's staan al op m'n PC, verzekering is ingelicht. Vanavond loop ik er wel even een rondje door; tentamen is toch al om 18:00 afgelopen en aangezien het over warehousing en transport gaat heb ik een vaag vermoeden dat ik redelijk snel klaar ben
Als je de goede afslag had genomen was het je nog wel gelukt..quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:20 schreef FJD het volgende:
Ik wacht nog even op Jorrit z'n GPS uitdraai van dat laatste stukje en dan corrigeer ik welOf ik zet m gewoon neer tot de commerciële eindstreep, die weet ik tenminste zeker. Dat laatste deel is maar een beetje gokken
Volgens Jorrit moet je een Zune nemen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:02 schreef Sickert het volgende:
Media Monkey5 minuten mee bezig en het is nu al 100x beter
Naaitunes
Kijk eerst wel hoe de foto's van jouw camera zijn geworden. Mocht daar niks leuks tussen zitten kan ik hem altijd nog bestellen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:13 schreef FJD het volgende:
De digitale foto kost trouwens 22,-
Hoop geld maar vind mijn foto wel erg gaaf
Wel posten en niet op msn reageren he..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:13 schreef FJD het volgende:
De digitale foto kost trouwens 22,-
Hoop geld maar vind mijn foto wel erg gaaf
MSN staat nog aan, zal er vanavond wel efkes naar kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:22 schreef ursel het volgende:
Wel posten en niet op msn reageren he..
Vroeg me af of dit de moeite waard is 2e hands te kopen en hoe kwalitatief ut is. Heb er de ballen verstand van..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
MSN staat nog aan, zal er vanavond wel efkes naar kijken
D70 is een ouwe kutcamera en daar is de prijs dus ook naarquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Vroeg me af of dit de moeite waard is 2e hands te kopen en hoe kwalitatief ut is. Heb er de ballen verstand van..
[TK] Complete Nikon set, ook losse verkoop
Hey IJsquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
D70 is een ouwe kutcamera en daar is de prijs dus ook naar![]()
in combi met een kutlens krijg je helemaal troep, dan schiet een beetje compact van tegenwoordig beter.
alleen is het dan geen dslr.
Feli trouwens met jullie klimrespect
![]()
![]()
en jouw outfit is echt da bomb ursel
![]()
Dan moet je een snellere internet nemen. Of ff geduld hebben dat die klaar is met downloaden..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kuthad net een pr0n filmpje gedownload en nu speelt die maar 3/4
![]()
meer heb je meestal niet nodigquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kuthad net een pr0n filmpje gedownload en nu speelt die maar 3/4
![]()
pfff >> corrupte filequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je een snellere internet nemen. Of ff geduld hebben dat die klaar is met downloaden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |